3.9

367 25 10
                                    

2013

Zayn'in ağaç evinde geçirdiğimiz iki günden sonra bugün son günümüzdü. Bu gece yeni yıla girecektik ve sabah evlere dönecektik. Her şey öyle güzeldi ki.

Ben ve Hazel mutfakta akşam için hazırlık yaparken Destiny ve Harry içerde bir şeyleri tartışıyorlardı. Elimde iki tane Elmalı turtayla içeri geçtim ve kapıya yaslanarak onları dinlemeye başladım. Harry'nin sırtı bana dönük olsa da burada olduğumu bildiğini biliyordum.

"Hayır, Harry. Anlamıyorsun. Bu gece bunları giyersek grup olarak çok şirin olacağız." dedi Destiny ve elindeki kırmızı tulumu çenesine yaklaştırıp 32 dişini sergileyerek gülümsedi.

"Asla ve asla, Destiny." diye karşı çıktı Harry. "Asla o kırmızı tulumu giymem." dedi.

"Oyunbozancılık yapıyorsun!" dedi Destiny ve kaşlarını çattı.

"Hayır, sen başımıza saçma işler açıyorsun." dedi Harry.

"Tanrı aşkına! Tanrı seni sırf inat diye mi gönderdi?" dedi Destiny.

"Ve biraz da gıcıklık." diye ekledi Harry ve arkasına yaslandı.

"Sana yakışmazdı zaten." dedi ve burun kıvırdı. "Çırpı gibi bacakların, zürafa gibi boyun var. Korkuluk gibi olurdun." dediğinde kıkırdadım.

Turtalardan birini ağzıma attığımda Harry gülerek ayağa kalktı ve beni belimden yakalayarak kendine yaklaştırıp öptü. Geri çekildiğinde ağzını şapurdattı ve düşünüyormuş gibi yaptı.

"Tarçını biraz az mı olmuş sevgilim?" dediğinde kaşlarımı çattım.

"İğrençsiniz." dedi Destiny ve kaşlarını kaldırıp indirdi. Ve başka şeylerle uğraşmaya çalıştı.

"Hey," dedi Harry ve beni bırakıp ona döndü. "onun poposuna temizlediğim günleri hatırlıyorum!" diye karşı çıktığında omzuna vurdum.

"Kapa çeneni!" dedim kaşlarımı çatarak.

Harry kahkaha attı ve elimdeki diğer turtayı alıp yedi.

*****

Gece olduğunda scrabble oynuyorduk. Ne eğlenceydi ama. 

''Hayır Harry oraya Heaven yazamazsın!'' diye karşı çıktı Destiny.

''Nedenmiş? Bak, orada e var ora da v var yanında bir daha e var. Yazabilirim.'' dedi ve omuz silkti. Bense kahkaha atmıştım. 

''Hadi, kaldırın şunu iki dakika kaldı.'' dedi Hazel. Bu oyunu sevdiği söylenemezdi. 

''O zaman herkes yeni yıldan ne istediğini söylesin.'' dedi Zayn ve ellerini çırptı. 

''Ben dostluğumuzun hep devam etmesini istiyorum.'' dedim ve çocuklarda gözlerimi gezdirdim. Ardından Harry'ye baktım ve gülümsedim. ''Ve bu adamın beni sevmeye devam etmesini, hep bana ait olmasını istiyorum.'' dediğimde çocuklar gülümsediler. 

locked out of heavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin