3.8

390 25 8
                                    

2013

"Yılbaşında ne yapmayı düşünüyorsun?" dedim ve uzattığı kahveyi aldım.

Bir kar topu savaşından yeni çıkmıştık ve o benim kazanmama izin vermişti. Çok yorulmuştuk ve kendimizi bir kafeye atmıştık.

Karşımdaki sandalyeye oturduktan sonra dudaklarını bilmiyorum anlamında büzüştürdü.

"Bir fikrim yok. Babam muhtemelen Gemma'yı bekleyecektir. Ben de senin yanına gelirim." dedi ve omuz silkti.

Gülümsedikten sonra konuşmaya başladım.

"Ablandan hala bir haber yok mu?" dedim.

"Hayır." dedi ve sıkkınlıkla bir nefes verdi. "Döneceğini de sanmıyorum."

Canı sıkılmıştı bu yüzden konu değiştirdim. 

"Zayn'in ormandaki ağaç evini biliyorsun değil mi?" dedim.

"Tabi ki." dedi ve başını salladı.

"Bizimkilerle oraya gidelim diyoruz. Sen de gel." dedim.

"Benim neden haberim yok?" dedi rahatsız olmuş bir şekilde. Plan dışında tutulduğunu düşünüyordu.

"Harry, bu okulda aldığımız bir karar olduğu için sana şimdi söyleyebildim. Sen en başından beri plana dahilsin." dedim ve uzanıp masadaki elini tuttum.

"Emin misin?" dedi tek kaşını kaldırarak.

"Zayn tam olarak şöyle dedi. 'Evde üç yatak odası var. Biri annemlere ait olduğu için orayı kullanamayız. Diğer iki odayı da birini ben, Liam ve Harry; diğerini siz kızlar kullanırsınız.'" dedim Zayn'i taklit ederek.

"Of, farklı odalar mı?" dedi Harry üzüntüyle gözlerini açarken.

"Harry." dedim ve gözlerimi devirdim. "Üç gün böyle olması gerekiyor." dedim.

"Ama biz birlikte uyumaya alışığız! 17 yıldır!" diye isyan ettiğinde kıkırdadım.

"Biliyorum ama yapacak bir şey yok aramızda çift olmayanlar var." dedim ve bir nefes verdim.

"Utangaçlıklarını sikeyim." diye tısladığında tekrar kıkırdadım.

"Şşş, çok ayıp."

"Benim aklımda seni Hoobastank konserine götürmek vardı." dedi.

"Ciddi misin?" dedim hayal kırıklığıyla. "Tanrım şansımı sikeyim." dediğimde Harry kaşlarını çattı.

"Böyle kelimeler kullanma." dedi azarlarcasına.

"Ama Zaynlerle plan yaptık. Of." dedim ve sıkıntıyla bir nefes verdim.

Hoobastank, Harry'nin en sevdiği gruplardandı ve benim sevmemi sağlayan da oydu. Küçükken her geldiğinde birlikte Hoobastank dinlerdik. Hatta şarkılarını piyanoda çalmayı bile deniyorduk.

"Arkadaşlarımızı ekmeyelim. Bir sonraki konsere gideriz." dedi ve gülümsedi.

"Söz mü?" dedim kaşlarımı kaldırarak.

"Söz." dedi gülümserken. "En azından yeni yıla beraber gireceğiz." dedi ve elimi sıkıca tutup gülümsedi.

*****

2015

Dalga sesleri kulaklarıma dolduğunda sol tarafımın üstüne uyuduğum pozisyonumu değiştirerek sırtımı yerle buluşturdum. Gözlerimi araladığımda masmavi bir tavana açtım gözümü.

locked out of heavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin