' So here's my question : when you lose the most important person to you in the entire , where is all the love -- love you never even knew you were capable of -- supposed to go ? '
×× ---------------- ××
Abang Iwan dah start kerja ! Sebelum jalan , aku sedih gila . Acah-acah tough awalnya , bila salam dia , air mata keluar macam air terjun do .
Kau bayangkan lah , dia je beradik aku , takda lain . Satu orang , bukan dua bukan tiga , ahh bukan nombor-nombor seterusnya .
Lepas lebih kurang 5 tahun sambung belajar jauh nun di sana , jumpa bila cuti semester atau cuti hari raya ja . Dah balik ke sini , tup tup . Tak sampai 5 bulan menganggur ,
dah nak pergi jauh balik biarpun tak lah jauh mana pun .Kadang-kadang rasa macam anak tunggal pun ada . Sis sedih , sis nak adik juga . M.E.R.E.P.E.K .
Bip bip !
F.rash sent you a message .
Oh , firash intro chat kat wechat . *F=firash . D=Dhiera . Arasso ? XD *
F : Dhiera dhiera deeeeee !
D : Wae rash rash feeeeee ?
Ya , tahu . Kami sweet awch . Hahaha aip aip . Bf aku , teman lelaki terbaik aku . No that kind of 'boyfriend' ya wuishhhh wuishhhh .
F : korea seh . aku tengah proses move on ni , takyah lah kita nak
sweet sangat eh . HAHAHAHA k im kiddin' . Nak tanya boleh ?D : Eleh HAHAHAHA . Tanya ja lah .
F : Kenapa Rayyan panggil kau Dina not Dhiera or Dee ? Kenapa kau macam tak suka bila dia stay dengan kita ? Curious .
D : Obvious sangat eh ?
Aku dah try sedaya upaya tenaga aku , untuk cover reaksi muka aku bila Rayyan dengan kitorang okay . Eish , Firash ni . Boleh pulak dia perasan .
F : For me , memang obvious lah . Korang kenal ? Ala ala explainn ?
:(D : Dia lah . Rayyan yang ehemm kat sekolah lama aku dulu tu .
F : What ?! Dia ke ? Asal kau tak bagitahu aku awal-awal ? Kalau aku tahu , dia dah kena kaw kaw tau . Okay , acah jeww heksss .
D : Ya ya ya . Kau buat-buat tak tau je depan dia eh ?
F : Alright . Yalah , bye cinta lama . I nak pergi cari cinta baru . HAHAHAHAHAHAHA .
Okay , firash . Gurawwww kasar nampak .
D : depishhhh youu . HAHAHAHAHA kbye .
T.Nufail sent you a message
.
Ha , sorang ni nak apa pulak . * N =Nufail . D= Dhiera .*N : Hi , pretty !
D : yeah , hi . Ugly !
N : sampai hati princess kata prince macam tu .
D : Nufail , kalau sekarang kau ada depan aku , dah lama kamus oxford sampai kat kepala kau :)
N : ya ya , tau lah rindu . Tak boleh jumpa sekarang , dah lewat malam . Tapi , kalau nak jumpa jugak , aku boleh ja drive ke sana . Nak ?
D : eee , annoying nyaa !
N : annoying annoying pun , kau suka juga . lalalalalalala
D : pe.ra.san .
tak , masalahnya jari aku menggeletar sekarang . apa semua ni , hua hua huaaaaa !
N : tadi Adel intro aku .
YOU ARE READING
Tersuka Dalam Diam
Teen FictionBila hati tertutup rapat, tiba-tiba ada orang mengetuk, orang yang dulunya menyakitkan hati tapi lama kelamaan menyenangkan. Tak nak buka, tapi last last ... Ia terbuka dengan rela hatinya. Ehh, datang pula orang yang membuat hati itu tertutup rapat...