" You can't lose what you never had , you can't keep what isn't yours and you can't hold onto someone who doesn't want to stay "
-------------
Dhiera P.O.V **
Homeworks semua dah siap . Aku bukak handphone aku . Hmm,macam ada yang tak kena lah dengan wechat aku ni . Apa ya ?
Aku check semua chat . Takda yang intro pun . Ingat Dhiera ingat . Aduh,apasal pelupa sangat ni . Lepas scroll-scroll moment segala apa,baru aku ingat . Aku belum accept friend request Nufail .HAHAHAHAHA tu je pun . Gelabah semacam,biarlah lambat accept . Bukan Nufail kisah pun . Hampehh ! Aku terus tekan perkataan 'accept' .
'You have added T.Nufail Zafwan *emoji tengkorak* as your wechat contact . Start Chatting ! '
Amboi,kan bagus kalau dia intro aku . Ini tak . Aku terus post kat moment .
' Kinda bored . Chat ? '
hohoho nampak tidak poyo dia macam mana ? puihhh . Ada orang comment . Lulss,Miza rupanya .
amz.
-'Kau layan kitorang kat group chat di whatsapp lagi bagus . 'Hehehe,betul jugak en . Layan diorang merapu lagi bagus . Merapuu kepundenn marengg sekepperr *idk bahasa apa ni tapi pernah dgr tah kat mana hohohoho duh *
******
Nufail P.O.V **
Tengah aku syok-syok main Piano Tiles 2 , ada chat masuk dari wechat. Siapa eh ? Aku terus quit dari game tu .
Dhiereww Biebss *emoji alien*
'I've accepted your friend request . Now let's chat ! 'Dhiera dah accept friend request aku . Emoji nama dia alien,emoji nama aku tengkorak . Emoji kitorang bersebelahan je kat keyboard . Yeay ! HAHAHAHA .
Nak intro ke tidak ? Hmm,scroll-scroll moment dulu . Best jugak baca moment-moment yang diorang update ni . Aku berhenti di satu post ni .
Dhiereww Biebss *emoji alien*
-Kinda bored . Chat ?Eleh,poyo ah . Kalau bosan intro aku lah . Ini tak . Sombong sangat . Aku pun tengah bosan,jadi penyelesaiannya . Aku intro dia dulu . Tak baik ego-ego ni . Ececehh !
*N for Nufail . D for Dhiera . Keh ? :)))*'N : Hoi !'
'D : apa hoi-hoi ! Tak reti bagi salam dulu ke ? '
Ceh,kan dah kena .
'N : Assalamualaikum ! '
'D : Waalaikumussalam . Nak apa ?'
'N : Nak kau .'
Aduh,gila kau Nufail ! Aku cepat-cepat recall . Harap-harap dia tak nampak.
'D : Kau recall apa tu ? Baik kau bagitau .'
Fuhh,dia tak sempat nampak . Yeyeh !
'N : Nothing . Aku typo . Err,aku nak .. Nakkkkkk .'
'D : Oh,jari kau gemokk tulah typo lol . Nak nakkk ? Cakap lah betul-betul . Nak apa ?! '
'N : Duh,kau cepat melenting ah . Heish,panas baran sangat . Cuba cakap elok-elok sekali-sekala dengan aku . Face to face kau ganas . Cuba lembut sikit kat laman sooosial ni.'
YOU ARE READING
Tersuka Dalam Diam
Teen FictionBila hati tertutup rapat, tiba-tiba ada orang mengetuk, orang yang dulunya menyakitkan hati tapi lama kelamaan menyenangkan. Tak nak buka, tapi last last ... Ia terbuka dengan rela hatinya. Ehh, datang pula orang yang membuat hati itu tertutup rapat...