Merhaba canlarim,
Yeni bolum geldi cok istediginiz icin erken yazmaya calistim umarim begenirsiniz
Yorumlarinizi ve dusuncelerinizi eksik etmezseniz mutlu olurum.
Oy ve yorumlarinizi bekliyorum..
İyi okumalar..Yigit'in agzindan,
Telefonumun calmasiyla bakislarimi arayan kisiye cevirdim. "Egemen" yazisini gorunce telefonu acip
"Nerdesiniz" diye sordum hemen yarim saattir bekliyordum ama hala geldikleri yoktu.
"Geliyoruz"dediginde kapattim telefonu. Hazilanmak bu kadar uzun surer mi diye soylenirken kufur ettim. Yanimdaki kizlara baktim. Hepsi benimle olmak isterken ben istemiyordum. Onceden her bara gelmemizde kizlarla cikardim ama simdi icinden bile gelmiyordu.
Elimdeki bardaga baktigimda ickimin bittigini gordum. Tekrar icki almak icin kalktigimda herkesin ayni tarafa baktigini gordum.
Bakislarimi herkes gibi bende oraya cevirdigimde Nefes tum guzelligiyle karsimda dikiliyordu ve cok dikkat cekiyordu. Zorlada olsa yutkunmayi basarmistim.
Nefes'in agzindan
Mekana girdigimizde titriyordum. Derin bir nefes alip adimladim. İcimde ayri bir heyecan vardi. Bu gece farkli olacakti. Yigit ne kaybettigini bu gece farkina varacakti.
Tum gozler bize cevrildiginde ben gozlerimle Yigiti ariyordum. Gozlerim sonunda onu buldugunda rahatlamisti. Yigit gozlerini acmis bana hayranlikla bakiyordu. Bu haline gulmemek icin kendimi zor tutuyordum. Yigit Kozan saskin ve hayran gibiydi. Ama alisacakti cunku oyuna yeni baslamistim ve sonlandirmayi dusunmuyordum.
Yigite dogru ilerledigimizde Egemenle selamlastilar ve arkalardan biryere oturduk. Asya ve ben yanyana oturmustuk.
Ortam cok guzeldi tabi yogun sigara kokusunu saymazsak. Muzik harikaydi. Dans edenlere baktigimda aklima gelen seyle sirittim.
"Ne icersiniz kizlar"
Egemenin sorusuyla Asya ile birbirimize baktik. Hic alkollu birsey icmemistik ve icmeyide dusunmuyorduk. Zaten icip sarhos olmaya hicde niyetim yoktu bu geceyi mahvetmeyecektim. Tam aksine Yigite zehir edecektim.
Egemene donup
"Biz alkolsuz birseyler alalim" dedigimde kafasini salladi.İceceklerimiz geldiginde muzigin ritmine kaptirmistim kendimi. Muzik ve dans en sevdigim iki seydi. Ortaokulda ve lisenin basinda muzik ogretmenim bana cok yetenekli oldugumu ve ozel ders almam gerektigini soylemisti. Ama babam uvey annem istemedigi icin karsi cikmisti. Yuzum bu kotu hatiramla biraz asilsada kendimi topladim ve alkolsuz icecegimi masaya koyup Asya'ya
"Ben lavaboya gidiyorum" diye kulagina fisildadim. "Bende geliyorum" dediginde kalkip ilerlemeye basladik.
Lavaboya girdigimizde aynanin karsisina gecip makyajima baktim. Sonrada saclarimi ellerimle duzelttim. Asya'ya baktigimda bana bakiyordu. Ne oldu bakislari atiyordum.
"Ne yapmaya calistiginin farkindayim Nefes" dediginde kaslarimi kaldirdim. Niye sasiriyorumki kardesim o benim anlamasi normaldi.
"Farkindayim Asya ama sende farkindaysan Yigit basina gelecekleri coktan haketti"
Beni onaylayan bakislarini atip "bol sans sana o zaman " deyip gulumsemisti.
Dans pistinden gecerken sert birseyle carpistim ve refleks olarak geriye adim attim.
Carptigim seye baktigimda dilim tutulmustu. Ultra yakisikli birini gordugumde gulumsedim. Yakisikli cocuk elinde tuttugu ickileri gostererek soze girdi
"Afedersin yanlislikla oldu"
"Onemli degil asıl ben ozur dilerim"
"Umarim ickiler kiyafetine gelmemistir" dediginde kiyafetime baktim ve gulumsedim
"Hayir, refleksim kuvvetlidir ama sizin kitafetinize biraz gelmis sanirim"
Kafasini sallamisti. Ben geri cekilmistim ve carpmanin etkisiyle icki kendi uzerine dokulmustu. Uzulmustum.
"Ben uzgunum ben geri cekilmeseydim icki dokulmeyecekti"
"Takma onemli degil " deyip sozlerine devam etti
"Bana bu dansta eslik edersen unutmus olurum bu olayi"
Gulumsedim.
Zaten dans etmek istiyordum.
Hem ultra yakisikli birini bulmusum ve en onemlisi Yigit kaslarini catmis bize dogru bakiyordu. Bu firsat kacmazdi degil mi? Evet dediginizi duyar gibiyim. Bunu degerlendirmeliyim.. Kotu muyum ? İmmm hayirrr.Uzattigi elini tuttugumda beni pistin ortasina cekmisti. Elini belime koydugunda rahatsiz olmustum ama dayanmaliydim.
"Bu arada ben Kerem "
"Bende Nefes"
"Hmm degisik bir ismin var ama seni yansittigi belli"
Kaslarimi kaldirdim.
"Nasil yani"
"Bakislarin dudaklarin gozlerin adinla butunlesmis sanki"
"Tesekkur ederim"
Muzigin ritmine kendimi iyice kaptirmistim. Biz dans ederken arada Yigite bakiyordum. Artik kizarmayi gecmisti ve mora dogru gidiyordu. Bu halini gormem beni daha da keyiflendiriyordu.
Artik dans etmekten yorulmustum. Yigit de bilmem kacinci ickisini iciyordu cunku gozlerimi caktirmadan ona bakiyordum. Yanindaki kizlari bile takmiyordu.
Yerime oturmak icin dans etmeye son vererek Kerem'e
"Tesekkur ederim dans icin ve tekrar uzgunum " dedigimde gulumseyip yanimdan ayrildi.
Arkamdan yine birinin carpmasiyla dondum."Ohh guzelim pardon" diyen kisiye kaslarimi cattim. Sarhos bir adamdi ve igrenc kokuyordu. Hicbirsey demeden donup gidecekken kolumdan tutulmasiyla basimi cevirdim.
Sarhos adam beni kendine yaslamisti. Beni birakmasi icin vurmaya baslamistim ama faydasi olmuyordu.
"Hemen o elini cekmezsen o elini gotune sokarim" diyen Yigit'e baktim.
Onu hic boyle gormemistim. Gozlerinden ates fiskiriyordu.
Ellerini sıktıgını gorunce kendini tuttugunu farkettim."Bu kiz ikimize de yeter merak etme" dediginde sinirlerim tepeme cikmisti. Beni ne saniyordu bu adam.
Yigit ani bir hareketle beni adamin elinden kurtardi ve arkasina aldi beni. Adamin yuzune yumruk attiginda agzimdan kucuk bir ciglik cikti.
"Yigitt"
Beni duymamis gibi adami dovmeye devam ediyordu. Dayanamayip Yigitin koluna dokundugum da durmustu. Arkasini donup beni kolumdan cekmeye basladi. Direnmeden pesiden gidiyordum. Barin cikisina dogru giderken beni aniden duvar firlatti. Carpmanin etkisinle kolumu tuttum.
"Bir daha hicbir erkek sana dokunmayacak hicbir erkegin elini tutmayacaksin yuzune gulmeyeceksin!! Yoksa"
" Yoksa nee! Ne yaparsin" bende bagiriyordum ayni onun gibi.
"Belasini sikerim "
"Neden! Neden umurunda olmayan biri icin sinirleniyorsun"
"Cunkuu..."
"Cunnku nee!" diye tekrar ettim onu. Cevap istiyordum. Bu hallerine anlam veremiyordum. Bana artik aciklamasi gerekiyordu.
Yigit'ten hala cevap beklerken arkadan gelen kisiyle kaslarimi cattim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Esiri
Teen FictionHayatta hangisi daha acıydı.. İstemediğin bir hayatı yaşamak zorunda kalmak mı yoksa o hayatla seni tehdit eden insana aşık olmak mı? Benim, yaşadıklarımın bunların hepsiydi. Ya içine düştüğüm karanlığa teslim olacaktım, yada o karanlığa ışık.. Aşkı...