Sen bensin..

18.6K 672 66
                                    

Merhaba guzel okuyucularim,
Sizin icin hemen yeni bir bolum daha yazdim. Umarim begenirsiniz.

Yorum ve oylarini bekliyorum.
İyi okumalar..

Olume kendi ayagiyla gitmek bu olsa gerekti. Keske dun kampa gidelim demeseydim. Ama nereden bilebilirdimki karsimiza yabani bir hayvan cikacagini.

Evet suan hala karsimizda duruyorlardi. Evet iki tane hemde. Yigit, karsimizda duran ayilara bakarken ben elini sıkıca tutuyordum.

Niye boyle seyler bizim basimiza geliyorduki..

"Kacalim Yigit, ne bekliyoruz." dedim Yigite. Burada durmus resmen bize saldirmalarini bekliyorduk.

"Korkma, hamle yapmalarini bekliyorum." dedi sessizce.
Gozlerini bir saniye bile ayirmiyordu. Bir gariplik vardi bunda. İki ayi da durmus bize bakiyordu.

"Neden hala saldirmiyorlar?"

"Bilmiyorum." dedigi sirada yuksek seste ayilarin kukreyislerini duydugumda ellerim titremeye baslamisti.
"Kos Yigit koss!!!" hizla kosmaya baslasigimizda duydugum sesle durmustum.
Yigit ile ayni anda arkamizi dondugumuzde sinirden bayilacaktim nerdeyse.

Gulmekten yerlere yatmis kardesim ve Egemen ayi kiyafetlerinin icindeydiler. Saskinligim hala devam ederken one dogru adim attim.

"Ne yani s-siz bizi korkutmak mi istediniz?" dedim ofkeyle. Yigite bakigimda hala karsisindaki goruntuye bakiyordu.

"Sakin olun, sadece bir sakaydi." demisti Egemen kahkaha atarken.

"Ne sakasi be. Ölüyoduk burada korkudan." bagirmistim bu sefer. Sakaymis. Boyle saka mi olur.

"Sikerim lan boyle sakayi." diye ofkeyle bagiran Yigitti bu sefer.

"Bittin lan sen simdi." diye Egemene dogru kosmaya basladi.

Egemen ayaga kalkarak kacmaya basladiginda bende Asya'ya dogru hizla yuruyordum.

"Ablacim sadece sakaydi."

"Saka tabi canim saka."diyerek kosmaya basladigimda Asyada kacmaya baslamisti.

"Kacma Asya gel buraya."

"Abla yaa ne yapacaksin yakalayinca."
"Yigitin yontemini yapicam."

"Sende o psikopat sevgiline benzedin iyice."
Kosmaya devam ederken dahada yaklasmistim. Asya sonunda yorulup durdugunda bana yavru kedi bakislari atmaya baslamisti ama bu sefer affetmek yoktu. Yigitte bende cok korkmustuk.

"Abla valla benim fikrim degildi. Affet beni ablacim."

"Cezani cekeceksin Asya hanim. Oyle ablacim demekle kurtulamazsin. "

Etrafima baktigimda bize dogru yaklasan Yigiti ve ayakalarindan tutup yerde surukledigi Egemeni gormustum. Ne kadar da komik duruyordu ayi kostumunun icinde ama daha cok korkutucuydu. Aklima yasadiklarimiz geldikce deliriyordum.

"Ayi'yi yakaladim guzelim." dedi Yigit yuzundeki seytani sırıtısla.

"Bende digerini yakalim." dedim Asya'yi gostererek.

******

Aksam oldugunda atesin etrafinda toplanmistik. Ben Yigitin kollari arasina girdigimde ne kadar guzel bir gun yasadigimizi dusunmustum.

Egemen ve Asya'yi kampi kurdugumuz yere getirmistik Yigit ile. Yigitin cezasi fazlasiyla kotuydu. Egemeni de Asyayi da ayaklarindan ters bir sekilde agaca baglamisti. İlk basta istemesemde Yigit beni birsey olmayacagina sadece biraz oyle kalacaklarini soylediginde kabul etmistim. Sonrasinda onlari indirdikten sonra erkekler mangal yapmisti ve bizde Asya ile sohbet etmistik.

Mafyanın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin