Mucize

8.8K 397 75
                                    

"Biri bana ne olduğunu açıklayabilir mi?" diye bağırdım. 

Fazlasıyla burada olanları  merak ediyordum. Ama kimse ağzını açıp tek kelime etmiyordu.

Kerem'e doğru birkaç adım attım. 

"Ne oluyor Kerem, anlatmayacak mısın bana?" 

"Daha fazla saklayamacağım bunu anladım Nefes. Ama öncesinde yapmam gereken birşey var." dediğinde kaşlarımı çattım.

Ben ne söyleyeceğini merakla beklerken, Kerem, Ayaz'a dönüp konuşmaya başlamıştı.

"Buradan hemen git,hemen." demişti uyarıcı tonda.

"Söyleyeceklerini bende duymak istiyorum." diyerek sırıtmıştı Ayaz.

Kerem, onunla inatlaşmak yerine bana döndüğünde anlatacağını anlamıştım.

"Nefes..." deyip derin bir nefes aldıktan sonra konuşmasına devam etti.

"Ayaz, benim abim." 

İlk duyduğumda gözlerim büyüyebildiği kadar büyümüştü. 

Duyduğum şeye inanamıyorum. 

Ben mi yanlış duydum diye kendimi zorladığımda Kerem'in sözlerini duyuyordum.

Yanlış duyuyor olamazdım. 

Kendimi biraz daha toplamaya çalıştım. 

"Ya-yani siz kar-kardeşsiniz." dedim kekeleyerek. Kendime engel olamamıştım. 

Şuan fazlasıyla şaşkındım.

"Evet." dedi Ayaz. Bunu söylerken zevk almıştı sanki..

"Artık konumuza dönsek iyi olur." diye devam ettiğinde Ayaz, gözlerimi kısarak baktım. 

Bundan başka ne konumuz vardı ki.. 

Ayaz bana doğru biraz daha yaklaşıp elini elime uzatmıştı. Refleks olarak bir adım geri gittim.

"Nefes, benimle gelmeni istiyorum. Artık hayatında Yiğit de yok nasıl olsa. Benimle gel. Sana istediğin gibi bir hayat yaşatırım." diye cümlelerini ardı ardına sıralamıştı. 

Ben duyduklarımın etkisinde şaşkınca ona bakarken, o benden bir cevap bekliyordu.

"Bu kadarı yeter Ayaz. Hemen evimden çık." diye araya girmişti Kerem.

"Sen karışma Kerem. Bu konu benimle Nefes arasında. Onu almadan bu evden gitmeyeceğim. Gerek isteyerek gerekse zorla." 

Son kullandığı cümle beni öfkelendirmeye yetmişti. 

Ona cevabını verecekken Kerem benden önce davranmıştı.

"Bu evden kimseyi zorla götüremezsin, özellikle Nefes'i.!" dediğinde Ayaz sırıtmıştı.

Onu görmek yine midemin bulunmasına sebep olmuştu.

"Bana engel olmayacaksın değil mi kardeşim. Bu kadar aptal olamazsın." diye resmen tehdit etmişti. 

Bir insan kardeşine bunu nasıl söyleyebilirdi. Daha fazla susmaya dayanamadım ve araya girmiştim tekrar.



"Yeter artık Ayaz. Git buradan. Seni görmek istemiyorum. Ne yaparsan yap, ne söylersen söyle seninle gelmeyeceğim." dedim tek nefeste.

Sözlerimden sonra kaşlarını çatmıştı. Eli belindeki silaha giderken bana biraz daha yaklaşmak için adım atmıştı. 

Takii Kerem onu durdurana dek.

Mafyanın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin