Son bir hafta

6.6K 325 59
                                    


Duyduğum sesle tüm vücudum ürpermişti. Kanım donmuştu resmen.

Arkamı dönüp,kim olduğuna bakmak istiyordum ama bir korku yerleşmişti içime.

Duyduğum bir kız sesiydi. Kim olabilir diye düşünürken aklıma tek bir isim gelmişti.

Eğer ki oysa ne yapacaktım ben..

Aklımdaki kişi Derin'di.

Onun hakkımda o kadar kötü şeyler duymuştum ki korkmamak elde değildi.

Ama Almina'nın da söylediklerini düşününce cesaretli olmam gerekiyordu.

Evet, cesaretli davranacaktım. Ne yapabilirdi ki zaten burda. Sinemadaydık ve etrafımız da insanlar vardı.

Tuttuğum nefesimi dışarı üfleyip ayağa kalktım. Arkamı döndüğümde bana doğru büyük bir öfkeyle bakan bir kız vardı karşımda.

"Korkmadım." dedim üzerine bastırarak az önce söylediği şeye cevap vererek.


Büyük bir kahkaha attığında ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım.

Bana doğru biraz eğilip gözlerime baktı.

"Yalan söylemeyi bile beceremiyorsun küçük sıçan."dediğinde başımı biraz daha kaldırıp gözlerine sinirle baktım. Çünkü artık gerçekten sinirlendirmişti beni.

"Ne istiyorsun benden?" dedim direk konuya girerek, uzatmasını beklemek aptallıktı zaten..

"Ne istediğimi anlamadın mı hala?" Tabiki de Yiğit'i geri istiyorum ve alacağım." dediğinde kan beynime akın etmişti.

Bu kız kendini ne sanıyordu.

Tamam, bir mafyanın kızı olabilirdi.

Ama bende Yiğit'in sevgilisiydim.

Sevdiğim adamı altın tepside ona sunacak değilim ya..

Utanmadan sevgilimi istiyor..

Kızın saçına sarılmamak için kendimi zor tutuyordum.

Yok ya niye kendimi tutuyorum ki.. Evet ben bir an önce dalayım bu kıza, diyen iç sesime hak versem de başlangıcı konuşmayla devam etmekten yana kullandım.



"Yiğit, benim sevgilim ve birbirimizi seviyoruz." dedim gözlerine bakarken. Sözlerimi söylerken gözlerindeki nefreti fazlasıyla görmüştüm.


"Yiğit benim anladın mı? Ne pahasına olursa olsun benim!" dediğinde kendimi fazla tutmamıştım artık.

"Bana bak kızım kim olursan ol, Yiğit benim sevdiğim ve seveceğim adam. Eğer bir daha karşıma çıkarsan ve ağzına Yiğit'in adını alırsan o küçük dilini koparır yediririm sana!" diyerek arkamı döndüğümde beni şaşkınlıkla izleyen Yiğit ve diğerlerini gördüm.

Bana doğru gelirlerken, gözüm bir an arkamdaki kıza takıldı. Gözlerimi Yiğit'ten bir an olsun ayırmamıştı.

Yiğit, yanıma gelip elini belime koymuştu.

"İyi misin güzelim?" dediğinde gülümseyerek,

"İyiyim sevgilim." dedim. Gözlerimiz buluştuğunda araya giren sesle odak noktamız değişti.

Tabiki anladığınız gibi Derin'in sesiydi.

"Yiğit, aşkım ben geldim senin için geri geldim." dediğinde Yiğit ona doğru dönmüştü. Gözlerindeki öfke ve nefret görülür türdendi.

Mafyanın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin