umurumda degilsin!

34.5K 1.3K 57
                                    

Nefes'in agzından

Kalbimin hızlı atmasına sebep olmustu Yiğit'in söyledikleri...  Canımı yakan hatta benı yakıp yıkan o sözleri...  Gözyaşlarım durmak bilmeksizin akıyordu.  Zaten durdurmak da ıstemıyordum. Sevgiminde gözyaslarımla akıp gıtmesıni dılıyordum suan. 

Hicbirsey diyemedim Yigit'e giderken.  Sesim cıkmamısti. Hem ne onemi vardiki o beni sevmiyorken kendimi daha fazla kucuk dusurmeye.. Benim icin Yigit Kozan bitti. Bu saatten sonra icimde ona karsi birsey besleyemezdim.

Bu bana ve kalbime haksizlik olurdu. Yavasca yattigim yerden dogrulmak istedim. Ama kalbimin acimasi kadar karnimdaki kursun yarasida aciyordu. Acinin etkisiyle bagirmistim. Lanet ettim kendime. Bu kadae zayif olmak zorundamiydim. Basimi tekrardan yastiga koydum. Yastigimi islatan gozyaslarini durdurmuyordum. Kapinin acilmasiyla gelen kisiye cevirdim kafami.

Asya kosarak yanina geldi.
“Abla ne oldu, iyi misin?” diyerek koluma dokundu. Bagirdigimi duymus olmaliydi. Kafami sallamakla yetindim. Agladigimi yeni anlamis olacakki bakislarindaki korku ve merak artmisti. Benden cevap bekliyor gibiydi.

Ne soyleyebilirdim ki Asya'ya. Nasil aptal durumuna dustugumu mu? Bunlari dusunurken hickiriklara bogulmustum. Asya da benim aglamama aglamaya baslamisti.

Aradan kac saat gecti bilmiyorum ama Asya ile uzun zamandan beri ilk kez yanyana gelip bu kadar yakin olmustuk. Birbirimize sarilip aglamistik. Sonrasinda olanlari anlattim. Yigite ne kadar ofkeli olsada bunu bana gostermemeye calisiyordu.

Asya hala uyurken kendimi zorladim ve kalkmaya calistim. Bu sefer basarmistim. Kalkip banyoya girdim. İlik bir dusa ihtiyacim vardi. Yasadigim seyler kolay degildi ama bir karar vermistim. Bundan sonra hicbir erkegin canimi yakmasina izin vermeyecektim. Uzun bir dustan sonra yavas adimlarla odaya girdim. Asya yatakta yoktu. Ben dustayken kalkmisti herhalde. Bende dolaba yonelip temiz kiyafetlerimi alip giyindim. Rahat kiyafetler secmistim. Dinlenmem icin gerekliydim. Saclarimi kurutmadan yataga dogru yurudum. Asagiya inmeyi dsunmuyordum en azindan simdilik. Uyumaya ihtiyacim vardi ve kendimi uykunun kollarina biraktim.

5 gun sonra...

Guzel uykumdan alarmin sesiyle uyandim. Offf yaa ben bunu aksamdan kapatmamis miydim diyerek kizdim kendime. Okula gitmiyorken neden bu saatte kalkiyordumki. Cevap belliydi cunku alarmi kapatmayi unutuyordum.

Yanaklarimdaki havayi disari ufleyerek yataktan kalktim. Artik daha iyiydim. Bol bol dinlenmek ve uyumak iyi gelmisti butun acilarima..

Guzel bir dus aldiktan sonra temiz kiyafetlerimi giydim ve saclarimi kuruttum. Bugünde okula gitmiyordum.  Yigit 15 gunluk izin almisti.  Yigit demişken gecen 5 gun cok az gormustum onu.  Ne kadar görmek istesemde kendime engel oldum.  Uzak durmak bana iyi gelmişti. Asya ile guzel zamanlar gecirmiştik.  Egemende hep yanımızdaydı.  Bugun yanlızdım Asya gelemeyecegini söylemişti dun. 

Bugun ne yapsam acaba diye dusunurken asagiya iniyordum yavasca.  Mutfaga yöneldiğimde dolabı actım ama canım bısey istemiyordu.  Hicbirsey almadan kapattım kapagını. 

Kapı sesini duymamla mutfaktan cıktım.  Kac gundur gormedigim Yiğit, simdi tum karizmatiliyle karşımdaydı. Sıyah pantolon derı ceketi dağınık saçlarıyla göz alıcıydı. Daha fazla bakmayi birakip salona yoneldim.  Yuzume bile bakmiyordu. Bende aldirmiyormus gibi yapiyordum. Aldirmiyordum zaten. Tabi inanmadiniz by soyledigime biliyorum. Bende inanmiyorum cunku.. Benimle ufakta olsa konusmasini yuzume bakmasini o mavi gozlerinde bogulmama izin vermesini istiyorum. Bunu deli gibi istiyorum. Kalp ne kadar aci yasarsa yasasin sevmekten vazgecmiyor iste.

Yine umursamiyordu beni. Yanimda oylece cekip gitmisti. Bende daha fazla ayakta durmaktansa oturmayi tercih ederek koltuga oturdum. Televizyonda oyalanmaya calisiyordum. Yigit hala inmemisti asagiya hala odasindaydi. Gozlerimi merdivenlere dikmisken Yigiti merdivenlerin basinda gordum. Kafami televizyona cevirdim hemen. Gormesini istemiyordum zaten degersizdim gozunde bide gurursuz olmak istemiyordum.

Yigit iner inmez evden cikip gitti. Ben ise arkasindan bakiyordum yine artik pes ederek bakmayi biraktim. Yapacak birsey yoktu canim sıkılıyordu. Oturdugum koltuga uzandim ve uyumak icin kendimi rahat biraktim.

Kulagima dolan kadin sesiyle pardon duzeltmeliyim cirlamasiyla gozlerimi araladim. Duydugum bu sesin kime ait oldugunu anlamak icin yattigim yerden dogruldum. Karsimdaki manzara kalbimin durmasina neden oluyordu.

“Yigittt..” diye bir fisilti cikti agzimdan sadece. Bu bile fazlaydi. Karsimda bir kizla o kadar yakindiki.. Gozlerimden yaslarin akmasina izin vermistim. Yigit kizi duvarla kendi arasina almis seviyosiyordu. Benim farkima bile varmamislardi. Daha fazla izlemeyecektim. Yerimden sessizce kalkip isigi actim. İkisininde gozleri beni bulunca saskinca bakiyorlardi. Ama Yigit daha farkliydi. Gozleri baska seyler anlatiyordu bana.

“Nefesss!!”

Adimi soylediginde arkami donup odama kosmak istedim ama daha merdivenlere varmadan Yigit kolumdan yakaladi beni. Nefes nefeseydi. Tabi kizla opusmek yormus olmaliydi. Midemi bulandiriyordu. Yuzune bile bakmiyordum.

“Ne isin var burada”

“Uzgunum, kapida bir kizla sevisecegin aklima gelmedi bilseydim burada uyuyakalmazdim.”

“Nefess!!! Duzgun konus benimle!!”

“Midemi bulandiriyorsun Yigit Kozan!”

“Neden, sen hic sevismedin mi?”

İnanamiyorum!!! Benim asik oldugun adam bu muydu? Hayir olamazdi. Bana boyle birseyi soyleyemezdi.

“İgreniyorum senden!!”
Odama cikmak icin ittim Yigiti ama faydasi olmadi tabi daha fazla cirkinlesmesini izleyemeyecektim.

“Yoksa o kizin yerinde mi olmak isterdin” dediginde daha fazla tutamadim kendimi.

Tokat atmistim Yigite haketmisti ama.. Gozlerindeki ofke daha cok buyumustu. Ama bu sefer korkup susmayacaktim.

“ Canımı yakmaya calisiyorsun. Sebebini bilmiyorum zaten suandan itibaren ogrenmekde istemiyorum. Evet seviyordum seni o kadar cok acittinki canimi artik umurumda degilsin Yigit Kozan!! Bittin benim icin.. Simdi istedigin kadar kizla istedigini yapp!! Ha bu arada haklisin soylediklerin icin
bazi kaderler,
İki kisinin birbirinden uzak durmasi uzerine yazilmistir...
Tipki senin ve benim gibi...”

Mafyanın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin