Saka

19.9K 651 59
                                    

Merhaba benim guzel okuyucularim, yeni bolumu daha hizli yazacaktim ama uzgun oldugum icin yazamadim. Cok sevdigim kopegimi kaybettim..
Yinede yeni bolum istediginiz icin hemen yazmaya calistim.

Ve arkadaslar birsey daha soylemek istiyorum size. Hikayemdeki karakterlerin yaslarini belirtmek istiyorum. Bu konuda soran okuyucularim var.
Arkadaslar Nefes bildiginiz gibi 18,yasinda ve kardesi Asya 17.
Bazen kardesim diye bazende ismiyle hital ediyor Nefes. Bunu aciklamak istedim.
Neyse ben cok uzatmayayim siz yeni bolumu okuyun.
Yorum ve oylarinizi bekliyorum..

"Bedel odemeye hazir misin?" ses bilmem kacinci kez kulagimda tekrarlanirken ben oldugum yerde kalmistim. Hicbirsey yapamiyordum.

Yigit.. Sevgilim.. Gordugu seyin karsisinda oldugu yerde kalmak zorunda kalmisti. Gozlerinde oyle bir ofke vardi ki suan.. Korkmamak imkansizdi.

"Birak beni, birak!!" dedim ofkeyle. Kim oldugunu sesinden anlamistim. Taniyordum ama Yigit daha iyi taniyordu onu.

"Bana cektirdigin acinin bedelini odeyeceksin!!" diye bagirmisti. Gordugum kadariyla suan okuldaki ogrenciler etrafimiza toplanmislardi ve bizi izliyordu.

Neden bilmiyorum ama icimde korku yoktu. Yigiti gormekten cesaret aliyordum.

"Ben sana hicbirsey yapmadim " dedim.
Boynuma dayanmis bicagi biraz daha yaklastirdiginda aciyla ciglik attim.

"Ona birsey yaparsan seni yasatmam!!" Yigit resmen ofkeyle okulu inletmisti. Ama bu durumda kurtuldugum an ilk ben oldurecektim bu kizi. Evet kim oldugunu merak ediyorsunuz degil mi?
Kendi hayatini dusunmeden beni rehin alan o aptal iste Azra. Yigit onu sevgili oldugumuzda kovmustu evden. İntikam alacagini soylemisti ama boyle birsey beklemiyordum.

"Daha ne kadar acitabilirsin canimi Yigit!!" dedi bagirarak. Ve devam etti.

"Sen beni hic umursamadin. Beni yok saydin. Bu kizla sevgili oldun. Soylesene bu kiz benim yapamadigim sana veremedigim ne verdiki sevgilin oldu?" duyduklarim ofkelendirmisti beni.

"Sevgi.. Gercek sevgi.." dedi Yigit. Gozlerimin icine bakarken beni neyin ayakta tuttugunu ve cesaretlendirdigini anlamistim.

"Bu kiz aramiza girdi ama ben simdi onu hayatimizdan cikaricim!!"

Yigit "Durrr!" diye ofkeyle bagirdinda bogazimdaki aci artmaya baslamisti. Kendimi toplamaya calisip kolumla karnina dogru bir hamle yaptim. Yaptigim seyin karsisinda aciyla karnini ice cekmisti. Yigit bu hareketinden yararlanarak Azra'nin elindeki bicagi almisti. Azra yere dustugunde aglamaya baslamisti.

Yigitin, Azra'ya kotu birsey yapacagini biliyordum. Onlara dogru ilerlerken Yigit belinden silahini cikarmisti. Bedenim buz keserken hemen onune gectim. Herkesin korku dolu bakislarini uzerimde hissediyordum ama bunu sonra dusunecektim. Suan sevdigim adamin yanlis birsey yapmasina engel olmaliydim.
Azranin onune gecerek Yigite cevirdim bakislarimi.

"Ne yapiyorsun Yigit, indir o silahi!" diye bagirmistim. Suan bu yaptigina inanamiyordum. Yigit, nefesini sinirle disari verip bana dogru bir adim atti.

"Cekil onumden Nefes!! Yaptiginin cezasini cekecek o!! Sana kimse zarar veremez anladin mi veremez!!"

"Hayir cekilmeyecegim. Bana bak Yigit, gozlerime bak.. Benim karsimda oldurecek misin onu?"

"Engel olamasaydik o, seni oldurecekti!!"

"Biliyo musun o bicak bogazima dayanmisken hic korkmadim cunku yanimda sen vardin. Sevgin vardi. Ama simdi karsimdasin.."

"Nefes.." devam etmesine izin vermeden kenara gectim ve devam ettim.

"Bana soz vermistin Yigit. Ne kadar kotu seyler yapacak olsanda bunu benim karsimda yapmayacagini soylemistin." dedim gozunden akan yasla. Bu yasadiklarimiza inanamiyordum. Daha fazla ayakta duramayip dizlerimin uzerine dusmustum. Aglamam artarken Yigit yanima gelmisti.

Mafyanın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin