Ask zamani

34.2K 1.3K 79
                                    

Merhaba guzel okuyucularim; bu bolumu yazmayi cok hevesle bekliyordum ve zamani gelmisti. Umarum begenirsiniz.. Yorum ve oylarinizi bekliyorum. İyi okumalar :)

Arabadan inip okula adimladigimda dun olanlari hatirladim. Zaten unutamiyordum.

Butun gece o goruntu gozumun onunden cikmamisti.

Yigit'ten beklemedigim birseydi.
Dun beni optukten sonra oradan kosup odama cikmistim.
Hicbirsey soylemeden ve gozlerine bakmadan...

Yine yaptigini inkar edip beni asagalamasini istemiyordum. O an orada bulunmak istememistim bu yuzden.

Arkamdan adimin seslenilmesiyle durdum. Donup baktigimda Asya bana dogru hizla ilerliyordu.

"Gunaydin Nefes"

"Gunaydin da ne yapiyorsun burda Asya?" diye sordum telasla. Yoksa kacmis miydi? Umarim boyle birsey yapmamistir yoksa ikimizi de öldururdu Yigit.

"Egemen okul kayidimi bu okula aldi ayni yerde olmamiz icin" deyip boynuma sarildi.
Sonunda guzel bir haber duymustum. Egemen cok iyi biriydi bunu ilk karsilastigimizda anlamistim. Kardesimide uzmemisti ve simdi de ayri kalmayalim diye ayni okuldaydik.

"Cok sevindim kardesim. Okulda tanidigim kimse yoktu zaten"

"Sadece yanliz oldugun icin mi sevindin?" dedi gulerek. Biraz sinir etsem bisey olmazdi herhalde.

Basimi sallayarak onayladim onu.

"Bak giderim ama " sakayla karisik tehdit etti.

"Tamam canım şaka yaptim. Tabiki yanimda oldugun icin mutluyum."

Okula girdigimizde ders zili calmisti ve Asya ile ayrilmistik. Malesef ayni okuldaydik ama ayri siniflardaydik. Benden bir yas kucuk oldugu icin ama bu kadari bile iyiydi benim icin.

Sinifta yerime gecip kitabimi cikardim. Hocayi beklerken cebimden telefonumu cikarip kulakligimi taktim. Muzik dinlemeden yapamiyordum. Bana iyi gelen seylerin basini cekiyordu muzik ve dans..

Dersten ciktiktan sonra Asya'ya mesaj attim.

Gonderilen: Asyamm :)

Nerdesin canim ben dersten ciktim.

Gonderen: Asyamm

Bende ciktim kantinde bulusalim :)

Siniftan ciktiktan sonra kantine dogru ilerlemeye basladim. Bazi kizlarin arkamdan adimi soylediklerini duyuyordum. Bunlar hep Yigit yuzundendi. Onun catisi altinda oldugumu ve korumasinda oldugumu biliyorlardi. Bu yuzden boyle uzaktim ve hakkimda konusuyorlardi ama hicbirini umursamiyordum.

Kantine geldigimde Asya arka masalardan birine oturmustu. Yanina gittigimde karsisina oturdum.
Egemenle evde nasil zaman gecirdiklerini anlatirken bakislarim bize yaklasan iki genc cocuga takilmisti.

Bize yaklastiklarinda masamiza iki kahve birakip hemen oturdular. Saskinlikla kaslarimi cattim. Neydi bunlarin derdi? Canlarina mi susamislardi? Hemen ayaga kalkip Asya'ya

"Hadi gidelim Asya " dedim.
Yanimdaki cocuk kolumu tutunca cekmeye calistim ama olmadi.

"Birak kolumu!!"

"Birakmazsam ne olur?" siritiyordu ve bu cok sinir bozucuydu. Nefesimi disari ufleyip tehditarca

"Gorursun olacaklari!!"

Kolumu cektigim de Asya ile cikisa ilerlerken soyledigiyle ilgili durdum.

"Yigit Kozan'a mi guveniyorsun? Tabii onun kiziysan guvenmekte haklisin"

Mafyanın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin