Nunta aceea nu s-ar fi putut numi in nici un caz un eveniment restrans. Erau sapte domnisoare de onoare,sapte cavaleri de onoare,doi baieti de altar,trei preoti si suficiente arme ca sa nimiceasca jumatate din asistenta. In afara de doi dintre cavaleri de onoare,toti ceilalti erau inarmati.
Agentii federali nu erau prea incantati de numarul mare al participantilor, dar stiau ca ar fi fost inutil sa vocifereze. Indiferent cate amenintari cu moartea ar fi primit,tatal mirelui, judecatorul Buchanan, nu avea de gand sa rateze cununia. La Boston erau in curs audierile intr-un caz de crima organizata, asa ca agentii federali desemnati sa-l protejeze urmau sa-si indeplineasca misiunea pana cand se pronunta verdictul.
Biserica era plina pana la refuz. Familia Buchanan era atat de numeroasa, incat o parte dintre rudele si prietenii mirelui se intinsera si pe partea miresei. Majoritatea sosisera din Boston in oraselul Silver Springs, din California de Sud; dar erau si cativa veri Buchanan care venira tocmai din Inverness,Scotia, pentru a celebra casatoria dintre Dylan Buchanan si Kate MacKenna.
Nunta reprezenta un prilej de mare bucurie, insa nu ar fi avut loc niciodata daca nu ar fi fost Jordan, sora lui Dylan. Kate si Jordan erau cele mai bune prietene si fusesera colege de camera in facultate. Prima data cand Jordan o luase cu ea pe Kate la casa familiei din Nathan's Bay, toti fratii se adunasera sa sarbatoreasca ziua de nastere a tatalui lor. Jordan nu avusese nici cea mai mica intentie de a o face pe petitoarea si, cu siguranta, in acel moment nu fusese constienta de scanteia care se nascuse intre Kate si fratele ei , Dylan. Prin urmare, peste cativa ani,cand scanteia se transformase in flacara, iar cei doi se logodisera, nu era nimeni mai surprins sau mai incordat decat ea.
Fericitul eveniment fusese planuit in cel mai mic detaliu. Jordan era la fel de priceputa la organizare ca si Kate, asa ca primise sarcina de a decora biserica. Dupa cum ar fi fost de asteptat, Jordan se lasase purtata de val si pusese flori peste tot, atat in interiorul lacasului, cat si afara. Coridorul de piatra fusese impodobit cu trandafiri roz si magnolii de un alb cremos, parfumul lor minunat intampinand oaspetii la sosire. Pe fiecare parte a usilor vechi, deteriorate de capriciile vremii, atarnau coroane mari impodobite cu panglici de satin brodate cu dantela; in acestea, trandafirii roz si albi se impleteau delicat cu floarea-miresei. Jordan se gandise si sa vopseasca usile, dar isi venise in fire in ultimul moment.
Kate isi mai rugase viitoarea cumnata sa se ocupe si de muzica, si bineinteles ca aceasta se intrecuse pe sine. Pornise de la ideea de a angaja un pianist si un cantaret, dar in cele din urma ajunse la o orchestra. Erau viori, un pian, un flaut si doua trompete. Muzicantii ,asezati la balcon, interpretau piese de Mozart ca sa-i intretina pe oaspetii care se adunau. Muzica urma sa se opresca atunci cand cavalerii de onoare se aliniau in fata altarului. La semnalul trompetelor, multimea se ridica in picioare, iar ceremonia fastuoasa putea sa inceapa.
Mireasa si domnisoarele de onoare asteptau in garderoba de langa vestibul. Sosise clipa, insa trompetele nu se auzeau. Kate o trimise pe Jordan sa afle motivul intarzierii.
Jordan arunca o privire in biserica, asigurandu- se ca acordurile minunate ale muzicii lui Mozart acopereau scartaitul usii. Observa un agent federal stand intr-o firida din partea stanga si incerca sa nu se gandeasca la motivul pentru care este acolo. La cati oameni ai legii existau in familia sa, garzile de corp n-ar fi trebuit sa fie necesare. Dintre cei sase frati, doi erau agenti FBI, unul procuror federal, unul se antrena in cadrul brigazii SEAL de puscasi marini, unul era politist, iar cel mai tanar, Zachary, era la facultate si inca nu se hotarase care parte a legii ii parea mai atractiva. In fata altarului avea sa se mai afle si Noah Clayborne, un prieten apropiat al familiei, care era tot agent FBI.
Agenilor insarcinati ca paza tatalui ei nu le pasa de aceste lucruri. Misiunea lor era foarte clar stabilita, si nu aveau sa lase ceremonia sa le distraga atentia. In cele din urma, Jordan decise ca nu trebuie considerati un imperdiment, ci un factor de siguranta, asa ca, fara a-si mai face griji, se concentra asupra nuntii.
Il zari pe unul dintre fratii ei, croindu-si incet drum spre spatele bisericii. Era Alec,principalul cavaler de onoare al lui Dylan. Privindu-l cu afectiune,se gandi ca Alec se daduse peste cap pentru nunta. Lucra sub acoperire, dar se tunsese pentru acea ocazie;neindoielnic era un semn de mare consideratie din partea lui. Slujba sa ii cerea in general sa se imbrace si sa arate ca un criminal in serie dement. Jordan de-abia il recunoscuse cand sosise la repetitia din ajun. Acum, vazu ca Alec se oprise sa discute cu una dintre garzile de corp. Ii facu discret cu mana ca sa nu atraga atentia, apoi il conduse in vestibul.
Cand usa se inchise in spatele sau, il intreba in soapta:
-De ce nu incepe? E timpul.
-Dylan m-a trimis sa-i spun lui Kate ca incepem in cateva minute, raspunse el.
Atenta la detalii, Jordan se intinse ca sa-i indrepte gulerul.
-Era stramb, ii explica, inainte ca el sa deschida gura. Nu te mai agita.
Dupa ce ii aranja si cravata, facu un pas in spate multumita. Partea amuzanta era ca sotia lui Alec, Regan, il iubea indiferent cum arata. Jordan decise ca dragostea avea un efect ciudat asupra oamenilor.
-Se teme cumva Kate ca Dylan o sa fuga? Intreba Alec cu o licatire sagalnica in ochi. In fond, nu intarziasera decat cateva minute.
-Nu chiar, raspunse Jordan. A plecat acum cinci minute.
El clatina din cap ranjind.
-Nu e amuzant. Trebuie sa ma intorc.
-Astepta. Inca nu mi-ai spus de ce intarzie. S-a intamplat ceva?
-Nu-ti mai face atatea griji. Nu s-a intamplat nimic. Se opri brusc, tocmai cand era pe punctul de a intra inapoi in biserica. Jordan?
-Da?
-Arati foarte bine.
Ar fi fost un compliment minunat de la un frate care nu obisnuia sa faca acel lucru, daca Alec n-ar fi parut el insusi atat de surprins de afirmatia sa.
Era le punctul sa-i intoarca favoarea cand usile exterioare ale bisericii se deschisera brusc, iar Noah Clayborne se napusti inauntru legandu-si cravata.
Omul acela facea o impresie puternica. Femeile pur si simplu il iubeau, si Jordan trebuia sa admita ca avea un farmec aparte. Inalt, atletic, sociabil, chipes, era un barbat intre barbati si fantezia oricarei femei. Parul lui blond -nisipiu arata mereu ca si cand ar avea nevoie de o tunsoare, iar ochii albastri patrunzatori straluceau a neastampar ori de cate ori isi arata zambetul diabolic.
-Am intarziat?
-Nu,e in regula, zise Alec. O.K., Jordan, acum puteam incepe.
-Unde ai fost? Il intreba ea exasperata pe Noah.
In loc sa-i raspunda, o cerceta din cap pana in picioare, ii zambi si-l urma pe Alec inauntru. Jordan simti ca ia foc. Precis fusese cu o femeie. Omul era incorigibil.
Ar fi trebuit sa fie iritata, insa nu isi putea stapani rasul. Nu-si putea inchipui cum era sa fi atat de liber si fara inhibitii, dar Noah parea sa cunoasca bine acel sentiment.
Fara sa stea pe ganduri, deschise usa salii de asteptare si anunta :
-A sosit timpul.
-Ce-a fost cu intarzierea? Vru Kate sa stie.
-Noah. De-abia a ajuns. Daca ar fi sa ghicesc,as zice ca a fost cu o femeie.
-N-ai de ce sa ghicesti, sopti Kate. Lucrul asta e un dar. Habar n-am avut ca e asa un playboy, pana n-am vazut-o cu ochii mei. Aseara a disparut de la dineul de repetitie cu trei din domnisoarele mele de onoare, iar in dimineata asta, cand au ajuns la biserica, toate pareau sa nu fi inchis un ochi azi-noapte.
Jordan isi incrucisa bratele si se uita prin camera, incercand sa isi dea seama care dintre domnisoarele de onoare disparusera cu Noah.
-Sa-i fie rusine, bombani ea.
-O, dar nu a fost vina lui, zise Kate. Doar s-au dus de bunavoie.
Nora, matusa miresei, le aminti ca trebuiau sa astepte semnalul trompetelor, apoi incepu sa le alinieze in ordinea prestabilita.
Kate ii facu semn lui Jordan sa se apropie mai mult.
-Trebuie sa-ti cer o favoare. E una destul de dificila.
Nu conta daca era dificila sau nu. Kate fusese alaturi de Jordan in orice imprejurare, asa ca si ea avea de gand sa faca orice sa o ajute.
-Nici o problema, spune-mi despre ce e vorba.
-Te implor, fa-l pe Noah sa se comporte frumos.
"Bine,poate nu chiar orice", se gandi Jordan. Inspira adanc si sopti:
-Imi ceri imposibilul. Cum sa-l controlezi pe omul asta? Mai usor inveti un urs sa umble la computer. Promit ca o sa fac tot ce-mi sta in putere, daca imi dai qceasta sarcina, dar Noah? Haide, Kate. ..
-De fapt, nu-mi fac griji decat in privinta lui Isabel. Ai vazut cum s-a lipit de el la repetitie?
-De asta mi-ai cerut sa ii fiu partenera la nunta? Ca sa o tii pe sora ta mai mica departe de el?
-Nu, dar dupa ce am vazut-o pe Isabel in actiune aseara, ma bucur ca am facut-o. Nu pot sa o condamn, intrucat Noah e fermecator. Cred ca e unul dintre cei mai sexy barbati pe care i-am cunoscut vreodata, in afara de Dylan, desigur. Emana charisma,nu-i asa?
-O,da,incuviinta Jordan.
-Nu vreau sa devina inca o FÎNC, zise Kate. Si nu vreau sa mai dispara subit nimeni din alaiul meu de nunta.
-Ce inseamna FÎNC? Se interesa Jordan.
-Fan Infocat Noah Clayborne, ii explica ranjind prietena ei.
Jordan izbucni in ras.
-Esti singura persoana pe care o cunosc care pare imuna la farmecele lui. Te trateaza ca pe o sora.
Matusa Nora batu din palme:
-Gata, toata lumea, a sosit clipa.
-Kate o prinse de brat pe Jordan.
-Nu ma misc de aici pana nu imi promiti.
-Of,bine. O sa o fac.
Trompetele rasunara din nou. Jordan avea sa fie prima care pasea spre altar,asa ca avea mari emotii; stranse tare mainile in jurul buchetului si le cobori in dreptul taliei. Fusese mereu cunoscuta drept neindemanatica familiei, dar in acea zi era hotarata sa nu se impiedice de propriile picioare. Avea sa fie atenta si sa se concentreze sa puna un picior in fata celuilalt.
Astepta incordata pana cand o auzi pe matusa Nora soptind:
-Du-te.
Respira adanc si facu primul pas. Culoarul parea lung de un kilometru. Noah o astepta in fata altarului, dar, cand ajunse la jumatatea drumului, porni spre ea. Arata extraordinar imbracat in smoching,constata Jordan, relaxandu-se. Nimeni nu mai era atent la ea. Toti ochii-sau cel putin ochii feminini-erau atintiti asupra lui Noah. Se concentrara asupra zambetului sau si il lua de brat. Ii fu de ajuns o privire fugara spre ochii lui ca sa constate ca licarirea era acolo.
O, Doamne, cu siguranta ca urma sa aiba mult de furca!
CITEȘTI
Dansul Umbrelor
RandomJordan Buchanan este fericita ca fratele si cea mai buna prietena a ei se casatoresc. Nunta este grandioasa, caci Dylan Buchanan si Kate MacKenna reprezinta fiecare o dinastie ilustra.Totul decurge perfect pana la aparitia unui oaspete nepoftit-prof...