capitolul 24

31 4 0
                                    

O bubuitura asurzitoare o trezi pe Jordan din somnul ei adanc. Se ridica repede in sezut, temandu-se ca incaperea tocmai fusese rupta in doua. Era intuneric bezna. Ametita si dezorientata, nu intelegea nimic din ce se intampla in jurul ei.
Un fulger zgudui tavanul si facu si patul sa se cutremure. Sari in sus, apoi se relaxa. Era doar o furtuna. Fereastra fu luminata de inca un fulger, apoi se auzi inca o bubuitura puternica. Radioul cu ceas de pe noptiera arata ora cinci dimineata. Era mult prea devreme ca sa se trezeasca.
Furtuna era motiv de ingrijorare. Parea sa devina din ce in ce mai violenta. Ploaia batea frenetic in geam si vantul incepuse sa urle.
Oare se apropia o tornada? Vazuse mai multe pe canalul meteo,dar niciodata in realitate. Oare avea sa-i alerteze vreo sirena? Exista vreuna in Serenity? Se intreba ea inlaturandu-si din ochi o suvita de par.
Exploda inca un tunet,iar sunetul ricosa prin incapere ca o sageata. Se gandi ca pana si furtunile erau mai spectaculoase in Texas.
-E in regula, sopti Noah. Culca-te la loc! O trase usor langa el, cuprinzand-o de talie, pana cand spatele ei era perfect lipit de pieptul lui.
Sa se culce inapoi? Imposibil. Era goala pusca si in pat cu Noah. Somnul era ultimul lucru la care se putea gandi. Mintea ii era plina de amintirile felului in care facuse dragoste. O,Doamne. ..facuse sex cu Noah. ..iar si iar, si iar. Suspina. Fusese fantastic...si uimitor...si perfect, dar facuse o descoperire extraordinara. Cine ar fi crezut ca actual sexual putea fi atat de minunat? Ea sigur nu stiuse acest lucru, pana sa fie cu Noah. Era suficient sa se gandeasca la cum o atinse si tot corpul i se umplea de fiori. ..si de dorinta de mai mult.
Sa adoarma in bratele lui i se paruse cel mai firesc lucru din lume. Se simtise incredibil de protejata. Si iubita, trebuia sa recunoasca. Se simtise iubita. Daca era o fantezie sa fie iubita de Noah, chiar si pentru o noapte , voia sa se bucure de ea. Ce era rau in asta? Doar era o femeie in toata firea. Se putea proteja singura.
Isi aminti de toate lucrurile minunate pe care le facusera impreuna, toate modurile diferite in care facusera dragoste, si inima incepu sa-i bata cu putere. Era un amant foarte patimas. Nu era nimic ce sa nu fi facut, sau ce sa n-o convinga pe ea sa faca. Nu era deloc timid cu ea si o dovedise de fiecare data. O trezise pe la ora doua. ..sau oare ea il trezise pe el? Oricum, nu ramasese nici o bucatica din corpul ei neatinsa sau nemangaiata.
Se parea ca era nesatioasa. In bratele lui devenise o femeie salbatica si, cunoscandu-l pe Noah, nu avea sa se potoleasca prea curand.
Se intoarse si-l saruta la baza gatului, desfatandu-se cu pulsatiile venelor lui. Ii adora mirosul -atat de sexy si masculin -si gustul pielii calde. Il saruta din nou, dar nu paru sa obtina vreo reactie de la el pana nu incepu sa-l mangaie. Degetele si gura ei se plimbara pe pieptul lat, ii incercuira buricul si apoi se mutara mai jos.
- Ma omori,scumpo, gemu el.
Oare asta inseamna ca voia sa se opresca? Se retrase.
- Vrei sa. ..
- O,da, vreau!
O impinse pe spate si o acoperi cu trupul lui. O saruta lacom si-i arata cat de mult o dorea. Facura dragostea cu aceeasi intensitate cu care se dezlantuia furtuna in jurul lor.
Complet sarisfacuta,se prabusi deasupra lui si adormi.
Era noua dimineata cand o trezi. Se intoarse ca sa-l sarute,dar, cand deschise ochii, il vazu indepartandu-se. Era complet imbracat.
- Grabeste-te, Jordan , striga el. Trebuie sa plecam!
Nici un sarut. Nici un cuvant de alint. Nici macar un "Buna dimineata ". Il privi disparand in camera lui, apoi se intoarse pe spate si se uita la tavan. De ce nu o sarutase?
"Nu te gandi la asta, se indemna. Nu ingadui ca intamplarea de azi-noapte sa devina o parte din ceva mult mai mare. ..cum ar fi sa te indragostesti de un barbat care absolut niciodata nu s-ar angaja intr-o relatie serioasa. " Ce se petrecuse in noaptea aceea fusese cutremurator,dar lucrurile aveau tendinta sa se schimbe in lumina zilei.
Se intinse si ofta zgomotos, dupa care se impletici spre baie.
Pe la jumatatea dusului i se limpezi mintea. Noah fusese foarte blazat. De fapt, atitudinea lui era aproape de indiferenta. Se gandi la asta cat isi usca parul. Ii spusese sa se grabeasca, dar nimic mai mult. Nu-i spusese nici macar unde se duceau. Oare plwcau din oras? Isi puse o fusta si o bluza multata,albastru-pal. Ce bine ar fi fost sa plece! Avea nevoie sa se indeparteze cat mai mult de Serenity si de barbatul acela,inainte sa se ataseze emotional prea mult si sa se transforme in ceva ce ura,o adoratoare care sa stea agatata de el. N-ar fi permis niciodata sa se intample una ca asta. Pana termina sa se dea cu lotiune de protectie solara si sa se machieze,deja stabilise clar care era solutia. Lua cutiuta pentru lentile si intra inapoi in baie. Noah vorbea la telefon.
Astepta in pragul usii sa termine conversatia.
- Unde mergem? Sa-mi fac bagajul si sa platesc pentru cazare?
El clatina din cap fara sa ridice privirea in timp ce-si fixa pistolul in toc.
- La zece ne intalnim cu seriful Randy. Platim cand ne intoarcem.
- Stai sa-mi iau cheia si ochelarii.
- Sunt inca pe noptiera.
Acel comentariu era singura aluzie vaga la faptul ca petrecuse noaptea in patul ei.
- Esti gata? O intreba, luandu-si cheia si pornind spre usa.
Jordan isi lua geanta si-si pusese lucrurile inauntru. Cum putea sa fie atat de impasibil fata de ce se intamplase noaptea trecuta? Si de ce naiba era ea asa de emotionala? Simtea cum i se strange inima, dar se replie si il urma.
Stia ce ar fi spus Kate. Prietena ei i-ar fi explicat ca pur si simplu asta era diferenta dintre femei si barbati. Si poate ca ar fi avut dreptate. Dar n-o interesa asta in acel moment. Comportamentul lui Noah era usturator, iar atitudinea lui de-a dreptul rautacioasa. Era un mare nesimtit. Bun,deja se simtea mai bine. Aruncase vina acolo unde trebuia. Noah era cel care avea o problema, nu ea. Iesi pe usa si se incrunta la el. Parea sa nu observe ca nu era intr-o dispozitie foarte buna, sau chiar daca observase, nu spunea nimic.
Incalcara protocolul si luara micul dejun la un restaurant darapanat din partea de est a orasului. Totul parea unsuros,chiar si sucul de portocale. Jordan se multumi cu paine prajita si un ceai cald. Noah, pe de alta parte, isi comanda un mic dejun texan.
Rontaia painea prajita si il privea peste masa.
- Te deranjeaza ceva? Vru el sa stie. Cand ea incuviinta muteste,buzele I se arcuira intr-un zambet :o sa-mi spui ce, sau va trebui sa ghicesc?
- Am facut sex azi-noapte. Mult,mult sex.
Din pacate, facu acea declaratie categorica tocmai cand chelnarita punea pe masa nota de plata. Femeia in varsta, cu parul tapat,chicoti ca o adolescenta. Jordan, ingrozita, simti cum se inrosea la fata. Zambetul lui Noah se teansforma intr-un ranjet larg,iar in ochi ii aparu o licarire strengareasca. Se distra copios pe seama ei. De indata ce chelnarita pleca, fara indoiala sa spuna si celorlalti angajati despre tarfa de la masa trei,Noah rosti clar:
- Da,am facut.
- Bine atunci, zise ea lasandu-se pe spatar.
- Bine atunci? Repeta el.
- Da. Asta e tot ce voiam. O recunoastere a ceea ce s-a intamplat.
Din punctul ei de vedere,subiectul era inchis. Isi impaturi servetelul si-l puse pe masa, se uita la ceas si anunta :
- Trebuie sa ne grabim. E aproape zece.
Bucatarul se holba la ea prin geamul unde se plateau comenzile si la fel faceau si alte doua chelnerite, care stateau impreuna dupa tejghea. Jordan tinu capul sus cand iesi.
Stia ca Noah nu intelegea de ce avea nevoie de acea recunoastere, dar asta n-o interesa. Din acel moment, lucrurile aveau sa se intoarca la normal. Noah avea sa redevina prietenul si partenerul fratelui ei, iar ea avea sa fie o femeie plictisitoare, dar foarte fericita sa traiasca in zona ei de confort.
Noah tocmai se asezase la volan cand ii observa incruntarea.
- Ce se intampla cu tine?
- Tocmai am avut o revelatie.
- Da? Ce revelatie?
- Ma gandeam la zonele de confort. ..La zona mea de confort. Stii? Locul acela despre care ziceai ca e plictisitor si sigur?
- Pai este plictisitoar si sigur. Tin minte ce am zis.
-Si ma intreb ce lipsea din viata mea anosta si plictisitoare?
- Sexul.
"Bine, era si asta ", recunoscu in sinea ei.
- In afara de sex, bombani ea nemultumita.
- Distractie? Amuzament? Sex pasional?
Era ingrozitor.
- Ai mai zis odata "sex", ii aminti ea.
- Scuze,am gresit.
Jordan ii ignora sarcasmul si continua :
- Iti zic eu ce lipsea. Cadavre, Noah. In zona mea de confort nu existau cadavre.

Dansul Umbrelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum