Imi cer scuze daca nu va apare tot capitolul. .l-am sters si republicat de cateva ori..mie imi arata nici jumatate din el.:(((
In tot districtul Grady, Cripple Creek Bar & Grill detinea recordul celor mai multe capete de animale atarnate pe pereti. Pe grinzi erau chiar si doi serpi cu clopotei impaiati. Fusesera mai multi la un moment dat, dar ventilatoarele din tavan ii facusera harcea-parcea, iar clientilor nu le placea sa le cada in cap piele tocata de sarpe cand stateau la bar.
Agentul Street ii explicase lui Noah cum sa ajunga acolo,ii sugerase ca el si Jordan sa ignore decorul si promisese ca pizza de la Cripple Creek era cea mai buna din tot statul,asta deoarece bucatarul era originar din Chicago.
Fatada semana cu o cabana din lemn, suficient de mare ca sa-l gazduiasca pe Paul Bunyan*. Interiorul ii amintea lui Jordan de o statiune de schi. Tavanele inalte si aerisite,cu grinzi expuse,si balconul din care se vedea tot ringul de dans erau toate construite din lemn de pin noduros. In aer plutea mirosul greu al odorizantelor cu aroma de pin. Formatia, asezata pe o scena mica intr-un colt, canta melodi saltarete country si western.
Ca si cand ar fi fost cel mai firesc lucru din lume, Noah o lua de mana pe Jordan si o trase dupa el, incercand sa-si faca loc prin multime.
Agentul Street statea intr-un separeu din spate. Noah astepta ca Jordan sa ia loc la masa inainte de a se aseza langa ea.
- Ce e in dosar, domnule agent? Il intreba Jordan.
- Te rog sa-mi spui Bryce,insista el. Fu pe punctul de a-i raspunde, cand veni chelnerul sa le ia comanda de bauturi. Ai terminat programul de lucru, nu? I se adresa lui Noah.
- De cateva zile nu mai sunt oficial in timpul programului. Doar ajut o prietena.
- Bei o bere atunci?
- Sigur. Jordan?
- As dori o cafea dietetica.
De indata ce ramasesera singuri,Bryce spuse :
- Am multe informatii despre fratii Dickey. Randy e curat,dar J.D. a tot avut probleme cu legea de-a lungul anilor. A fost implicat in multe batai,insa una dintr-un bar l-a trimis la inchisoare.
Noah astepta sa auda ceva nou. Colegul sau nu-l dezamagi.
- Fapt remarcabil, fostul coleg de celula a lui J.D., un tip pe nume Calvin Mills, isi ispaseste inca pedeapsa de douazeci de ani pentru crima. Cal, dupa cum i se spune, a lucrat la o firma de securitate. Il interesau toate tipurile de echipamente de supraveghere si cunostea toate dispozitivele noi. Obisnuia sa treaca prin dreptul casei de cateva ori pe zi,ca s-o asculte pe sotia lui vorbind la telefon.
- Nu avea incredere in ea, intui Jordan.
- Si s-a dovedit ca banuielile lui erau indreptatite,zise Bryce. Intr-o dupa-amiaza, a parcat dupa colt si i-a ascultat discutiile intime cu un tip pe care-l cunoscuse la serviciu. Cal le-a spus anchetatorilor ca i-ar fi putut ierta aceasta indiscretie, daca n-ar fi ras de...dotarile lui. Arunca o privire scurta spre Jordan inainte de a continua. Dupa cum relateaza Cal, nevasta-sa i-a comparat barbatia cu un crenvurst mic.
- Sigur asta a fost, mormai Noah, lasandu-se pe spate. Asa ca a omorat-o?
- Da. Din fericire pentru el, judecatorul a fost barbat, prin urmare n-a primit o sentinta asa de mare cum s-ar fi putut.
- Judecatorul a fost intelegator, comenta Noah.
Jordan nu-si putea da seama daca glumeau sau vorbeau serios.
- Omul acela si-a ucis nevasta!
- Da, stiu, zise Noah. Totusi, nu razi asa de dotarea unui barbat.
Bryce era total de acord. Jordan isi dadu seama ca glumeau abia cand Noah ii facu amuzat cu ochiul.
Sosira bauturile. Dupa ce comandara doua pizze,specialitatea casei, Bryce continua :
- Cal l-a invatat pe J.D. tot ce stia despre supraveghere. Potrivit unuia dintre gardieni,se considera un fel de guru al tehnologiei.
- Ai aflat ceva despre situatia financiara a lui J.D.? Vru Jordan sa stie.
- Da, zise Bryce. A facut multe depuneri de numerar in ultimele sase luni, dar, spre deosebire de MacKenna, niciodata mai mult de o mie de dolari.
- Santaj. Asta facea, deduse Jordan. Asculta conversatiile oamenilor si apoi ii santaja.
- Asa cred si eu,aproba Bryce.
- As vrea sa pot intra in casalui; zise Noah.
- Ei bine, nu poti s-o faci fara mandat. Bryce ii dadu notitele sale si adauga : aici e tot ce-am aflat pana acum. Anunta-ma, daca mai ai nevoie de ceva.
- Iti multumesc pentru ajutor.
- Cu placere. Ma bucur sa lucrez in sfarsit cu tine. Tu si Nick Buchanan sunteti adevatate legende in cadrul agentiei. Aveti un palmares de invidiat.
Expresia lui Noah se schimba,devenind sobra.
- As vrea sa fie si mai si. Nu se termina chiar toate cum ne dorim noi.
- Stiu, dar aveti o multime de succese. De pilda, cazul Bains din Dallas. S-a vorbit numai despre asta o vreme. Am mai auzit si ca Jenna Bains e la SMU anul asta.
Un zambet aparu in coltul ochilor lui Noah.
- Da, se descurca grozav.
Jordan asculta discutia cu interes.
- Cine e Jenna Bains?
- O copila care nu merita ce i s-a intamplat, zise Noah.
Bryce observa privirea nedumerita a lui Jordan dupa acel raspuns vag.
- Jenna Bains era o fata careia i-au murit parintii cand era foarte mica,asa ca a fost data in grija singurei sale rude,un unchi, care era din intamplare si dealer de cocaina. Lucrurile au devenit tot mai urate. Unchiul era mai tot timpul drogat,asa ca au venit niste golani si i-au preluat afacerea. Jenna a petrecut cativa ani buni cu nemernicii aia. Cand n-o tineau inchisa in dulap, o foloseau pe post de sclava personala. Intr-un final, autoritatile au aflat si au mers peste ei, dar din nefericire seful gastii a primit un pont despre ce urma sa se intample si a scapat inainte de raidul politiei. A luat-o cu el pe Jenna ca sa aiba cu ce sa negocieze . Atunci au fost chemati Noah si fratele tau. Tipul a tinut-o pe Jenna mai mult de doua luni si se tot muta, asa ca era greu de prins,dar intr-un final i-au dat de urma intr-o cladire abandonata. Am auzit ca atunci cand au ajuns acolo, Jenna fusese batuta rau si nu prea putea spune multe.
Se uita la Noah cerandu-i o confirmare,iar acesta lua cuvantul, simtind inca furia momentului respectiv.
- Era ingrozitor de speriata. Se tinea de mine din rasputeri si nu putea sa zica decat :"Nu pleca. Nu pleca".
-Cand aces fost externata din spital au intervenit Serviciile Sociale,dar Noah i-a gasit o casa cu o familie extraordinara, continua Bryce.
- La niste prieteni de-ai mei, explica Noah. Stiam ca o sa fie pe maini bune. Pur si simplu nu voiam s-o vad captiva a sistemului de asistenta sociala,dupa toate prin care trecuse.
- Ei bine, din cate am auzit ,un anonim i-a platit taxa la facultate. Si zvonurile spun ca ai fost tu.
Noah ignora afirmatia colegului sau.
- Jenna este un copil extraordinar. Vrea sa devina profesoara.
- Ai facut un gest foarte frumos, zise Bryce.
- Multa lume ar fi facut la fel, mormai Noah jenat.
Sosi pizza si discutia fu intrerupta. Jordan nu putu sa manance decat o felie, dar cei doi barbati devorara toata mancarea, continuand sa discute despre fratii Dickey.
Jordan se sprijini de spatarul bancii de lemn, cu ochii la Noah. Stiuse mereu ca era dedicat muncii sale si ii vazuse si latura iubitoare de distractie, dar multe lucruri despre el ramasesera necunoscute pana atunci.
Noah isi termina berea si comanda o sticla cu apa. Jordan il privi incrucisandu-si bratele in timp ce asculta atent sugestiile lui Bryce pentru ancheta. Se gandea ca avea un profil foarte frumos. Iar cand zambea...
O,Doamne, stia ce se intampla. Unde era Kate cand avea nevoie de ea? In luna de miere, fireste. Kate i-ar fi bagat mintile in cap,doar nu era acolo, tocmai cand Jordan daduse de necaz. Devenea o fana infocata o lui Noah Clayborne.
Se intreba cum ar fi fost daca ar fi sarutat-o. Daca ar fi atins-o...sa o tina in...
- Jordan, esti gata?
Intrebarea o trezi la realitate.
- Gata pentru ce?
- Gata de plecare, zise Noah.
- Da, sigur. Bryce, mi-a facut placere, spuse Jordan zambind. Stiu ca ai facut mare parte din munca in timpul tau liber si te asigur ca-ti sunt foarte recunoscatoare pentru ajutor.
- Cu mare placere, dar nu trebuie sa-mi multumesti. Esti sora lui Nick.
Iesira toti trei afara. La usa, Bryce isi lua la revedere.
- Cand ziceai ca-i termenul ala limita?
- Maine, la pranz, raspunse Noah. Daca pana atunci nu vorbesc cu amandoi fratii Dickey, preiei tu ancheta.
- Perfect.
Jordan fu foarte tacuta pe drum inapoi spre motel. Noah se uita de cateva ori la ea si o intreba daca era totul in regula.
- Sunt bine.
Mintea. Era o adevarata epava pe dinauntru. Nu si-l putea scoate pe Noah din minte. Trebuia sa-si revina. Gata cu fanteziile nebunesti! Nu trebuia sa-si mai imagineze cum ar fi fost sa se culce cu el. Se stradui sa-si alunge aceasta idee, dar cu cat isi spunea mai mult sa nu se mai gandeasca la el,cu atat o facea mai mult.
Yoga. De asta avea nevoie. Dupa ce ajungea la motel, avea sa faca un dus rapid, sa-si puna pijamaua si sa stea in mijlocul patului in pozitia lotusului. Avea sa respire adanc si sa-si goleasca mintea. Iar el n-avea sa o intrerupa,fiindca isi putea controla perfect gandurile.
- Ce-i cu tine? O intreba Noah.
- De ce crezi ca ar fi ceva cu mine?
-Te holbezi la mine, scumpo, remarca el amuzat.
Inventa o scuza penibila si se uita pe fereastra tot restul drumului.
Cand intra in camera, se opri brusc. Usa camerei lui Noah era larg deschisa. Patul lui era facut si avea ciocolatele pe perna. Al ei nu fusese atins.
Clatina din cap si incepu sa rada.
- Ma mir ca Amelia Ann nu te astepta in pat.
- Nu e genul meu,spuse el zambind.
Rezista dorintei de a-l intreba care era genul lui. In loc de asta, isi lua pijamaua si intra in baie.
Dupa ce facu un dus si se spala pe cap,se simtea mai bine si gandea mai limpede. Avu timp chiar si sa-si usuce parul.
In vreme ce indeparta cuvertura, il vazu pe Noah vorbind la telefon. Il auzea razand din cand in cand. Se gandi ca poate vorbea cu Nick. Tocmai se asezase in pat cu teancul de documente, cand Noah intra in camera ei.
- Nick vrea sa-l suni pe mobil. Dar mai astepta cateva minute. Vorbea cu Morganstern pe cealalta linie. Ii dadu telefonul si adauga : ma duc la dus. Orice s-ar intampla, sa nu deschizi nimanui. Ai inteles?
- Da.
Intrase deja in baia lui, cand Jordan isi aminti sa-l intrebe daca ii spuse lui Nick despre Lloyd. Bineinteles ca-i spusese. Si totusi, poate ca voia s-o lase pe ea sa-i dea vestea. Nu era cazul ca Nick sa se intoarca la Serenity. Daca totul mergea bine, a doua zi avea sa fie in drum spre Boston.
Dupa ce aranja si restul materialelor de cercetare,forma numarul fratelui ei. Acesta raspunse imediat, fara sa piarda timpul cu o formula de salut.
- Ai mai gasit unul, ei?* Taietor de lemne urias din folclorul american.
CITEȘTI
Dansul Umbrelor
RandomJordan Buchanan este fericita ca fratele si cea mai buna prietena a ei se casatoresc. Nunta este grandioasa, caci Dylan Buchanan si Kate MacKenna reprezinta fiecare o dinastie ilustra.Totul decurge perfect pana la aparitia unui oaspete nepoftit-prof...