-Nu-mi vine sa cred ca recunosc asta, dar o sa -mi fie dor de orasul Serenity.
Noah si Jordan tocmai treceau cu masina pe langa Bistroul lui Jaffee. Pe cer erau firimituri ale luminii de dimineata si ii inconjura o stralucire aurie, blanda. In restaurant era intuneric. Jaffee avea sa deschida mult mai tarziu.
- Mai exact de ce anume o sa-ti fie dor? Vru el sa stie.
- Aici am avut parte de o experienta care mi-a schimbat viata.
- Sexual a fost super,nu? Replica Noah fara sa se poata abtine.
- Nu la asta ma refeream, bombani ea exasperata. Dar ca tot veni vorba de sex...
- A fost al naibii de bine azi-noapte, nu-i asa? M-ai extenuat.
Jordan se gandi ca nu fusese doar bine. Fusese extraordinar si incredibil, si minunat, dar daca i-ar fi spus asa ceva, aroganta lui Noah ar fi intrecut orice limita.
- Nu mai incerca sa ma faci sa ma rusinez. Nu o sa functioneze,il avertiza.
Noah nu o contrazise. Deja se insela. Functionase: se inrosi in obraji.
- Care a fost experienta care ti-a schimbat viata? O intreba.
- Cred ca a fost mai degraba o decizie care mi-aschimbat viata. Mi-am dat seama ca am devenit o sclava a tehnologiei, in timp ce viata inseamna mai mult decatsa construiesti computere si sa proiectezi procesoare mai mari si mai bune, si mai puternice. . . Suspina prelung. Vreau mai mult de la viata.
- E bine de stiut, zambi el.
- Primul lucru pe care o sa-l fac cand ajung acasa va fi sa compun o lista de lucruri pe care vreau sa le fac. Gatitul este unul dintre ele. O sa ma apuc de un curs de gatit. Gata cu comandatul de mancare.
- O lista zici?
- Exact.
Drumul spre aeroport din Austin era lung, asa ca avura timp sa discute despre multe subiecte. Unul dintre acestea era si diferenta dintre modul in care fusesera crescuti. Noah era singur la parinti, in timp ce Jordan provenea dintr-o familie foarte numeroasa, un card de rude- dupa cum se exprimase, referindu-se la fratii si la sora ei. Noah nu intelegea ce important era sa aiba un loc al sau,pentru ca il avusese intotdeauna. Jordan ii povesti cum tanjise mereu dupa putina intimitate. Insa cea mai mare nemultumire a ei era faptul ca fratii ei o luau mereu in raspar. Noah incepu sa rada cand ii povesti cateva dintre glumitele carora le cazuse victima in copilarie impreuna cu Sidney. In opinia lui trebuia sa fie o binecuvantare sa cresti intr-o familie atat de numeroasa -petrecerea nu se incheia niciodata.
Din cand in cand, mai apareau si pauze in conversatie, dar atmosfera era atat de placuta, incat Jordan nu simtea sa umple acea tacere cu vorbe. Abia dupa cateva ore de drum isi facu in sfarsit curaj si ii ceru sa-i explice una din afirmatiile pe care le facuse mai demult si care o deranjase.
- Mi-ai zis ca stii cum sta treaba cu mine, iti amintesti? Ce-ai vrut sa zici cu asta?
- Esti sigura ca vrei sa afli?
Cat de rau putea fi?
- Da, sunt sigura.
- Te cunosc de mult si stiu cum iti functioneaza mintea, mai ales cand vine vorba de barbati. Iti place sa ai controlul. Ti-ar placea sa poti controla totul si pe toata lumea.
- Asta nu-i adevarat.
Noah ignora negarea ei.
- Cel mai mult iti place sa-i controlezi pe barbatii cu care iesi. Scumpo, i-am cunoscut pe unii dintre ei si stiu despre ce vorbesc. Ii alegi pe cei mai slabi. Dar apoi, daca vezi ca ii poti domina, nu te mai intereseaza. Pun pariu ca nu te-ai culcat cu nici unul dintre ei. Poate si de-asta alegi genul asta de tipi, ca sa nu te implici foarte mult. Am dreptate, nu-i asa?
- Nu, te inseli,insista ea. Imi plac barbatii sensibili.
- Dar te-ai culcat cu mine. Si eu cu siguranta nu sunt un tip sensibil.
- Ma faci sa par groaznica!
- Nu esti groaznica, esti o scumpa. O scumpa autoritara, adauga el cu ranjetul pe buze.
- Si sa stii ca nu vreau sa controlez pe nimeni, rosti ea vehement.
- Nu-mi fac griji. Pe mine n-o sa ma controlezi niciodata.
- Dar de ce crezi ca as vrea s-o fac? Il provoca ea incrucisandu-si bratele la piept. Si sa nu indraznesti sa-mi spui ca nu ma pot abtine.
- Te superi.
"Evident", se gandi Jordan.
- Cat despre sex...incepu ea.
- Ce-i cu el?
- Cunosti expresia aceea "ce se intampla in Vegas ramane in Vegas "?
- Da. Am vazut reclamele.
- Bine. Propun ca tot ceea ce s-a intamplat intre noi in Serenity sa ramana in Serenity. Se prea poate sa ne mai intalnim pe la Nathan's Bay. Tu o sa mai mergi la pescuit cu fratii mei si eu o sa mai vin in vizita sa vad daca este totul in regula cu familia mea, si nu vreau sa fie ciudat...Se opri de indata ce isi dadu seama ce spusese. Da,bine, poate tu n-o sa te simti ciudat , dar nu vreau sa-ti faci griji ca eu o sa ma simt ciudat. Nervoasa ca o daduse in bara cu intregul discurs,bombani : pricepi ce incerc sa spun?
- Da. De ce iti faci griji despre. ..?
- Pur si simplu, il intrerupse ea. Intrebarea mea este : ne-am inteles?
- Daca asta te face fericita...
- Ne-am inteles?
- Da.
Se gandi ca ar fi fost tras de par sa sugereze o strangere de mana pentru a oficializa intelegerea , dar era fericita ca rezolvase situatia. Nu avea sa-i fie prea dificil sa dea impresia ca nu se intamplase nimic extraordinar. Doar devenise deja experta in prefacatorie. Se putea preface chiar si ca nu se indragostise de el...nu-i asa?
CITEȘTI
Dansul Umbrelor
RandomJordan Buchanan este fericita ca fratele si cea mai buna prietena a ei se casatoresc. Nunta este grandioasa, caci Dylan Buchanan si Kate MacKenna reprezinta fiecare o dinastie ilustra.Totul decurge perfect pana la aparitia unui oaspete nepoftit-prof...