capitolul 23

35 3 0
                                    

Jordan statea in mijlocul patului, citind descrierea infioratoare a unei batalii dintre clanurile Buchanan si MacKenna. Fiecare din clanuri isi chemase aliatii si pornise o lupta in speranta de a-l anihila pe celalalt. Era atat de prinsa de poveste, incat nici nu-l observa pe Noah stand in pragul usii si privind-o.
Noah se tot indemna sa intre in camera lui, dar nu se putea convinge sa se miste din loc. Inconstient, era atras de ea. Ii placea la nebunie sa fie in preajma ei, sa stea de vorba, sa-i asculte povestile si teoriile nebunesti si adora s-o vada zambind. Cel mai minunat lucru era ca avea abilitatea de a-l face sa rada. Nici o alta femeie nu-i trezea aceleasi sentimente.
Hotari ca era foarte frumoasa. Chiar si atunci cand purta ochelari,ca in acel moment. Nu intelegea de ce il excitau atat de tare ochelarii ei, dar o faceau. Daca ii purta cand se intalneau la Nathan's Bay, se uita peste capul ei,ca sa nu ii distraga atentia. Doctorul Morganstern, observandu-l, facuse un comentariu despre asta. Noah se intreba acum daca nu cumva doctorul stiuse ca era atras de Jordan inainte sa-si dea el seama.
Oare cand incetase sa fie sora mai mica a partenerului sau si devenise acea femeie extraordinar de sexy cu care voia sa se culce?
Stia ce urma sa faca inainte sa puna piciorul in camera ei. Nu-i pasa nici un pic de consecinte. Abia daca scoase un sunet cand se indrepta spre pat,isi puse arma si tocul pistolului pe masa de alaturi si se aseza langa ea.
Jordan il privi zambitoare. Parea foarte relaxat in tricoul lui gri spalacit de la Levi's. Noah se aseza comod, isi puse sub ceafa ambele perne si le lovi usor ca sa le aranjeze exact asa cum ii placea. Casca zgomotos, isi stranse bratele la piept si inchise ochii.
-Stai confortabil? Il intreba ea.
- Citeste-mi o poveste de culcare, ii ceru el fara sa deschida ochii.
- Povestea asta e destul de violenta.
- Imi plac povestile violente.
- Nu ma mira,glumi ea. Data nu-i foarte sigura,dar se presupune ca acest razboi a avut loc undeva intre 1300 si 1340. Seful clanului MacKenna sustinea ca Buchananii le mai furasera o comoara. Comoara asta consta intr-o bucatica de pamant de langa proprietatea MacKenna care, in opinia capeteniei, ar fi trebuit sa revina tot clanului sau.
- Cine a dat pamantul clanului Buchanan?
- Nu scrie. Conducatorul clanului MacKenna a rasucit problema pe toate partile luni in sir. Apoi, intr-o dupa-amiaza la inceput toamnei,un tanar Buchanan a fost prins pe terenul lor,iar seful a hotarat sa-l tina pentru rascumparare. Daca Buchananii renuntau la bucata de pamant, il primeau inapoi pe baiat. Sau cel putin acesta fusese planul,pentru ca, in entuziasmul lor, cativa razboinici MacKenna l-au ucis din greseala pe baiat. Asa scrie aici. Voiau sa-l tortureze, dar sa-l lase in viata.
- Si Buchananii fusesera de acord sa le dea inapoi pamantul, inainte ca baiatul sa fie ucis?
- N-au avut timp sa fie de acord sau nu. Cand au aflat ca unul din copiii lor a fost omorat, au strans trupele si au plecat la razboi. Se razboiau mereu cu clanul MacKenna, dar de data asta era altceva. Seful MacKenna stia ca urma sa o incaseze,asa ca si-a chemat toti aliatii. Nu se spune cate clanuri erau in total, dar sunt numite trei dintre ele.
- Si clanul Buchanan?
Jordan se uita repede pe foaia din fata ei.
-Ei au chemat doar un aliat. Nu stiu daca doar atat aveau sau nu aveau nevoie decat de unul. Clanul MacHugh. Simplul nume starnea teroare in sanul clanului MacKenna. Cei din clanul MacHugh erau socotiti cruzi si indestructibili. Erau cu mult mai nemilosi decat Buchananii, sau cel putin asa scrie aici. Batalia a avut loc pe un camp,in apropiere de Hunter Point. Clanurile Buchanan si MacHugh erau mult depasite numeric,iar clanul MacKenna a crezut prosteste ca le va macelari intr-o clipita.
Pe Jordan o durea spatele, asa ca se lasa pe perne, sprijinindu-se de umarul lui Noah. Ridica foaia si continua :
- Clanul MacKenna si aliatii lor se inselau amarnic inchipuindu-si ca norocul le suradea. Clanul MacHugh a atacat necrutator. La urma urmei, fusese ucis un copil. Nici clanul Buchanan n-a aratat nici un pic de mila. Dupa incheierea bataliei,campul era plin de trupuri macelarite,iar pamantul era imbibat de sange. Pana in ziua de azi, zona aceea se numeste Campul Insangerat.
- Si atunci ce s-a intamplat cu clanul MacKenna? Vru el sa stie.
- Supravietuitorii au fugit. S-au intors pe campul de lupta a doua zi, ca sa ia mortii si sa-i inmormanteze ca pe niste razboinici, doar ca atunci cand au ajuns acolo nu mai era nici un cadavru. Disparusera. Astfel, n-a mai putut avea loc ceremonia sacra de inmormantare a razboinicilor.
- Si i-au mai gasit vreodata?
- Nu, raspunse Jordan. Se sprijini intr-un cot si se uita in ochii lui. Pe vremea aceea, razboinicul care nu avea parte de o inmormantare corespunzatoare nu putea sa mai ajunga in rai. Era condamnat sa rataceasca vesnic pe lumea cealalta, singur si uitat de toti.
- Cati au fost ucisi? Scrie?
- Nu. Dar daca povestea e adevarata, iti imaginezi cum ar fi fost sa mergi pe campul acela. ..un camp imbibat de sange, ca sa aduni membre disparute? Un brat aici, un picior acolo...
- Un cap...
Jordan se stramba.
- Ma bucur ca n-am trait in perioada aia.
- Stiu si eu? Facu Noah. Cred ca puteau fi si cateva beneficii. N-ar mai trebui sa le citesti ticalosilor drepturile de arestare sau sa privesti cum un judecator ii elibereaza din cauza unor detalii tehnice. Pe vremea aceea, daca stiai ca cineva e vinovat, scapai de el. Atat de simplu era. Si sa-ti mai spun un lucru, daca exista un dram de adevar in povestea asta, nu-mi pasa cati razboinici au murit pe campul de lupta. Nimic nu justifica uciderea unui copil.
Inca avea ochii inchisi,asa ca se putea uita la el fara sa fie observata. Era atat de sexy si de neinduplecat! Se forta sa-si mute privirea, spunandu-si ca astfel nu putea ajunge nicaieri. Il dorea, desigur, dar precis avea sa-i franga inima, lasand-o devastata. Nu avea nevoie de asa ceva.
Ea nu era vreo fana de-a lui. Nu,absolut deloc. Adevarul era ca trecuse de mult de etapa aceea. Incepuse sa se indragosteasca.
Brusc panicata,isi aduna toate foile si le duse la masa. Le aranja intr-un teanc langa geanta, dupa care se intoarse in pat.
- Noah? Sopti ea, inghiontindu-l in umar. Sa nu adormi. El nu raspunse,asa ca il inghionti din nou. Vreau sa ma culc.
Era pe punctul de a-l inghionti mai tare, cand el o prinse de incheietura. Inainte ca ea sa aiba timp sa reactioneze, o trase deasupra lui, isi infasura bratele in jurul ei si o rasuci pana ajunse pe spate. Ii desfacu picioarele cu genunchii, se lungi intre coapsele ei, sprijinindu-se in coate,apoi se uita in jos la fata ei imbujorata.
Ii batea inima ingrozitor de tare. Ramase complet nemiscata,asteptand sa vada ce urma sa se intample. "Nu-mi da drumul ", ii ceru frenetic in gand.
- Nu-mi da drumul.
- Nu-ti dau,scumpo.
- Am zis asta cu voce tare, nu? bombani ea.
Ii scoase ochelarii cu tandrete. Pieptul lui se atinse de sanii ei cand se intinse sa-i puna pe masa; langa pistol. In momentul in care incepu sa o mangaie pe partea laterala a gatului,Jordan fu strabatuta de un fior. Respiratia lui se simtea calda si dulce pe pielea ei,iar cand ii rontai usor lobul urechii,dorinta ii navali in tot corpul, pana in varful degetelor de la picioare.
- E o idee proasta, sopti ea lasandu-si capul pe spate, ca el sa o poata saruta mai bine. Intinse mainile,ii mangaie ceafa si-l trase usor de par. Isi dorea ca el s-o sarute pe buze.
Noah ridica putin capul.
- Vrei sa ma opresc?
- Nu, replica ea dupa un moment de prefacuta chibzuinta. Se ridica si-i saruta barbia. Spuneam doar ca e o idee proasta.
Ii parea rau ca facuse acel comentariu; daca isi venea in fire si n-o mai atingea? Isi dorea cu disperare ca el s-o stranga in brate si sa faca dragoste cu ea.
- Jordan? Se auzi vocea lui ca o soapta dura.
O,Doamne, avea de gand sa se opresca! Inghiti apasat.
- Da?
- Deschide gura pentru mine.
Noah nu mai facu nici un gest, asteptand ca ea sa se hotarasca.
Ii disparura din minte orice griji sau remuscari legate de consecintele actiunilor ei. In acel moment, in mintea ei nu era loc decat pentru Noah. Se uita in frumosii lui ochi albastri si-l trase incet spre ea.
Era exact incurajarea pe care o asteptase. Gura lui se instala pe a ei intr-un sarut cald, tandru si simplu. Si minunat. Dar curand sarutul acela nu mai era de ajuns pentru el. Gustul dulce al gurii ei il facu sa-si doreasca mai mult. Isi strecura limba printre buzele perfecte si o gasi pe a ei. Nu se grabi, ii explora pe indelete gura, pana cand si acest lucru deveni insuficient. O stranse si mai tare, iar sarutul se adanci.
O devora cu lacomie, simtindu-se aproape ca un agresor, pana in clipa in care o simti tragandu-l de tricou. Oare voia sa se opresca? Ridica incet capul cu un geamat.
- Spune-mi ce vrei. Avea vocea ragusita.
- Totul,sopti ea. Jos. Toate hainele jos.
Stralucirea calda din ochii lui ii dadu fiori. Noah isi plimba degetul mare pe buzele ei.
- Ai un gust foarte bun,stiai?
- Ca zaharul?
- Si mai bun.
Ii ridica tricoul de pe sani si trase si de tricoul lui in acelasi timp, dar coatele si mainile il incurcau. Se simtea dintr-odata infierbantat si plin de dorinta, de parca ar fi fost prima data. Stia cum sa satisfaca femeile -isi perfectionase asiduu tehnica de-a lungul anilor -, dar ce se intampla in acel moment era ceva cu totul diferit. Aproape ca-l durea nevoia de a fi cu ea. Nu mai simtise niciodata acest lucru. Tricoul lui zbura primul, dar urma imediat si al ei.Nu era timida sau ezitanta cu el. Il mangaia pe spate, pe umeri, pe brate. Ii putea simti inima batand nebuneste. Cand ii atinse sanul, corpul ei se arcui sub al lui si gemu incet.
Picioarele ei se frecau febril de ale lui. O saruta alene si cobori alene...nu se grabea deloc, ca sa aiba timp sa o atate,sa o chinuie. Limba lui ii gadila usor clavicula;cand ajunse in sfarsit la san,o simti strangandu-l si mai tare in brate.
Incepu sa o inebuneasca usor-usor. Habar nu avea ca sanii ii erau atat de sensibili,dar cu fiecare atingere a limbii lui, isi pierdea si mai mult controlul.
Si el incepuse sa-si piarda controlul. Inspira adanc si o saruta pasional. Chiar ii tremurau mainile. O mai saruta o data -tare si rapid -,dupa care se indeparta.
- Ma intorc imediat...inca un sarut , apoi se desprinse din imbratisare, spunandu-i :vreau sa te protejez.
Inima lui Jordan batea si mai tare. De indata ce Noah se ridica, lua o perna in brate si o stranse la piept, gandindu-se ca un sarut ii fusese de ajuns ca s-o faca sa se topeasca. Suspina. Noah saruta foarte bine. Nici un barbat nu o facuse niciodata sa se simta asa.
Acum, el reveni si ii lua perna. Fara sa se opuna,Jordan se intoarse pe spate si-l fixa cu privirea. Cu gesturi tandre,Noah ii trase in jos pantalonasii,apoi ii arunca pe jos. El isi scoase deja pantalonii si, cand se intinse deasupra ei,senzatia o facu sa uite sa mai respire.
Ii mangaie spatele. Atingerea ei era usoara ca o pana pana cand o saruta din nou, iar apoi deveni febrila. Il prinse de umeri, cerandu-i sa nu o mai chinuie atat.
- Noah. Nu stia daca ii strigase numele sau daca il soptise. Capul lui se mutase intre coapsele ei si o innebunea. Stia exact unde s-o atinga si cata presiune sa aplice. Se zvarcolea in bratele lui, implorandu-l sa vina in ea.
Era disperata sa simta fiecare centimetru din corpul lui si sa se invaluie in caldura lui. Noah incepu sa respire din ce in ce mai greu,lucru care o excita. Avea senzatia ca va muri,daca mai continua sa o chinuiasca asa.
Noah prelungea momentul cat de mult putea, ca sa-i ofere la fel de multa placere cum ii oferea ea lui;insa era incqpabil sa mai astepte. Stia ca era pregatita. Isi infingea unghiile in umeri lui si corpul ei se arcuia spre al lui. O saruta cu ardoare,se muta intre coapsele ei si se scufunda in caldura ei lichida. Era atat de stramta,atat de fierbinte, incat gemu de pura incantare. Ramase nemiscat in ea,gafaind, cat ea ii soptea numele.
Striga atunci cand o patrunse. Extazul era coplesitor.
- Ah;Jordan! La naiba!
Jordan nu voia sa-l lase sa-si traga rasuflarea. Fiecare nerv din trupul ei urla sa fie descatusat. Ridica genunchii ca sa-l primeasca si mai adanc in ea si incepu sa se miste.
In acel moment nu-si dorea altceva decat sa-l satisfaca si sa-l innebuneasca la fel de mult cum o innebunea el. Il musca de umar,il saruta pe buze si se muta pe gatul sau,gafaind de placere. El se trase inapoi si apoi o patrunse si mai adanc. Ochii lui Jordan se umezira de lacrimi- era uimita de intensitatea trairilor ei. Miscarile lui devenira mai rapide,mai puternice,mistuitoare,stimulative. Era extraordinar.
Chiar si chinuit de focurile pasiunii,Noah isi controlase mereu reactiile si stabilise ritmul miscarilor. Dar in acel moment nu se mai putea stapani. Se impingea in ea iar si iar,fiindu-i imposibil sa incetineasca.
Jordan era la fel de pasionala ca el. Acumulase o tensiune de neconceput,pe care trebuia s-o elibereze.
Senzatiile o copleseau val dupa val. Nu mai traise niciodata ceva asemanator. Se lasa in voia pasiunii. Valurile de placere treceau prin ea ca un vehicul de montagne russe care se arunca spre pamant cu o viteza ametitoare,zdruncinandu-i fiecare nerv din corp.
Noah o saruta, apoi isi ingropa incet fata in scobitura gatului ei,ca sa se recompuna.
- La naiba, sopti din nou.
Un cuvant de injuratura...care totusi o facea sa se simta de parca fusese mangaiata.
Gafaia langa urechea ei. Sau oare ea gafaia? Era atat de tulburata,ca nu mai putea gandi. Omul o transformase intr-o idioata vesela.
Nu voia sa-i mai dea drumul. Niciodata.
Noah se rostogoli pe o parte si o trase in bratele lui, dezmierdand-o tandru. Nici unul din ei nu rosti nici un cuvant. Erau imbatati de extazul clipei anterioare. Minutele trecura rapid, iar Jordan adormi la pieptul lui.
Se trezi in mijlocul noptii. Noah era inca acolo, cu ea.

Dansul Umbrelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum