Doua telefoane sunau simultan.
Sunetele care veneau din camera lui Noah o trezira pe Jordan. Se rostogoli si deschise putin ochii, tragand cu urechea. Il auzi adresandu-se cuiva cu "Draga" si spunandu-i sa astepte un minut, apoi raspunse la celalalt telefon. In mod evident, nu-i placea ce-i spunea persoana de la capatul celalalt, pentru ca vocea i se inaspri si incepu sa dea ordine. Il auzi apoi spunand,pe tonul lui de nu-te-pune-cu-mine, ca astepta rezultate pana la pranz.
Cateva minute mai tarziu intra pe usa.
- M-a sunat Joe Davis.
- Inainte sa-mi spui ce avea de zis,poate vrei sa vorbesti cu Draga ta si sa vezi daca mai e pe fir sau nu.
-Ah,la naiba!
Se grabi inapoi in camera lui. Cand se intoarse, il putea auzi cerandu-si scuze. Se aseza pe patul ei si o prinse de marginea tricoului,cand vru sa se ridice, apoi zise :
- O clipa, e chiar aici. Ii dadu telefonul mobil. Sidney vrea sa vorbeasca cu tine.
Nu-i veni sa creada ca la telefon era sora ei, pana nu raspunse.
- Cum de ai numarul de telefon a lui Noah?
Nu stiu,l-am avut mereu. Dar nu asta conteaza acum. Mi-a povestit Theo ce s-a intamplat. Stiai de cadavru cand am vorbit inainte?
- Inainte de ce? Nu-mi amintesc. Acum stie toata lumea ce s-a intamplat?
- Dylan si Kate nu,dar sunt in luna de miere si Alec s-a gandit ca n-ar trebui sa le dam motive sa-si faca griji. Spune-mi, Jordan, esti bine?
- Da, isi asigura sora. Politia a rezolvat totul, vin acasa maine. Iti povestesc totul cand ajung,promit. Sidney. ..
- Da?
- Mama si tata au aflat si ei?
- I-a sunat Nick si le-a spus.
-Mare prostie! Acum o sa-si faca griji, de parca n-ar avea destule pe cap cu procesul.
- Ar fi aflat oricum. I-ar fi scapat ceva lui Zach.
- Pai cine i-a spus lui Zach?
Interveni o pauza lunga, dupa care Sidney marturisi :
-S-ar putea sa-i fi mentionat eu.
Jordan nu avea chef de discutii. Mai vorbi cateva minute cu sora ei,ca sa o asigure ca totul era in regula, apoi inchise si ii restitui mobilul lui Noah.
-Ar fi trebuit sa-l sun pe Dylan cand am gasit cadavrul, ofta ea.
- De ce? Pentru ca Nick le-a povestit alor tai?
- Da. Sidney insista ca tot ar fi aflat. ..
- Pai ar fi aflat.
- Poate, ingadui ea.
Dupa ce se imbraca si-si stranse lucrurile, se duse la usa dintre cele doua camere. Noah tocmai inchidea tocul in care tinea pistolul.
- Urma sa-mi spui ce a zis seful Davis, ii aminti.
- A,da. Cica seriful Randy n-are idee unde e fratele lui. A zis ca a pus niste oameni sa-l caute.
- Si tu crezi povestea asta?
- Nu. Seriful stie exact unde e J.P. Probabil vrea sa stea de vorba cu Davis ca sa aranjeze ceva pana apare J.D. Sau cel putin asa cred.
-In mod obisnuit,seriful districtului Grady s-ar ocupa de ancheta unei crime, nu?
- Da, dar Davis mi-a zis ca e in vacanta.
- E in Hawaii, preciza ea. De ce nu-l ajuta FBI - ul atunci?
- Davis pare sa creada ca poate rezolva asta si fara implicarea FBI.
- Si Lloyd? Davis a apucat sa stea de vorba cu el?
- Nu. Nu e de gasit. Atelierul lui era descuiat,dar Davis zice ca asta nu-i ceva iesit din comun. Multi oameni din orasul asta nu-si incuie usile.
- Pun pariu ca o sa-si revizuiasca obiceiurile. La urma urmei, a fost ucis unul de-al lor.
-Doar ca profesorul MacKenna nu era unul de-al lor. Nu detinea casa,ci doar o inchiriase. Si, in plus,era mai retras de felul lui. Era cam antisocial. Nu prea il cunostea nimeni de fapt.
- Eu cred ca Lloyd stie ce s-a intamplat. Daca nu l-a omorat el pe profesor, pun pariu ca stie cine-a facut-o. Era agitat cand am fost sa iau masina de la atelier. Cred ca stia de cadavrul din portbagaj.
- As zice ca e suspectul principal.
- Abia astepta sa plec. Si asta a fost tare ciudat, pentru ca atunci cand am dus masina prima data s-a dat la mine si tot incerca sa ma convinga sa ies la intalnire cu el. A incercat sa ma tina in oras.
- A mai incercat sa te convinga sa iesi cu el si dupa ce l-ai amenintat?
- Nu l-am. ..Of,bine, cred ca am facut-o. Dar n-a fost decat o mare prostie. M-a intrebat ce as face daca masina n-ar fi gata cand m-as intoarce a doua oara, si inainte sa-i pot raspunde, m-a intrbat daca o sa-l ranesc. Si cred ca am zis ca da.
-Inteleg.
-Ba nu, nu intelegi. Lloyd e un tip foarte mare. Ar trebui sa ma urca pe un scaun ca sa pot sa-l lovesc.
- Un scaun, zici?
Jordan se enerva ca radea de ea.
-Am discutat deja toate astea cu seful Davis si parca tin minte ca erai si tu de fata. Sau nu erai atent?
- Lloyd o sa apara in cele din urma, zise el.
-Sunt sigura. Cand ne intalnim cu Davis la casa profesorului?
Noah se uita la ceas.
- Intr-o ora.
- Te superi daca ne oprim la magazin intai? As vrea sa copiez si restul foilor. N-ar trebui sa dureze prea mult, promit.
- Toate cutiile alea trebuie sa ajunga la Davis?
- Nu si copiile. O s-o rog pe Candy sa mi le trimita prin posta la Boston.
Candy se afla la receptie si era total de acord sa o ajute si sa mai faca ceva bani de buzunar. Jordan completa pe o foaie toate informatiile de care avea nevoie, ii spuse ca urma sa ii aduca mai tarziu cutiile si o plati in avans.
Cand se intoarse, Noah statea sprijinit de usa camerei lui si vorbea cu Amelia Ann, care ii adusese cafea si un cosulet de rulouri cu scortisoara. Jordan observa si ca se machiase. Avea bluza bagata in pantaloni si primii trei nasturi erau desfacuti. Sansele sa poarte un sutien cu push-up erau de zece la unu. Cand Jordan intra in camera lui Noah, auzi rasul nervos al femeii. Lua cheile de la masina si anunta :
- O sa incep sa duc cutiile la masina.
- Vin si eu imediat, raspunse el.
"Sigur ca da, de indata ce Amelia Ann termina de flirtat", isi zise ea.
Cand ajunse in parcare, observa imediat ca roata dreapta din spate a masinii era putin moale.
- Grozav, sopti.
Ori roata era dezumflata , ori facuse pana. La norocul ei,ar fi pariat pe ultima varianta. Lasa cutia cu documente jos pe trotuar,vari cheia in broasca usii portbagajului si facu un pas in spate cand se deschise.
Nu-i venea sa creada ce vedea. Nu se putea misca. Inchise ochii si-i redeschise,dar nu se schimba nimic.
- Ei,hai,la naiba!
Tranti usa portbagajului si fugi cat putu de repede spre camera lui Noah. Usa era inchisa. Incepu sa bata cu pumnii.
De indata ce-i vazu fata, Noah stiu ca nu era ceva in regula.
- Jordan? Ce s-a intamplat?
Il insfaca de tricou si se chinui sa rosteasca:
- E un cadavru in portbagajul masinii noastre.
CITEȘTI
Dansul Umbrelor
RandomJordan Buchanan este fericita ca fratele si cea mai buna prietena a ei se casatoresc. Nunta este grandioasa, caci Dylan Buchanan si Kate MacKenna reprezinta fiecare o dinastie ilustra.Totul decurge perfect pana la aparitia unui oaspete nepoftit-prof...