Oare Jordan facuse constient acea afirmatie? Sau poate avea halucinatii de la medicamente? Noah trebuia sa se asigure. Astepta la marginea patului ei si, de fiecare data cand se trezea, ii cerea sa-i povesteasca din nou ce vazuse.
Raspunsul era mereu acelasi. Dave Trumbo.
In acel moment avea ochii deschisi,iar Noah isi putu da seama ca avea dureri.
- Trebuie sa o lasi sa doarma, il mustra asistenta. Esti deja aici de cincisprezece minute. E destul.
- Are dure,zise el nelinistit.
- Da, tocmai ma pregateam sa-i dau un calmant. Trebuie sa fim cu un pas inaintea durerii. O sa doarma pana maine. Pana atunci o sa fie mutata la terapie intensiva.
Asistenta injecta morfina in perfuzie. Noah astepta sa termine dupa care o intreba :
- Stie ce spune?
- Ma indoiesc, raspunse femeia. Majoritatea pacientilor mei nu sunt constienti. Si pana maine n-o sa-si mai aminteasca nimic din ce a zis.
Noah o saruta din nou pe Jordan,apoi iesi pe hol. Nick il astepta sprijinit de perete.
- Nu stiu ce sa fac, ofta Noah. Nu pot sa gandesc...
- Jordan o sa fie bine. Respira adanc, totul o sa fie bine.
Fratele ei nu intelegea despre ce era vorba.
- Da, stiu ca o sa fie bine. Nu asta e problema acum. Mi-a zis ceva, dar nu stiu daca s-o cred sau nu.
-Ce ti-a zis?
- Ca l-a vazut pe tragator. Nu prea e constienta, recunoscu Noah, ,dar tot repeta acelasi lucru. Ridica vocea si parea din ce on ce mai treaza. Fii atent, cred ca realmente l-a vazut pe nemernic. Am auzit masina plecand in tromba din parcare, dar am ajuns prea tarziu ca sa vad ceva.
- Nu stiu daca te poti increde in ceea ce spune. E sub efectul calmantelor.
Noah isi trecu degetele prin par, extrem de agitat.
- Asistenta mi-a zis ca aude multe lucruri nebunesti, dar...
- Trebuie sa astepti ca Jordan sa se trezeasca de-a binelea. O sa aiba dureri foarte mari, asa ca o vor mai tine sedata cel putin inca douazeci si patru de ore. O sa dureze ceva pana o sa-si recapete luciditatea.
Noah clatina din cap.
- L-a vazut si mi-a zis cine a fost. Dave Trumbo. E tipul ala care vinde masini in Bourbon. E mare mahar prin Serenity. Nu cred ca l-ai cunoscut.
- De ce ar veni un vanzator de masini pana la Boston, ca s-o omoare pe Jordan?
- Nu stiu, dar sansele sunt de zece la unu ca n-ar fi venit pana aici daca nu credea ca Jordan poate face legatura intre el si cele trei crime din Serenity. Nu o sa stau aici sa astept pana o sa-i treaca efectul calmantelor.
- Inca nu poti sa-l dai in urmarire. Daca totul e doar in capul lui Jordan? Ai nevoie de mai multe dovezi, inainte sa te duci dupa el.
- E Trumbo, insista Noah.
- Putem afla usor. Suna-l pe telefonul de acasa. Daca raspunde, o sa stii ca Jordan a visat totul.
Nick facu rost de numar,sunand la informatii. Se asigura ca masca identitatea apelantului, apoi ii dadu telefonul prietenului sau.
Raspunse sotia lui Trumbo.
- Saru'mana, sunt Bob. Scuze ca sun asa tarziu.
- A,nu e tarziu, zise femeia.
- As putea vorbi cu Dave? Mi-a spus sa-l sun daca am intrebari despre masina si sa fiu al naibii, da' nu reusesc sa-mi dau seama cum functioneaza telecomanda de la alarma.
- Imi pare rau, Bob,dar Dave nu-i acasa. Este in Atlanta, la un salon auto. Imi lasi numarul, ca sa te sune el?
- Atunci am dat de necaz. Nu stiu daca auziti,dar alarma masinii face ca toti dracii afara si o sa-mi trezeasca toti vecinii. Stiti cumva unde anume sta in Atlanta?
- Nu, nu stiu, din pacate. Tocmai m-a sunat acum cateva minute, dar era asa de grabit, ca n-am vorbit mult si n-am apucat sa-l intreb de numele hotelului.
Avea de gand sa vina acasa maine, dar a zis ca s-a ivit ceva si ca s-ar putea sa trebuiasca sa mai stea un pic in Atlanta. Ce-ar fi daca ati vorbi cu managerul de la service? Sigur v-ar ajuta bucuros. As putea sa va dau numarul.
- Va sunt tare recunoscator,dar o sa-i dau eu de capat pana la urma. Sper ca Dave se distreaza in Atlanta. La revedere.
Noah inchise telefonul, se uita la Nick si zise :
- Nenorocitul e aici. A zis ca a plecat la un salon auto in Atlanta, dar e aici.
Pornira cu pasi mari spre sala de asteptare.
- Ce stii despre acest Dave Trumbo? Se interesa Nick.
- E vanzator de masini. Si cam atat in afara de alte doua lucruri. Ca nu e acasa si ca nu i-a spus nevesti-sii unde anume sta in Atlanta.
- Avem nevoie mai mult de atat ca sa-l punem sub urmarire. Poate e intr-o vacanta cu amanta sau poate chiar e la un salon auto in Atlanta. O sa pun niste agenti sa-l caute acolo. O sa poata verifica si expozitia,de indata ce se deschide maine dimineata.
Noah incuviinta din cap. Nick il mai calma.
- Bine atunci, zise dupa cateva clipe. Sa vedem ce putem afla despre Trumbo. Suna-l pe Chaddick si spune-i ce s-a intamplat. Vezi daca are vreo pista. Si mai spune-i ca trebuiesa gaseasca o modalitate...o modalitate discreta...sa faca rost de amprentele lui Trumbo.
- Crezi ca il gasim in sistem?
- Asta trebuie sa vedem. Vreau sa aflu absolut tot despre el.
Nick incuviinta.
- O sa-i verific numele. Dau un telefon si o sa ne lamurim.
- Tatal tau mai e aici? Il intreba Noah.
- Da,de ce?
- Vreau sa-i pun surorii tale paza douazeci si patru de ore din douazeci si patru. Varianta oficiala este ca Jordan n-a iesit din stare critica; spune-i asta domnului judecator.
- Bine, ce altceva?
- Gaseste-l pe Trumbo. Daca Jordan chiar stie ceva care-l poate lega de crime, sigur o sa vina iar dupa ea.
CITEȘTI
Dansul Umbrelor
RandomJordan Buchanan este fericita ca fratele si cea mai buna prietena a ei se casatoresc. Nunta este grandioasa, caci Dylan Buchanan si Kate MacKenna reprezinta fiecare o dinastie ilustra.Totul decurge perfect pana la aparitia unui oaspete nepoftit-prof...