Cand Jordan si Noah intrara in sectia de politie, seriful Randy era in biroul lui Joe Davis si incerca sa se plimbe in fata mesei de lucru a acestuia. De vreme ce incaperea era foarte mica, nu putea face mai mult de doi pasi inainte si doi inapoi.
Noah o impinse pe Jordan in spatele lui, nevrand sa-i mai dea lui J.D. ocazia s-o loveasca.
J.D. nu era insa nicaieri. Joe ii zari si le facu un semn cu mana.
- Intrati,striga el.
Noah nu pierdu timpul cu prezentarile.
- Unde e fratele tau?
- Nu stiu, ofta Randy. Iti jur ca l-am cautat peste tot si i-am lasat cel putin cinci mesaje pe telefonul de acasa si de doua ori mai multe pe cel mobil, spunandu-i sa vina, ca o sa fie totul in regula, ca domnisoara Buchanan a fost de acord sa nu depuna plangere. ..Incearca sa se uite in spatele lui Noah. Am dreptate, nu-i asa,domnisoara Buchanan? Joe mu-a spus ca nu ai de gand sa depui plangere.
Desi Noah ocupa aproape tot cadrul usii,Jordan reusi sa se strecoare inauntru pe langa el.
- Da, asa e.
-Multumesc, spuse seriful. Fac tot ce pot ca sa-l ajut pe J.D. sa ia decizii bune,dar e o lupta cu morile de vant.
Parea sincer si plin de remuscari, asa ca lui Jordan ii paru brusc rau pentru el. Probabil era teribil de rau sa-l tina in frau pe fratele lui cel iute la manie.
Randy I se adresa din nou luiNoah.
- Stiu ca a dat-o in bara,dar e fratele meu, si alte rude nu mai am. Chiar incerc sa-l ajut sa-si refaca viata si sa-l tin departe de necazuri. Credeam ca e pe drumul cel bun. Urma sa inchida Motelul Lux, iar asta e un pas cu adevarat bun.
Lui Noah nu-i pasa de toate astea.
- De unde stia ca e un cadavru in portbagajul lui Jordan?
- J.D. mi-a zis ca a primit un pont pe telefonul mobil.
-Vreau sa stiu exact ce ti-a spus.
-Trebuia sa mergem la pescuit si am trecut pe la el, ca sa-l iau. A iesit din casa foarte agitat si mi-a spus despre pont.
- Cine l-a sunat? Ti-a zis cine i-a vandut pontul?
- O femeie, raspunse Randy. Si mi-a luat mult sa aflu chiar si asta de la el. Nu mi-a dezvaluit insa si numele ei. Chipurile voia sa ma protejeze, ca asa i-a promis. Sincer sa fiu, nu stiu daca spunea adevarul sau nu. Sper din tot sufletul sa fie adevarat. Cu o figura invinsa,se sprijini de birou. Peste cateva clipe continua : J.D. E mereu in cautarea pestelui cel mare. Are acest vis ireal de a-si cumpara o ferma. Habar n-are ce presupune asta, si nici nu-l intereseaza. Se crede foarte inteligent,dar nu este,si tocmai de-aia da mereu de necaz. A facut multe prostii si are o fire apriga,insa n-ar omori pe nimeni.
- A facut inchisoare tocmai pentru ca a omorat pe cineva, sublinie Joe.
- A fost o bataie intr-un bar,pe care n-a pornit-o J.D. A avut ghinion.
- Ghinionul pare sa-l urmareasca pe J.D. ,nu-i asa? Remarca Joe. Adjunctii serifului cerceteaza zona in cautarea lui, ii spuse lui Noah,moment in care o observa pe Jordan. Ce nepoliticos sunt! Jordan, intra, te rog, si ia loc.
-Stau bine aici, il asigura ea.
- In regula atunci. Noah, m-am tot gandit la femeia care l-ar fi sunat pe J.D. Povestea asta ma duce cu gandul la Maggie Haden. Ar fi in stare.
- E adevarat, confirma Randy. S-a combinat cu J.D. dupa ce m-am casatorit eu. A devenit foarte antipatica.
- A fost mereu antipatica, Randy, zise Joe. Doar ca nu ti-ai dat tu seama.
Seriful ridica din umeri.
- Am cautat-o si pe ea. Pe mobil intra direct casuta vocala, si acasa nu are robot telefonic.
- De ce voiai sa dai de ea?Se interesa Joe.
Randy se uita peste umar la el.
- Pai de ce crezi? Ar putea sti unde e J.D. Asta e singurul motiv pentru care as suna-o. Ridicandu-se in picioare,le spuse : trebuie sa ma intorc la birou. O sa-l mai caut pe J.D. ,dar daca-l gasiti tu si Joe, sunati-ma imediat. Imi fac griji pentru el.
Noah se dadu la o parte, facandu-i loc sa iasa.
Din usa,seriful ezita o secunda, apoi se intoarse catre agentul federal.
- Putem discuta o clipa intre patru ochi?
- Sigur, zise Noah.
Il urma pe Randy la masina acestuia si cei doi statura acolo de vorba cateva minute, timp in care Joe purta o convorbire telefonica.
- Unde e Carrie? Il intreba Jordan cand inchise. Este in pauza?
- Nu, e inapoi la inchisoare. Trebuie sa-mi trimita pe altcineva maine,dar pana atunci, apelurile la care nu apuc sa raspund sunt redirectionate la Bourbon.
- Dar de ce e inapoi la inchisoare? Doar era eliberata conditionat la locul de munca,nu?
- Da, era, zise el. Dadu la o parte cateva hartii si-si odihni coatele pe birou. Ca ultim act de razbunare , Maggie a sunat la penitenciar si i-a facut o evaluare proasta. A zis ca e incompetenta.
- Si tu crezi ca era?
Joe clatina din cap.
- Nu prea se pricepea la computere, dar era buna sa raspunda la telefon si sa preia mesaje.
- Atunci de ce n-o aduci inapoi?
- Maggie a mai acuzat-o si ca fura lucruri din birou,dar eu nu cred asta.
- Trebuie sa faci ceva, Joe.
- Incerc.
"Nu-i destul",se gandi Jordan.
De indata ce Noah reveni in sectie,ii spuse despre Carrie. Nu-i ceru sa ia masuri, deoarece stia ca o va face.
-Nu mai aveam ce sa facem aici, anunta el. Asa ca mergem la motel sa platim si apoi o luam din loc spre aeroport. Daca ai nevoie de ceva. ..
- Te intorci, nu?
- O sa vina agentii Chaddick si Street, daca ai nevoie de ei. Nu trebuie decat sa ceri.
Joe ii stranse mana cu multa caldura.
- Mi-ar placea sa mai ramai, dar inteleg ca vrei sa te intorci la viata si slujba ta. I se adresa apoi lui Jordan:o sa fie un proces in cele din urma, si atunci va trebui sa te intorci.
- O sa ma intorc, promise ea.
Jordan se simti usurata cand iesi din sectia de politie. Avea sa plece in sfarsit din Serenity.
Nu le lua mult nici unuia din ei sa-si faca bagajul. Noah planuia sa duca gentile la masina si sa-i plateasca Amaliei Ann , insa un telefon ii schimba planurile.
- Noah, sunt Joe. A luat foc casa lui MacKenna.
CITEȘTI
Dansul Umbrelor
RandomJordan Buchanan este fericita ca fratele si cea mai buna prietena a ei se casatoresc. Nunta este grandioasa, caci Dylan Buchanan si Kate MacKenna reprezinta fiecare o dinastie ilustra.Totul decurge perfect pana la aparitia unui oaspete nepoftit-prof...