capitolul 45

51 5 3
                                    

Jordan statea ghemuita pe canapeaua de pe balcon,prefacandu-se ca dormea, pentru ca mama ei sa nu se mai agite atat in jurul sau. O acoperise deja cu o cuvertura si ameninta sa vina cu o patura si mai groasa.
Ferestrele erau deschise, iar o minunata adiere rece improspata aerul. Putea auzi valurile oceanului lovindu-se de mal. Casa parintilor ei de la Nathan's Bay era inconjurata de apa pe trei laturi. Pe timpul iernii, geamurile erau acoperite cu un strat subtire de gheata. Vara, oceanul trimitea o briza racoroasa care era o binecuvantare in razele zilei fierbinti, cu o umiditate ridicata.
Era un loc splendid, dar Jordan era gata sa se intoarca acasa. Simtea ca mama ei isi facea incontinuu griji pentru ea. In plus, ii era dor de patul ei. De scaunul ei de la fereastra.
Totusi, cel mai mult ii era dor de Noah. Ii fusese tot timpul dor de el, din seara aceea ingrozitoare de la spital cand o luase in brate si o duse inapoi in rezerva ei.
El si Nick erau intr-o misiune. Laurant ii spusese lui Jordan ca Nick o suna in fiecare seara cand era plecat undeva. Trecusera patru zile de cand plecase, iar Laurant il astepta sa vina in ziua urmatoare. Jordan nu o intrebase nimic despre Noah. Se terminase totul intre ei, si Noah se intoarse la viata lui obisnuita. Ceea ce se intamplase in Serenity...
Jordan sispina. Risca s-o podideasca lacrimile daca nu se mobiliza sa se ridice si sa se arate vioaie. Doar atat i-ar fi trebuit mamei sale. Ar fi trimis-o direct in pat si ar fi angajat o asistenta care sa stea tot timpul cu ea.
Inca o mai dureau coastele si se stramba la fiecare pas. Menajera,Leah, aranja farfurii in bucatarie.
-Lasa-ma pe mine, se oferi Jordan.
- Nu, nu, tu odihneste-te!
- Leah, stiu ca ai intentii bune, dar m-am saturat sa mi se tot spuna sa ma odihnesc.
- Ai pierdut mult sange. Doamna Buchanan a zis ca nu trebuie saturat te obisesti prea tare.
Jordan observa numarul de farfurii si o urma pe Leahin sufragerie. In jurul mesei dreptunghiulare, care ocupa aproape tot spatiul din incapere, erau cate sase scaune asezate de fiecare parte si cate doua la fiecare capat.
- Sa vedem. Laurant si Nick o sa stea aici, explica Leah. Cu micuta Sam,adauga ea. O sa aduc si scaunelul ei dupa ce-l curat bine de tot. O sa fie si Michael acasa. Si Zachary, bineinteles. Alec si Regan o sa vina weekendul viitor.
- Deci o sa fie doar familia, comenta Jordan.
- De vreme ce Zachary tot aduce colegi de la facultate, m-am obisnuit sa asez cateva locuri in plus.
Jordan intreba inca o data cu ce putea fi de folos, dar Leah o goni de acolo,asa ca urca la etaj si merse in fostul ei dormitor,transformat acum in camera de oaspeti.
Vorbise cu Kate si Dylan. Se intoarsera in Carolina de Sud, iar Kate tot insista ca Jordan sa mearga sa stea cu ei ca sa se refaca. Nu se hotarase inca daca sa accepte. Era agitata si nu se simtea deloc in apele ei.
Isi petrecu restul dupa-amiezii citind. Din fericire, politistii gasisera in stare perfecta copiile pe care le facuse dupa documentele lui MacKenna,in portbagajul masinii inchiriate a lui Pruitt. Si acum ca avea acces la surse de cercetare, putea verifica validitatea povestilor.
La asfintit Michael veni sus sa o cheme. Sugera chiar ca ar putea sa o tina in brate cat cobora scarile.
- Perioada mea de recuperare s-a terminat in mod oficial, anunta ea in timpul cinei. Si nu vreau sa mai fiu rasfatata ca un copil.
-Foarte bine, scumpo, zise mama ei. Te-ai saturat?
Jordan incepu sa rada.
- Da, multumesc.
- Nick este pe balcon. De ce nu te duci sa vorbesti cu el?
Se indrepta intr-acolo, dar se opri de indata ce auzi rasete. Cunostea rasul acela. Noah era cu fratele ei.
Facu un pas in spate, se opri, reflecta o clipa, dupa care mai facu un pas inapoi. Observa dintr-odata ce liniste se facu in sufragerie. Nici nu era de mirare.
Se uita in spate si-i vazu pe toti membrii familei aplecati in fata si privind-o atent. Nu avea de ales, trebuia sa iasa pe balcon ca sa-i salute. Trase aer in piept.
Nick era intins pe canapea, iar Noah statea pe un fotoliu. Amandoi beau bere.
- Salutare, Nick. Salutare, Noah.
Incepura amandoi sa rada.
- Buna si tie,zise Nick.
- Salutare si tie. Jordan, dar acum nu mai esti in Serenity, interveni Noah. Cum te mai simti?
- Bine. Sunt bine. Pai atunci ne vedem mai tarziu. Se intoarse sa plece.
- Jordan? O chema Noah.
Se intoarse din nou si vazu ca lasase berea deoparte.
- Da?
El se ridica si porni spre ea.
- Iti amintesti intelegerea noastra?
- Da, desigur.
- Ce intelegere?Se interesa Nick.
- Nu conteaza, mormai Jordan. Ce-i cu ea?Il intreba apoi pe Noah.
- Ce intelegere?Repeta Nick.
- Cand am plecat din Serenity, eu si Jordan am hotarat sa mergem fiecare pe drumul lui,il lamuri Noah.
- Chiar trebuia sa-i spui? Pufni ea nemultumita.
- Pai da,ca a intrebat.
- Scuza-ma, va rog,zise Jordan retragandu-se incet spre usa.
- Jordan? murmura Noah.
Ea se opri din nou.
- Da?
- Cum spuneam...in legatura cu intelegea aia a noastra...Se opri in fata ei. N-o sa se intample.
Deschise gura ca sa il combata,dar pur si simplu nu-i venea nici un cuvant in minte.
- Ce vrei sa spui?
- Vreau sa spun ca intelegea pica. Nu o sa mergem fiecare pe drumul lui.
- Va las singuri sa aveti un pic de intimitate,declara Nick, dandu-se jos de pe canapea.
- N-avem nevoie de intimitate, insista Jordan.
- Ba da, avem,riposta Noah.
- De ce?
- Pentru ca vreau sa fiu singur cu tine, ca sa-ti spun cat de mult te iubesc.
Lui Jordan i se taie rasuflarea.
- Ma iu...nu stai. Tu iubesti toate femeile, nu-i asa?
Nick iesi si inchise usa in urma lui.
Noah o lua in brate si-i sopti toate cuvintele pe care le tinuse inchise in inima sa. Ii ridica usor barbia si o saruta.
- Si tu ma iubesti, nu-i asa, scumpo?
Tot sistemul ei de aparare se prabusi.
- Da, te iubesc.
- Marita-te cu mine!
- Pai, si daca zic da?
- O sa ma faci cel mai fericit barbat din lume.
- Noah, daca ar fi sa ne casatorim,n-ai putea sa te mai intalnesti cu alte femei.
- Ia uite, tot mai faci pe nebuna! Nici nu vreau sa ma mai intalnesc cu alte femei. Ci doar cu tine. Numai si numai cu tine.
- Sa stii ca nu o sa renunt la computere, chiar daca o las mai moale cu ele, il avertiza Jordan.
- De ce ai crede ca as vrea una ca asta? - Poate fiindca sunt zona mea de confort? Iti amintesti acel mic discurs?
- Da, stiu. Dar macar te-a scos un pic din apartamentul tau,nu-i asa?
- Si m-a trimis direct in patul tau. Stii ce m-am hotarat? O sa scriu un program pe care sa-l inteleaga si un copil de patru ani. Apoi voi gasi o cale sa duc computere in scolile si centrele comunitare care nu-si permit sa-si cumpere. Daca un copil incepe de timpuriu, sa vezi ce reuseste sa faca. Tehnologia face parte din viata noastra si vreau s-o folosesc pentru a scrie viitorul cu ea.
El incuviinta din cap.
- E un inceput bun. Un program simplu. Sunt sigur ca Jaffee o sa fie tare bucuros sa auda asta.
- Apropo de Jaffee, am vorbit cu Angela ieri. Mi-a zis ca restaurantul e plin ochi de cand au aflat despre Trumbo. Tot orasul e inca in stare de soc dupa raspandirea vestii.
- Au avut oricum multe pe cap in ultima vreme. Chaddick mi-a zis ca ultimele intamplari au umbrit cu totul existenta listei lui J.D. El so Street o sa incheie ancheta in curand.
Jordan ii impartasi cateva dintre ideile sale, apoi il asculta vorbindu-i despre munca lui. Era foarte stresanta, dar atunci cand o misiune se incheia cu bine rasplata sufleteasca era pe masura. Esecurile insa il devastau complet. Voia si avea nevoie sa se intoarca acasa la ea.
Se aseza pe canapea si o trase in bratele lui.
- Trebuie sa ma las intr-un genunchi?
Jordan zambi.
- Nu-i deloc usor sa te iubesc.
- Marita-te cu mine!
- Esti arogant si egoist-facu o scurta pauza -si dulce, si iubitor,si amuzant, si fermecator...
- Te mariti cu mine?
- Da.
Noah o saruta pasional. Cand isi dadu seama ca nu voia sub nici un chip sa se rezume doar la un sarut, se trase inapoi.
- Presupun ca o sa vrei un inel.
- Exact.
-Si ce facem in luna de miere? Vru el sa stie.
Jordan il saruta pe gat.
- Adica , inainte sau dupa nunta?
- Dupa.
- Scotia. Trebuie sa mergem in Scotia in luna de miere. Am putea sta la Glenagles si sa mergem si in Highlands.
- Si sa cautam comoara aceea a ta?
- Nu trebuie sa o caut. Stiu exact unde este.
- Da? Deci ai deslusit misterul vrajbei?
- Da, se lauda Jordan.
- Pai spune-mi!
- Totul a inceput cu o minciuna...incepu ea.

Sfarsit!

Dragilor,cam atat a fost cu cautarea de comori. Ma bucur ca ati citit si ca ati fost langa mine pana la final. Sper ca nu v-am dezamagit. Kissss

Dansul Umbrelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum