Paul Newton Pruitt iubea femeile. Iubea totul la ele: pielea moale si catifelata, parfumul suav, parul matasos, gemetele erotice pe care le scoteau cand le atingea. Le adora rasul molipsitor si strigatele de incantare.
Nu facea discriminari. Nu contau culoarea parului, a ochilor sau a pielii -le iubea pe toate. Inalte,scunde,slabe,grase. Nu conta. Toate erau minunate, si fiecare era unica in felul ei.
Desigur, avea o slabiciune pentru felul in care ii zambeau unele. Era un zambet pe care nu il putea descrie in cuvinte. Stia numai ca era nevoie doar sa arunce o privire spre el ca sa-i faca inima sa tresara. Atat de puternica era atractia. Pur si simplu nu putea rezista, nu putea sta deoparte. Acel zambet anume, seducator,il fascina intotdeauna.
Inainte ca imprejurarile sa-l oblige sa se cuminteasca, fusese un adevarat crai. Nu era o lauda de sine,ci, pur si simplu, asa stateau lucrurile. Pe vremuri era irezistibil.
Lucrurile se schimbasera insa. In vechea lui viata, daca se plictisea, isi lua la revedere oferind cadouri scumpe, ca sa nu lase in urma nici un resentiment. Nu putea suporta gandul ca o femeie l-ar fi putut uri. Putea trece la urmatoarea partenera abia cand era sigur ca o satisfacuse in intregime pe cealalta. Si exista intotdeauna o alta.
Pana la Marie. Se indragostise de ea si viata i se schimbase pentru totdeauna. Viata pe care o cunostea disparuse fara urma. Paul Newton Pruitt disparuse. Un nume nou. O alta identitate. O viata noua. Nimeni nu l-ar mai fi gasit vreodata.Stiu ca e scurt. Deaia am pus azi doua capitole. Ma revansez la urmatorul. Era esential ca sa intelegeti restul. Kiss
CITEȘTI
Dansul Umbrelor
RandomJordan Buchanan este fericita ca fratele si cea mai buna prietena a ei se casatoresc. Nunta este grandioasa, caci Dylan Buchanan si Kate MacKenna reprezinta fiecare o dinastie ilustra.Totul decurge perfect pana la aparitia unui oaspete nepoftit-prof...