Sedela som v izbe aby som si bola istá že list príde, a ja budem prvá kto ho otvorí. Kopala som si do lopty ktorá sa odrážala od steny. Mama mi to zakazovala, lebo sa bojí, že mi za chvíľu spadne omietka na hlavu.
"Amy! Je to tu!" zvískla na mňa moja mama a mne sa na chvíľu zastavilo srdce. Krok čo krok dolú po schodoch, som si myslela, že odpadnem. Krv mi tuhla a hlava nedokázala súvisle uvažovať. Stála som pred mamou, ktorá držala v ruke veľkú obálku."Myslím že ťa prijali." podskočila, ale ja som pretočila očami.
"Nehovor že si to čítala skôr než ja!" vytrhla som jej nepoškodenú obálku z ruky.
"Nie! Ale odmietnutia nechodia v takých veľkých obálkach!" hrýzla si svoje umelé nechty. Od malička sa o mňa veľmi zaujímala, asi z toho dôvodu, že som bola jedináčik.
Prstom som prešla po okraji obálky a potom som sa ju snažila čo najjemnejšie otvoriť. Z obálky som vytiahla zelený list, ktorý som hltavo začala čítať :
"milá Amy Flanschetová s veľkým potešením vám oznamujeme, že vás na našu prestižnú školu príjmame. Štartovné a školné vás bude stáť 5200€."
pri cene sa mi pretočili všetky koliečka v hlave. Toľko peňazí si nemôžem dovoliť zobrať od mamy a do konca leta, si toľko nenašetrím."Mám to!" zvískla som čo najhlasnejšie aby si mama myslela že je všetko v poriadku.
"Vedela som že to dokážeš!" z celej sily ma objala a mne sa z očí, dostalo pár sĺz. Mama si určite myslela, že sú od šťastia, ale bol to presný opak.
Čím najrýchlejšie som vošla do svojej izby, kde som sa hodila na posteľ a vytočila Jakubové číslo. Bol to môj najlepší kamarát aj s Dominikom.
"Prosím." ozval sa v telefóne Jakubov typický chrapľavý hlas.
"Zobrali ma." povedala som o čosi smutnejšie než pri mame.
"To je super! Ty sa netešíš?!" prekukol ma.
"Ani nie. Školné je 5200€ a toľko nechcem od mamy zobrať." zaborila som si hlavu do vankúša.
"To je dosť. Ale takáto príležitosť sa naskytne raz v živote, musíme to vyriešiť. Zavolám aj Dominikovi, Maggie a prídeme ku tebe dobre? Pomôžeme ti s tým neboj sa." zrušil hovor a ja som sa ešte viac rozplakala.
*Follow Me*
*Littlestar*
YOU ARE READING
Princezná V Kopačkách
Romance"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...