Hungry *17*

1.9K 148 1
                                    

" prečo si nepovedal odrazu že su to ty?" zjačala som na Filipa.

"Lebo by si neprišla a to som nemohol pripustiť." uvoľnene dodal aj keď moje telo sršalo od hnevu. Nie žeby bol Filip zlý alebo škaredý ale proste, nemohla som to urobiť Jess.

" prečo si tak ticho?" naklonil sa ku mne až som mohla cítiť jeho drahý parfém a mentolovú žuvačku.

"Nemám sa s tebou o čom rozprávať keď si ma tak hnusne zradil a zradil si aj Jess." z ničoho nič mu boli moje slová smiešne až sa nemohol prestať smiať .

"Čo je na tom sakra smiešne? Myslím to vážne." hnevala som sa.

" Si zlatučká keď sa hneváš." tresla som ho po ruke čo mal na stole.

" zlatá môžem byť ale nemám problém ti odtrhnúť ruku." ústa som dala do pofidérnej grimasy a päste zaťala.

" Hm vieš príde mi smiešne to, že so mnou nechceš byť lebo nechceš zradiť Jess s ktorou sa poznáš aj tak hlúpych pár týždňou." zamračil sa a čakal na moju odpoveď.

" vidíš? Ju poznám pár týždňov ale vybudovala som si ku nej viac citov ako ku niektorým ľuďom za celý život. A to je všetko prajem príjemný zvyšok dňa." zakývala som mu a odišla. Takýto ľudia ma dokážu poriadne naštvať. Akoby toho dnes nebolo málo ife mi ubližovať ešte aj Filip. Radšej si pôjdem na intrák ľahnúť a spať.

Celodenná rutina sa znovu začala. Ako prvá škola, dvanásť minútovka s Filipom a jeho nahnevanými pohľadmi. Ďalej matematika s Jess ktorá sa na mňa pre prípad ani nepozrela. Už si pripadám ako to cirkusové zvieratko ktoré je celý deň zatvorené, všetci ho s hnusom v očiach pozorujú a nezáleží im na jeho pocitoch. Vidia iba seba.
Keď som zbadala Tomáša na obede, odhodlala som sa urobiť vec, ktorá ma bude stáť možno veľa, ale zaplní môj neutíšiteľný hlad po pomste za všetko čoho sa ten chalan dopustil.

*Follow Me*
*LittleStar*

Princezná V Kopačkách Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon