Friends *2*

3K 187 1
                                    

Ležala som na posteli a vyhadzovala som do vzduchu futbalovú loptu. Na tvár mi dopadali neposlušné vlasy a celé telo, sa mi ochladzovalo na bod mrazu.

"Ahoj Amy." vošiel do izby Jakub a v pätách mu boli Dominik s Maggie.

"Hm. Čau" ani som sa na nich nepozrela. Bolo by to zbytočné.

"Máme nápad ktorý by sa ti mohol páčiť. Vypočuješ nás?" sadol si a uprel na mňa pohľad. Nemala som náladu na nejaké stupidné nápady, ktoré ani nič nevyriešia.

"Nemám na nič náladu. A môj problém sa nedá nijako vyriešiť Jakub. Nechaj to plavať aj tak s tým nemáte nič spoločné." rýchlo som sa posadila až sa mi zatočila hlava.

" Nenecháme to plavať lebo čo je tvoj problém, je aj náš. Mysleli sme si, že keby sme sa na tú tvoju školu zložili, tak by ti to pomohla. Iba si to vezmi, že by si nám tie peniaze potom vrátila." horlivo vysvetľoval, ale ja som prestala v polovici vnímať. Ako by som si mohla zobrať od svojich priateľov  peniaze? Taká sviňa niesom.

"Nie. Jakub to by predsa nešlo, zobrať si od teba iba tak peniaze." pokrútila som hlavou.

"Amy! Chceme ti pomôcť keď máme ako. Vieš o tom že ti môžeme požičať peniaze keď vieme, že ty by si pre nás urobila to isté." zapojila sa do debaty Maggie. Urobila by som to isté pre nich, ale to by bolo niečo iné.

"Prestaňte! Aj tak tie peniaze od vás nezoberiem." usmiala som sa, aby som odľahčila atmosféru. Nerada sa s nimi hádam.

"Tu máš!" Hodil po mne malú škatuľku a ja som ju otvorila. bol v nej šúľok peňazí a ja som zhíkla.

"Je ich tam 4 800 ty si musíš nájsť tých ďalších 400 eur." Usmial sa na mňa a ja som mu skočila do náruče. Všetkých som objala a z očí mi spadlo pár sĺz. Takých priateľov by chcel asi každý..

*Follow Me*
*Littlestar*

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now