Mr.Teacher *27*

1.6K 130 10
                                    

" Ale ty si iná. Nesnažíš sa zapadnúť a kôli kamarátom si ochotná urobiť čokoľvek.. Ale s tým Jakubom si to trošku prehnala nemyslíš?" uprela na mňa pohľad, ale hneď ho aj odvrátila, " Nemala si na neho hovoriť také klamstvá. Zaslúžil by si niečo iné."

"Nemôžem za to, obaja sú super ale povedala som mu pravdu. Nebol by šťastný." upozornila som ju na fakta.

"Ako to môžeš vedieť? Vykašlala som sa na všetkých tých falošných ľudí iba kôli tomu že som si myslela že si mala pravdu. Nenechaj aby som sa v tele zmýlila." objala ma a odišla. Všetci poslednú dobu odchádzajú ale neprichádzajú.
Nikto nechápe že by mi postačilo aby ma niekto objal a povedal všetko bude O.K.? Ale tvárte sa naďalej, že už som dávno K.O.
So slzami v očiach som išla do svojej malej izbičky. V ruke som zvierala futbalovú loptu a trieskala ňou o stenu.
"Haló! Neviem ako to je na tejto škole ale tam kde som bol, sa rušenie nočného kľudu trestalo silným kopnutím loptou s ostňami do zadku." zamrmlal mi zo smiechom niekto za chrbtom.

"Tam odkiaľ si by sa mi páčilo." otočila som sa a vo dverách stál blonďavý chalan s modrými očami.

"Samo!" zazjapala som najviac ako sa dalo a vletela som mu do náruče. Skoro ma rozpučil lebo jeho silné ramená boli vypracované ako skala.

"Ja ťa tak rada vidím. Čo tu pre boha robíš?" na milisekundu som sa odtiahla, aby som nabrala druhý dych.

"Tak ako každý sexy dvadsaťročný chalan som sa rozhodol, tu robiť futbalového inštruktora. Čiže ma oslovuj pán učiteľ Vordek" prevratila som očami.
Samo je bratranec mojej bývalej susedky a od vtedy ma učil všetko zo športom. Vynikal hlavne v basketbale a futbale.Je to niečo ako môj bývali učiteľ a teraz asi aj prítomný.
Má to iba jednu chybičku, strašne dlho som do neho bola buchnutá. A čo keď sa to znovu.... Zopakuje?!
___________________________________
Ahojte baby moje krásne!! Prajem vám nádherne leto plné zážitkov, kamarátov, žiadne zlomeniny a hlavne veľáaaa letných lások 😍😘 ľubenkám vás všetky ako moju futbalku 😆 tak si to vážte 😂😇😯

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now