koniec a nový začiatok*41*

1K 81 2
                                    

Úvaha #5
Láska na prvý pohľad.. Alebo mám okolo teba prejsť ešte raz?
Hah. Existuje vôbec láska na prvý pohľad? Psychológovia hovoria že si vyberáme partnera väčšinou podľa toho, že sa na nás výzorovo podobá.
Stalo sa aj vám že ste sa do niekoho zaľúbili iba tak "akože?" ked na mozog moc tlačíme, tak sa musíme nejako odreagovať. A na to, slúži láska.

"Amy prosím prosím prosím." jačala pri mne Jess ale ja som bola neoblomná. Chcela odo mňa, aby som išla s ňou na Samov futbalový zápas, na ktorom bude samozrejme aj Juraj.

"Už som ti povedala že chodím s Tomášom a nebolo by dobré keby som sa stretávala aj s inými chalanmi." poklepkala som si po čele aby jej to došlo. Nie všetci majú taký dokonalý vzťah ako ty Jessica...

"Ale veď nejdeš tam kôli ním! Ale kôli mne! Prosím.." chytila ma za rameno a začala som mnou triasť ako s nejakým neživým predmetom.

"Dobre! Aspoň vychytám od chalanov nejaké techniky ale je to prvý a posledný krát. Prikývla a tešila sa ako malá.
Bolo pár hodín pred piatou a ja som už nevedela čo zo sebou. Strašne som sa nudila pretože som na víkend u mňa doma. S mamou som si toho moc nenahovorila.. Bolo to asi preto, lebo prechádzam dosť zmenami a ona tiež. Predsa kto pustí svoje jediné dieťa iba tak do sveta?
Ešte som nebola pripravená na zajtrašok. Jess som trošku klamala že sa mi na ten zápas nechce ísť kôli Tomášovi. Nechcelo sa mi tam ísť kôli Jurajovi pretože mám strach, že by som sa do neho mohla zamilovať tak, ako sa to stalo u Tomáša.
V tom mi zapípal messenger;
Tomáš: ahoj!

Ja: ahoj...

T: deje sa niečo?

Ja: malo by? Aj keby sa niečo dialo ty o tom vedieť nebudeš..

T: prosím? Aha tak už som na druhej koľaji...

Ja: ja som u teba od začiatku na druhom mieste tak neviem čo riešiš! Asi by nebolo od veci toto všetko skončiť hmm??

T: rozchod? Aha tak čau!

Koniec. Je koniec toho krásneho, ale už som nič necítila.. Nechápem ako sa može slovo "milujem ťa, premeniť tak rýchlo na daj mi pokoj!"
Ale čo sa má stať sa stane. Nieje cesty späť, lebo nic sa nedeje bezdôvodne.. Na záhrade som si kopala do lopty ešte najmenej do jednej v noci kým na mňa nezačal kričať sused či mi šibe že na mňa zavolá políciu. Aj takýto ľudia existujú.
Teším sa zajtra, keď uvidím vzor dokonalého vzťahu Jess a Sama...

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now