oh problems *15*

1.8K 148 5
                                    

"Čo tu chceš!" zavrčala som a poočku sa pozrela na Jakuba. Jeho biceps sa napol ale pochvíľke znovu uvoľnil. Správal sa ako moja ochranárska mamička už od detstva.

"Amy. Nemôžeš mi odopierať mesto. Možno som ťa naštval ale musím si zastať svoje dievča. " žmurkol na mňa ale bolo počuť že to myslí trošku sarkasticky.

"Rob si čo chceš. Kľudne sa aj zadrhni tými tvojími klamstvami ale Amy už neurážaj lebo sa zoznámiš s mojími päsťami." postavil sa vedľa mňa Jakub a majetnícky ma objal okolo pásu.
Tomáš zúžil oči a prebodával ma pohľadom. Keby sa dalo zabíjať iba očným pohľadom stal by sa tu z toho krvavý masaker.

"Ach a ty si kto?! Strážny pitbull? Nechi ma rozosmiať. Vieš o tom že proti mne nemáš ani štipku šance. O Amy nestojím je to iba drzé dievčisko." vypľul si vedľa seba a keby som nedržala Jakuba tak po ňom určite skočí. Bol ako dravá šelma ktorú rozzúrite iba tým že sa na ňu pozriete.

"Odíď lebo to nedopadne dobre Tomáš." dupkala som nohou a on sa iba uchechtol. Ako sa môže smiať v takejto chvíli?

"Odíďte vy keď to tak chcete ale ja tu ostanem." sadol si na lavičku a jakub ma zatiahol za ruku smerom preč od toho "problému". S ťažkým výdychom som schytila Kuba za ruku a išla preč.

" najviac ma bolelo to že mi povedal že sa mu páčim ale potom? Som hnusná.... Nikto ma nebude chcieť!" vystriekla mi z oka slza ale on ma silno objal.

"Počkaj tu prosím ťa. Musím niečo vyriešiť." pobozkal ma na čelo a rýchlim tvrdým krokom išiel ku lavičke kde sedel Tomáš. Jednou rukou sa ohnal ale..........
Pokračovanie nabudúce ľudiaa 😄😄😄
*Follow Me*
*LittleStar*

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now