Úvaha #7
Ľudia ťa dokážu sklamať .. Dokážu ti veľmi ublížiť aj jedným slovom... Dokážu ťa zraziť na kolená.. Ale prečo si nepovieš "keď už som na tých kolenách tak si zaviažem šnúrky na topánkach, aby sa mi išlo lepšie..""Ehm.... Nie, ďakujem..... Viem si pomôcť aj sa-ma." zakoktala som. Ach ja sa za seba tak hanbím.
Išla som sa odraziť od zeme, aby som prehodila svoje nemotorné telo cez lavičku. Keď som už skoro stála na nohách, tak ma gravitácia premohla a znovu som padala, dokým ma nechytila Jurova ruka. Ten ma ale nechytil, tak ako to býva v tých romantických filmov, že hlavný hrdinovia sa do seba zamilujú a budú žiť šťastne až do smrti. Juro spadol vedľa mňa a ja som si vtedy želala, aby som sa vedela zneviditeľniť.
"Prepáč. Asi sme obaja tak trošku nemotorní." zasmial sa a ja som sa červenala.
Odkedy sa červenám?"Juro! ja ti neviem ale ty si ju mal zachytiť a nie ju rozpučiť!" zakričal piskľavý hlások Jurovho brata.
"Buď ticho! Tie tvoje úžasné komentáre si šetri na ihrisko!" zavrčal Juro. Tie jeho sivo/modručké oči sa na mňa pozerali. Ako to že nikdy neviem odolať tým modrým očiam na chalanoch?
"Amy veď na tej zemy prechladneš! Ihneď sa postav!" zakričal ďalší piskľavý hlas ktorý ale tento krát patril Jessice.
"Ano mami. Už sa staviam!" povedala som ironicky. Samo ju musel začať hladkať po pleci inak by sa za mnou asi rozbehla, pretože neznáša keď si z nej robím srandu.
"Amy raz ťa ta tvoja nešikovnosť zabije!" znovu zakričala Jess a otočila sa ku Samovi. Je smiešne ze on je od nej o hlavu nižší a tak sa musí Jess prikrčiť keď chce pusu.
Ale tak kto by nebol od Jessici nižší keď meria aj s podpätkami 2metre?"Hej Juraj ty hrdlička! Musíme ísť trénovať." zakričal nejaký chalan a Juraj sa už oprašoval.
"Dúfam že ma počkáš po tréningu." žmurkol na mňa a ja som sa usmiala.
Samozrejme že ťa počkám...
YOU ARE READING
Princezná V Kopačkách
Romance"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...