náhoda je pes *25*

1.8K 131 2
                                    

Blížilo sa leto, vonku spievali alebo skôr škriekali vtáčiky a v našej škole sa to začínalo zhromažďovaním rôznych skúšok a odchádzaním na dovolenky.

"Amy kam sa chystáš cez leto?" opýtal sa ma Filip sediaci na lavičke vyvaľujúci si šunky. Ja som na sebe mala plážové šaty a slnečné okuliare.

"Ani neviem. Pôjdem asi do Štúrova na kupalisko a inak budem doma pozersť seriály.

"A párty sú kde? Budeme musieť chodiť na kúpalisko ako braček a sestrička." zažmurkal na mňa a z toho presladeného hlasu mi bolo na zvracanie.

"No ako fejkovi brat a sestra pozor!"

"Dobre, dobre!" zodvihol ruky nad hlavu.

"Čo riešite?" sadla si na mňa Jess až ma skoro rozpučila.

"Sadni si na Filipa a nie na mňa pre Boha." zahriakla som ju a ona si presadla.
Od našeho vymysleného súrodenstva sa tí dvaja správaju ku sebe ako starí manželia a nie kamaráti...
Ubehli už dva týždne a nič sa nezmenilo.
Tomáš je stále taký istý playboy a za ten čas vymenil už 4 dievčatá.
S Klárou sme celkom kamarátky a medzi Filipom a Jess ke friendzone aj keď by jeden chcel niečo viacej.
Jess povedala že sa jej už Filip nepáči a nechcela by skaziť ich kamarátstvo a Jakub je na mňa nasratý.
Som tu jediný prostredník bez priateľa, zameriavam sa na školu.

"Bože to je teplo." zamávala rukou Jess pred svojou tvárou a zadívala sa mi do oči. Asi zistila ze tu niesom duchom prítomná.

"Amy už nebalíš Tomáša?" povedala Jess. Dnes je akási ukecaná.

"Nie. Zabudla som na neho leb.." nestihla som dopovedať lebo mi do reči skočil Filip.

"Ale neklam! Všetci vidia ako sa na neho pozeráš a on na teba. Keby ste sa porozprávali tak by sa to vyriešilo."
Mňa tu idu poučovať oni dvaja?!
A škoda že na nešťastie prišiel práve v túto chvíľu Tomáš a namieril si to rovno ku mne..

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now