Slabá žena (ale nie) *8*

2.4K 178 7
                                    

"Čo? Teraz nechápem prečo tu ťaháš moje spodné prádlo." Zasmiala sa skôr nervózne než nejako z radosti.

"Ehm. Vyzeráš ako plastická barbie ak sa neurazíš." povedala som a chalani za mnou sa začali rehotať. Myslela som to vážne.

"A ty si čo! Správaš sa ako chalan!" začala sa smiať ale chalani aj s dievčatami boli ticho.

"myslím že je lepšie keď je sama sebou a správa sa tak ako chce než aby zo seba robila rozmaznanú paničku akou si ty." Zapojil sa do debaty Filip a ja som sa červenala. Prečo sa ma zastáva niekto koho som urazila pomaly až do hrobu?! Klára zmĺkla a odišla preč ako zmoknutá sliepka aj so svojou Hollywoodskou partiou.

"Prečo si sa ma zastal keď som ti povedala včera že teba sa nemá kto zastať? Viem sa o seba postarať sama." prekrížila som si ruky na prsiach a svoj pohľad som zabodávala do zeme.

"Vieš? Tým že jej budeš nadávať do rúžovych vecí? Amy niesme na základke. A tvoje slová sa ma dotkli lebo niesom taký aký si myslíš že som. Preto chcem aby si ma spoznala." Letmo sa ma dotkol a rozbehol sa ku chalanom. Naozaj sa správam ako dieťa?

Po škole so sa snažila rýchlo nájsť Jessicu. Chcela by som sa s ňou porozprávať lebo mi prišla ako najlepšia zo všetkých z tejto školy aj keď Standa a Nika sú tiež v pohode. Keď som prechádzala cez preplnenú chodbu študentov tešiacich sa na víkend do niekoho som vrazila a moja tvár sa zoznámila s podlahou.

"Au." Sykla som a hlavu som si podoprela rukou.

"Prepáč. neviem dávať pozor!" Postavili ma na nohy veľké chalanské ruky a ja som sa zčervenala. Prečo musím vyzerať pred každým ako nejaké dievča na ktoré treba dávať pozor lebo si ublíži? pozrela som sa na toho chalana a zmeravela som. Hnedé vlasy ktoré mal dokonalo upravené a tie modré oči. Ešte nikdy som nevidela takého pekného chalana.

"Tomáš.. Myslím že prišla za mnou a nie za tebou!" podišla ku nám Jess a toho chalana tresla po hlave.

"Á- áno hľadám Jess." Ukázala som na ňu prstom a ona sa zasmiala.

"Okej ale keby niečo som jej pravá ruka." žmurkol na mňa a Jess len zanadávala.

"Kto to bol?" opýtala som sa jej stále hľadiac smerom ktorým odišiel.

"Ále môj starší sprostý brat." zasmiala sa. Jej brat?!

___________________________________________________________________________________

Páči sa vám tento príbeh? :)

*Follow Me* *Littlestar*

Princezná V Kopačkách Donde viven las historias. Descúbrelo ahora