Úvaha#2
Prečo ignorujeme tých, čo nás milujú a milujeme tých ktorí nás ignorujú.
Už od pradávna ľudia milovali výzvu. Snažili sa dobývať územia a získavať si dievčatá. Dejepis je plný prirovnaní k tomuto citátu ale viete, nevzdávajte to. Pokiaľ sa vám niekto páči, tak sa o neho snažte ale pokiaľ to po dlhšej dobe nič neprinesie, prestante s tým. Skúste vášho idola chvíľku ignorovať a uvidíte či si uvedomí, o čo prišiel....Príbeh
"Prečo si odišla?" opýtala sa ma rozospatá Jessica sediaca na mojom gauči.
Otvorila som oči a zahmkala.
"Pri tebe sa nedá vôbec spať! Už tu nikdy nepôjdem." prekrížila som si ruky na prsiach a Jess sa zasmiala. Určite vedela, ze sa pri nej nedá ani zaspať."A ja som na ňu vytiahol zbraň."
Oznámil Tomáš.
"Kladivo." poznamenala som..
Jess sa smiala a my s ňou..
Potom sme sa išli obliecť a Jess urobila na raňajky výbornú praženicu .
"Nevedela som, že vieš variť." zložila som jej kompliment s plnými ústami."No jasné že viem. Rodičia niesu moc doma a niekto sa musí starať o toto veľké decko." ukázala na Tomáša ktorý ju iba prepichol pohľadom.
"Je strašne super že máte jeden druhého. Ja som sama a je to poriadna otrava."
"Ale ty máš predsa nás dvoch no nie?" ukázala Jess na seba a na bratra ktorý sa iba hlúpo usmieval.
"No aspoň že to."
Po raňajkách som odišla na intrák kde som sa pripravovala na tréning. Chcela som ísť cvičiť na ihrisko kým budú všetci preč."Ségra. Niesu tu dajako sama?" zarehotal sa Filip.
"Chcela som tu byť sama, ale ako vidíš sme tu dvaja." niekedy sa Filipovy nepretáčajú všetky kolieska v hlave.
"Ahá.... No nič, čo si zistila od Jessici?"
"Ehm no vieš, niekedy by si sa ma mohol opýtať ako sa mám, čo mám nové a tak. " kopala som si loptou do bránky a mala som nutkanie mu ju kopnúť do hlavy.
"No prepáč ale som priamy. Čiže čo nové s tým Samom?" začal hrozne artikulovať.. Amy kľud! Jeden....dva.....nemôžeš mu hodiť loptu do hlavy....tri..
"Sama miluje.. Ale tak vieš, aj tak by vam to neklapalo lebo Jess je veľmi inteligentné dievča a tvoje IQ je na hranici s futbalovou loptou a hojdacím koníkom" zarehotala som sa.
"No haha! Som moc inteligentý podaj mi tu loptu!" zavrcal na mňa a ja som mu ju kopla.
Chvíľu s ňou kľučkoval čo mu išlo ale keď išiel kopnúť loptu, odrazila sa od tyčky rovno jemu do hlavy..
A toto má byť budúci futbalista....Ahojte baby!! No mojú súťaž vyhráva tramtatadá #Miskatinka gratulujem a do správy mi pošli svojú adresu a pošlem ti darček. Darček je náramok s tvojím vlastným nápisom ktorý ti vyrobím. :D tu máte fotku ako to môže vyzerať:
A ak chcete vyhrať, tak napíšte znovu vašu reakciu na túto úvahu :3 Ste skvelé :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princezná V Kopačkách
Romantizm"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...