"Žiaci dve koliečka! Pohyb!" zakričal trenér a my všetci sme na jeho povel začali behať ako nejaké cvičené potkany. Kľučkovala som pomedzi všetkých až kým som sa nedostala na čelo bežiacej masy spotených tiel kde bol aj Filip.
"Ahoj! Ako to ide s.... Ehm babami?" zasmiala som sa a on ma zaregistroval.
"No vieš, nemám žiadnu a ani nijakú nehľadám čiže to ide super." žmurkol na mňa ale ja sa nenechám nikdy odbiť.
"Čiže to znamená že si gay. Tak by som sa asi mala opýtať ako to ide s .." nestihla som dopovedať lebo mi skočil do reči.
"Nie niesom gay, prosím ťa. Iba proste baby sú namyslené tak nemá zmysel si žiadnu hľadať." slabo ma podkopol ale ja som jeho nohu preskočila a s výstražným pohľadom som ukončila našu debatu.
"O čom si sa rozprávala s Filipom?" pribehla za mnou udýchaná Nika.
"Hm. Pýtala som sa ho na baby." nechcela som hovoriť podrobnosti.
"Héj? Tebe sa páči všák!" vykríkla na mňa a ja som jej chytila ústa lebo ma iritovala.
"Nie nepáči sa mne ale mojej kamarátke tak to nechajme na pokoji. Dobre?" pokývala hlavou na náznak súhlasu. Išla som na lavičku sa napiť ale čakalo ma nepríjemné prekvapenie. Moja fľaška bola celá prebitá a voda z nej jednoducho vytiekla.
"Klára!" zavrčala som a ona sa aj so svojími najlepšímk kamarátkami otočili mojím smerom a tvárili sa ako nejaký anjelici.
"Baví ťa to robiť mi zle? Ty sa v tom jednoducho vyžívaš!" schmatla som ju za tričko ale Filip ma od nej odtrhol.
"Choď do prdele! Vieš čo mi táto tu robí? Prestáva ma to baviť. Ešte raz tak budeš mať zo života peklo, rozumieš mi či ti to mám vysvetliť v nejakom inom jazyku?"
"Ale Amy toto som si o tebe naozaj nemyslel." zo smiechom ku mne podišiel Tomáš. Objal Kláru a dal jej veľkú pusu.
"Láska nevšímaj si ju. Je to iba škaredá kamarátka mojej sestri." zaškeril sa aj s Klárou.
Moje pocity sa dali opísať jediným slovom... Au.....*Follow Me*
*LittleStar*
YOU ARE READING
Princezná V Kopačkách
Romance"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...