tie Starosti *52*

615 62 3
                                    

Konečne som sa vyliečila . Neznášam keď som chorá, pretože sa vtedy stane vždy niečo úplne nečakané. Ako napríklad to, že Tomáš chodí s Vanesou a môj tréner ma dal ako brankárku.. Ja som rodená útočnička!
Unavene som prechádzala po chodbe do svojej triedy. Všade naokolo boli žiaci vyzerajúci ako po opici alebo horšie, ako keby ich napadol zombie.
Keď som išla okolo učebne C3 , ani som nedýchala. Tá učebňa patrila Tomášovi ale nejaká neznáma a neidentifikovateľná sila ma donútila sa do tej jámy levovej pozrieť.
Bol by slabý výraz, keby som povedala, že mi naskočila husia koža a vlasy mi vystrelili do všetkých strán.
Na lavici sedela Vanesa a oproti nej stál Tomáš. Mala okolo neho obtočené nohy a práve sa... No ako to povedať slušne.. Čistili si mandle ich jazykmi.
Nebolo to také normálne bozkávanie aké som videla napríklad vo filmoch, pretože Tomáš mal vytočenú hlavu do neprirodzenej polohy a Vanesa ho ošahávala pod tričkom.
Fuj, asi vyzvraciam aj ten obed ktorý som ešte nejedla...
"Sestrička!" skočil na mňa Filip tak, že som sa zatackala a skoro spadla na zem.
"Ak si si nevšimol, som po chorobe a ty tu na mňa skáčeš ako keby som bola kulturista." zasmiala som sa

"Tak prepáč že to tak ublížilo tvojmu nežnému egu."

"Zase provokuješ. To nieje možné! Čo by si ma mal teraz podporiť tak zase zabŕdaš.." Filip moje slová však ignoroval a zahľadel sa kdesi za mňa. Tušila som na čo, alebo skôr na koho sa pozerá.

"Nepasuje im to spolu. Myslím, že ich to zaláskovanie po chvíli prejde." jeho tvár zvážnela a oči mal také nepriehľadné, nevedela som čo sa mu odohráva v hlave.

"Amy, sľúbil som že to nepoviem ale nejde to.. Rozprával som sa s Tomášom ktorý mi povedal niečo, čo ma dosť zarazilo a nechcem aby si urobila chybu," odmlčal sa, "vieš, on mi povedal.."

Pokračovanie nabudúce. 😘😘

Princezná V Kopačkách Donde viven las historias. Descúbrelo ahora