Tancuj! *45*

860 71 12
                                    

Úvaha #8
Piesne ťa vyliečia ... Keď si smutný tak si pustíš hudbu a hneď na to ti tečú z oči slzy, pretože tá hudba, tie slová, tie spomienky.. A keď si šťastný, tak si tiež pustíš hudbu a potom nasleduje čo? Spomienky.. Ach krásne spomienky robia človek človekom...

Stáli sme vo veľkej hernej hale. Na jednej strane sa dali hrať športy ako futbal, tenis a volejbal.. Na ďalšej strane boli hracie automaty a pizzeria.

"Ehm nevedela som že chodievaš na takéto miesta." povedala som ironicky Jess a ona začala znovu gúľať očami.

"No raz som tu bola s bratom a tak tu mám teraz zadarmo vstup, lebo som chodila s jedným barmanom, ktorý ma tu obsluhoval." vysvetlila. Keď povedala Jess slovo berman, tak sa Samo celý naježil a hodil na ňu hnusný pohľad.
Marek strčil do Jura aby išiel hrať nejakú automatovku.
Tak sme išli všetci smerom ku tanečnej hre.

"Tak tu dnešok odštartujeme. Táto hra je ľahká. Musíte stúpať na farebné polička ktoré sa ukážu na displeji. Začnem ja." zviazala si Jessica svoje vlasy do copu a stúpla si na parket.
Displej zasvietil a začala hrať známa pieseň "happy". Musím uznať že toto Jess poriadne išlo. Tancovala ako profík a vrtila bokmi.
Všimla som si že chalani mohli na nej oči nechať. Pokukovali po nej dokonca aj niektorí od iných automatov.
Samo si to všimol určite tiež, pretože kopol do Mareka, ktorému tiekli po brade skoro sliny.
Mala plný počet bodov a povedala že ďalšia na rade som ja.
Ale ja neviem tancovať!?!
Chalani ma povzbudzovali ale ani to mi nepomohlo. Juro ma chytil za boky a začal ťahať na parket.
Chcela som zakričakť nie! Ale nevidala som ani hlásku. Čo keď sa pred nimi strápnim. To by som už asi neprežila! No chválabohu ku nám prišiel v tú chvíľu jeden chalan.. Neviem či som mala plakať alebo sa smiať že ho vidím.
No nebol to iba jeden bad boy lebo sa za ním rútila celá banda debilov, ktorí sa usmievali od ucha k uchu.
Tomáš a Filip s celou partiou...

Princezná V Kopačkách Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang