Z ničoho nič, ma popadol veľký hnev..
Mala som nervy z toho že za toto by mohli Sama vyhodiť, alebo z toho že čo Klára chce to aj dostiahne?!
Hlava mi išla vybudchnúť čím bližšie som ku ním bola..."Do riti Samo chceš aby ťa vyhodili? Pusť ju!" zahriakla som ho a oni od seba odskočili, ako keby ich kopol niekto elektrinou.
"Pre boha Amy nestaraj sa! Nikto okrem teba to nevidel a ty to nepovieš však." žmurkol na mňa. Inokedy by sa mi tento jeho pohľad páčil, ale nie zrovna dnes.
"Myslela som že si dostala už konečne rozum Klára.. Alebo sa zase vrátiš ku tej svojej starej stránke?" priblížila som sa ku nej o jeden krok ale ona hľadela do zeme. Jej pohľad bol chladný a prázdny. Nechápem o čo tu išlo, ale keby sa chcela vrátiť ku svojému starému ja, tak by ma prebodla pohľadom a potom obdarila štipľavou poznámkou. Radšej som sa od tiaľ spakovala ako to najrýchlejšie išlo.
Zvyšom tréningu prebehol celkom fajn. Nebola som zabitá žiadnými prepaľovacími pohľadmi a dokonca ma neskolila ani únava. Kto by čakal že Samo bude až taký prísny!
V šatni som odfukovala a hltavo pila vodu.
Amy? To s tým učiteľom ma mrzí, som hrozná. Aj keď sa človek akokoľvek snaží, tak to zlé neutlmý."Ľudia sa nemenia zo dňa na deň ale po čase to ide." mykla som plecom na náznak ze mi to je ľahostajné ale nebolo.
"Je to môj bývali chalan ja za to nemôžem!!" pípla ale hneď na to si zakryla ústa.
"Čo si to povedala?!" rýchlim krokom som sa ku nej priblížila a svojím dychom ju šteklila na tvári. Bolo vidno že mala strach.
Ked som išla vysloviť ďalšie pokarhanie niečo do mňa zozadu narazilo a odrovnala..
Videla som iba zem a priblížujúci tieň, ktorý sa pomaly odostroval a stala sa z neho tma, ktorej som sa poddala.
DU LIEST GERADE
Princezná V Kopačkách
Romantik"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...