Ps: Tá pieseň pasuje k tomu výborne :o :*
Keď som znovu otvorila oči, neuvidela som okolo seba nikoho. Zase som bola na izbe úplne sama.. Niekedy je ticho príjemné, ale keď trvá príliš dlho, začne vám to liezť na mozog.
Niekto zaklopal na dvere," Amy ahoj! Ako ti je?" vbehla do izby Jess. Usmiala som sa, lebo som sa cítila o niečo lepšie.
"Ide to. Hlavne sa cítim lepšie po tom, čo sa tu za mnou zastavil Juro." sčervenala som sa a Jess skrútila tvár do nepríjemnej grimasy.
"Čo sa deje?" nemotorne som sa posadila na posteľ.
"Vieš Amy, to nebol Juraj.. Mala si halucinácie a školská sestrička ti musela pichnúť injekciu.na upokojenie. Strašne ti lietal tlak hore a dole." zamračila sa a priskočila ku mojej posteli. Nemohla som uveriť tomu, čo mi teraz povedala. Ako je to možné? Na nič si skoro nepamätám.
"Ale on tu pri mne naozaj bol, to sa mi nemohlo zdať." neveriacky som kývala hlavou..
"Amy. Klameš iba sama sebe. Naozaj si bola na tom moc zle. Ale môžeš byť rada že si v škole nebola."
"Prečo by som mala byť rada?" zamračila som sa.
"Tomáš si našiel babu. Volá sa Vanesa a chodí so mnou do triedy. Podľa mňa nieje moc pekná, lebo nosí okuliare ktoré jej skoro stále padajú z nosa a vlasy má rozstrapatené do každej strany." začala som sa smiať aj keď ma to vo vnútri žralo. Ako to, že si tak rýchlo niekoho našiel? To až tak rýchlo na mňa zabudol?
"Aha.. Dúfam že budú spolu šťastní." povedala som nasilu..
"No neviem, Tomáš je playboy a vieš ako sa správa teraz? Je to grázel."
"Nech je aký je. Mňa už to netrápi, lebo som šťastná sama." Jess sa zamračila.
"Niesi sama, máš mňa a Jurkáá." objala mňa, no ja som po nej šmarila vankúš.
"V ten moment, vošiel do izby ešte niekto ďalší..."
Ahojte babýý... Začala som písať nový príbeh ktorý by sa vám mohol možno páčiť. Nieje to také klasické love story tak sa skúste pozrieť na úvod :* Volá sa to "krásne odlišní" milujem vás, ste úžasnéé :*
YOU ARE READING
Princezná V Kopačkách
Romance"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...