What do you mean Marco? *5*

2.4K 177 4
                                    

"Drž sa nás a zapadneš. Hlavne nerob hovadiny!" oznámila mi Standa a ja som sa usmiala. Nemám problém urobiť škandál ak je to pre dobrú vec.

"Hej baby! Bijú tam toho prváka Marca." povedalo jedno dievča vedľa nás a rozbehlo sa do veľkej tlačenice pri jednej z učební. Ani neviem prečo ale mala som nutkanie to zaraziť. Rozbehla som sa tam ako hurikán a uvidela som krčiace sa telo jedného chalana a dvoch ďalších ktorý stáli nad ním. Pretlačila som sa pomedzi masu tiel a postavila som aa rovno medzi bitkárov.

"Myslíte že ste frajeri? Chlapy ste naozaj úbohy." zvrieskla som a chalanom padla sánka.

"Kto to do pekla je?" povedal jeden a začal si ma premeriavať.

"Neviem. Nikdy som ju nevidel. Marco to ťa musí ochraňovať dievča?!" vyhŕkol ten vyšší a ja som sa snažila byť pokojná. Už som sa pár krát pobila čiže ani tento raz by mi to neurobilo problém .

"Niečo ti poviem princ krasoň. Za neho sa má aspoň kto postaviť ale kto sa postaví za teba keď ti bude najhoršie?! Všetci sa na teba vyserú to si zapamätaj." zodvihla som Josepha zo zeme a išla s ním na chalanské wc. Začala hodina čiže tam nikto nebol.

"Prečo si sa ma zastala?" pozrel sa mi do očí Marco ale ja som len mykla plecami.

"Neznášam nespravodlivosť. Baby v našej škole tiež šikanovali aj mňa a vtedy som bola sama a viem aké to je. Preto chcem ostatným pomôcť." namočenú servírku som priložila Marcovi na roztrhanú peru.

"Ináč som Marco. Chalani ma šikanujú lebo nechodím na futbalovú školu. Na futbale sú sami blbci a aj tie baby sú hrozné. Ty chodíš na aký odbor medicíny?" opýtal sa ma a ja som sa zasmiala.

"Som futbalistka Amy. Moc ma teší"
____________________________________
Tákže dúfam že sa vám tento príbeh páči lebo nne ho robí radosť písať.
*Follow me*
*littlestar*

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now