Novinky *18*

1.9K 154 5
                                    

Bola som už pár metrov od toho nagelovaného frajera, ale nejaká ruka ma zastavila. Obzrela som sa, a až potom som spoznala tie hnedé oči.
Stál za mnou Jakub a mal ustráchaný výraz na tvári.

"Čo tu robíš? Nechodíš na túto školu." vymanila som sa z jeho zovretia.

"Prešiel som na túto školu, lebo som chcel byť so svojou najlepšiou kamarátkou." rýchlo som mu skočila do reči.

"Myslíš so svojou najlepšiou kamarátkou Tomášom? Prajem vám to." potľapkala som ho po chrbte, a on sa na mňa neveriacky pozeral.

"Čo sa to s tebou deje Amy? Správaš sa ku všetkým tak odporne že som prestal veriť že si to ty! Zničila si to že sa mi pácilo jedno dievča, ale tvoje problémy mi boli prednejšie. Prišiel som za tebou až na túto posratú školu ale ty mi dávaš všetko za vinu." rozkričal sa na celú jedáleň a ja, s úžasom v očiach som sledovala jeho žilu na čele ktorá sa navrela pri každom ďalšom pohybe jeho úst.

"Nechaj ju! Nieje to jej vina dobre?" zavrčala rýchlo pohybujúca sa postava ktorá s dupotom podišla až ku Jakubovi. Jess zvierala v ruke pohár vody ktorý nu vyliala do vlasov a všetci čo to sledovali sa zacali nahlas smiať a ochkať.
Čo sa to tu deje, cítim sa už ako v nejakej telenovele kde Chuan zradil Amandu a ona ho chce zabiť..
Bože už neviem ani o čom to hovorím..

"Amy odpusť mi. Nemala som ťa opustiť a keď mi Filip povedal čo si o mbe povedala bolo mi do plaču." objala ma tak silno, že ma skoro rozpučila. Čo všetko jej ale Filip povedal?

"Milé slečny ste po škole a ty tiež!" ukázal na Jakuba náš "milý" riaditeľ. To že som po škole je asi najnormálnejšia vec čo sa za poslednú dobu stala...

Princezná V Kopačkách Donde viven las historias. Descúbrelo ahora