Už som tam! *3*

2.4K 177 4
                                    

V rukách som zvierala hŕstku peňazí a klepala som sa od strachu. Zhlboka som sa nadýchla a vošla do školy. Bola som fakt dezorientovaná. Všade naokolo boli chodby, dvere a skrinky.

"Potrebuješ pomoc?" usmialo sa na mňa jedno dievča vedľa mňa.

"Ehm áno. Chcela by som nájsť riaditeľnu." znervóznela som.

"Myslíš futbalovú alebo prípravku pre budúce doktorky."

"Čó? Toto je predsa futbalová škola nie?" vyvalila som na ňu oči ktorými som pár krat zaklipkala

"Je. Ale je tu aj medicína. Sme veľmi dobre zabezpečení ako finančne tak aj zorganizovane. A ináč som Jess." podala mi ruku, ktorú som príjala, a milo sa usmiala.

"Idem na futbalovú školu. A ty si tu načo. Nejaký môj dobrý anjel?" zasmiala sa a pokývala hlavou.

"Som tu lebo chcem byť veterinárkou. Ale vieš, aké je tu ťažké zapadnúť keď tvoji rodičia niesu právnici a ani žiadni doktori? Sú tu samé nafúkane kravy." dala si ruky v bok a už ma niekde viedla. Asi do riaditeľne.

"To poznám. Ja som sa na túto školu ledva dostala. Keby nebolo mojích kamarátov tak tu teraz nestojím."

"Hm to máš super. Potom mi povedz keď budeš niekedy potrebovať pomoc. Tu je riaditeľňa. Ja musím utekať do triedy. Papa."

To dievča bolo fajn. Aj keď mi je trošku ľúto, že viem o nej len jej meno. Ale tak pokiaľ tu budem chodiť, Všetko sa zmení.
Už nie so strachom, ale skôr s dobrou náladou, som vošla do riaditeľne.

"Dobrý." pozdravila som a sadla si do mäkkej stoličky.

"Zdravím. Vy ste tá naša nová futbalistka?" zasmial sa riaditeľ a ja som iba s prikývnutím položila na stôl peniaze.

"Hm. To je fantastické! Od zajtra sa tu môžeš nasťahovať. Dnes ti dám kľúče. Na tejto škole je iba  ďalších 7 dievčat ktoré sme tu zobrali. Budeš bývať s Nikou a Standou. Zatiaľ Buenos Diaz! "
zasmial sa a ja som sa z jeho humoru musela tiež zasmiať. Tu sa mi bude páčiť!

*Follow Me*
*littlestar*

Princezná V Kopačkách Donde viven las historias. Descúbrelo ahora