surprise or NO? *16*

2K 148 3
                                    

Pri Jakubovi stála Jess a strelila mu facku. Niečo po ňom začala kričať a potom aj s Tomášom odišla. Jakub aj so sklopeným zrakom ku mne prišiel a smutne si podupkával nohou.

" Jess mi povedala že som poriadný debik keď chcem ublížiť jej bratovi ktorý ževraj nič neurobil." mykol plecom.

"Vieš, nechaj to tak. Je to jej vec za chvíľu ju to prejde uvidíš." išla eom ho pohladiť po líci ale otočil sa.

"Vieš Amy.. Vždy keď sa ti snažím pomôcť tak sa mi nieco zlé stane. Kôli tebe som dostal aj facku, ktorú by si si mala zaslúžiť skôr ty. Odchádzam!" pohodil rukou a odkráčal. Jeho rázna chôdza mi dupala po mojom krehkom srdci ako slon v manéži. Prečo odo mňa odišiel? Povedal mu Tomáš niečo zlé, čo by ho prinútilo sa na mňa vykašlať po 15 rokoch?
Neiste som si sadla na lavičku a rozmýšľala nad všetkým čo sa udialo. Tomáš, ach ten Tomáš ktorého som začala ľúbiť je obyčajný debil. Jess ako jeho verná sestra dala prednosť Tomášovi predo mnou. Ale nieje sa čo čudovať veď predsa ani ja by som za seba nevložila ruku do ohňa. A Jakub? Ten ma opustil na dobu neurčitú...
Môj život sa pomaly rozsypával ako domček z kariet ktoré som postavila ale moji neprajníci otvorili okno.
" Čo sa stalo? " prisadol si ku mne chalan, o ktorom by som povedala že nebude poznať ani moje meno.

" Filip ach aké prekvapenie. Chceš mi vrátit to ze som ti ukradla prvý deň v škole autoritu? Prosím, som na dne." žmurkla som na neho až zo mňa irónia sršala.

" Nie. Niesom taký zlý ako si myslíš. Ten debil Marco si to zaslúžil. Robí si zo mňa a mojích kamarátoch žarty. Ale to nieje podstatné. Tomáš ti zase ublížil však?" opýtal sa aj keď tú odpoveď dávno poznal.

" Hm áno. Ale už som si všimla že všetci odchádzajú a uvoľnujú miesta novým ešte horším ľuďom." poznamenala som bez štipky ohľaduplnosti na Filipové krehké city.

" Amy. Ja ti nechcem ubližovať a aby si sa dostala z toho tvojho mizerného bezcharaktérneho kolotoču dohodnem ti rande. Dnes o tretej pri Talianovej pizzerii. Ahoj." jednou rukou ma objal a hneď odišiel. Bolo pól druhej a tak som sa rozhodla že si pokúpim nejaké veci a prídem na dané miesto. Nie preto lebo by som niekoho chcela, ale pretože som zvedavá koho mi dohodol.
Po nákupoch som si sadla na stoličku pri pizzerii a čakala.
" myslím že čakáte na mňa mladá slečna." usmial sa človek, ktorý si oproti mne sadol a ja som onemela. Prečo to musí byť práve on?

*Follow Me*
*LittleStar*

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now