Na ihlách *20*

1.8K 142 2
                                    

"Veď Amy nenúť ma do niečoho keď nechcem." dupla nohou Jess.

"Je to pre tvoje dobro! Veď sa ti to chlapčisko páči!" prevrátila som očami. Teraz tu ide robiť drahoty a ktomu som sa jej snažila pomôcť.

"Nie! Ja nechcem ísť na rande. Veď videla som ho asi dvakrát v živote. To chceš aby som s ním zostarla mala päťdesiat detí a kolotoč?" začala sa smiať a ja som tiež vybuchla.

"Nebolo by to zlé, ale zatiaľ postačí iba to rande." žmurkla som na ňu.

"Dobre." začala si vyberať oblečenie zo skrine a nevedela sa rozhodnúť. Nakoniec sa rozhodla pre biele tielko a farebné kraťasi.

"Hurá! Ja ťa tu počkám a potom mi to celé vyrozprávaš. Papa!" objala dom ju a nasilo vytlačila z izby. Vytiahla som pár módnych časopisov a začala čítať.

Skoro som sa unudila k smrti. Bolo už pól deviatej a ja neviem čo sa s Jess dialo. Dúfam ze nešli k Jakubovi a ....
Nemôžem nad niečim takým myslieť ale čo keď naozaj... V tom sa otvorili dvere a do izby vstúpila Jessica s úsmevom od uchak uchu.

"Tak ako bolo hm?" uhla som sa jej na posteli a ona sa spokojne posadila.

"Bolo super. Ďakujem ze si mi to vybavila." pobozkala ma na líce a hned na to začala rozprávať lebo som bola uz na ihlách "sadli sme si do reštaurácie a rozprávali sa o všetkom. Povedal mi o tom ako ste sa vy dvaja skamarátili, a aj o tom čo ste povyvádzali. Stále hovoril o tebe a bol taký zlatý ked jedol... Dohodli sme sa že pôjdeme von aj zajtra. Možno z toho niečo výjde, ale už som unavená tak choď. Dobrú!" poslala ma preč. Asi mi nepovedala nič viacej. Ach!
Keď som prechádzala cez mierne osvietenú chodbu, vrazila som do tmavej postavy ktorá ma začala niekde ťahať.

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now