"Ty-ty si futbalistka? Tak v tom prípade si si urobila poriadne problémy tým že si si ma zastala." začal panikáriť.
"Toho sa neboj. Môžem nakopať zadok aj futbalistom. A mám tu kamarátov." usmiala som sa a nechala ho tak. Myslím že do triedy trafí aj bezo mňa.
Našla som dvere do mojej triedy a musím ťažko priznať že som mala na srdci poriadný kameň. Po tom incidente neviem čo na mňa ostatní povedia. Prstami som sa dotkla kľučky na dverách a otvorila ich. Všetky oči zrazu padli na mňa a niektorým chalanom skoro vypadli oči. Všetkých som ignorovala a sadla si úplne dozadu do prázdnej lavice. Učiteľka začala hovoriť učivo ale všetci horlivo diskutovali a pohľady padali prevažne na mňa akoby som bola nejaká šelma v cirkuse ktorá má každú chvíľu vyskočiť.
"Na môj stol padol lístoček. Otvorila som ho a začala čítať
dnes si to Simonovi a Filipovi poriadne ukázala. Palec hore Amy!Usmievala som sa na zdrap papieru a počkala kým skončí hodina.
"Amy! Jasne som ti povedala nech sa nemiešaš do chalanov lebo z tejto školy vyletíš ešte skôr než si dáš svoj prvý gól." histerčila Standa.
"Veď nechaj ju! Podľa mňa to bolo úžasné že si niekto konečne zastal Marca a tým dvom chalanom naservíroval pravdu rovno na tanieri." objala ma Nika a ja som sa červenala.
"Máš pravdu. Ale podľa mňa to bolo aj trochu hlúpe." Standa zabŕdla. Potom uz len tíško sme prišli do dievčenských šatní kde boli aj ostatné dievčatá z medicíny. Spoznala som aj tú čo ma vykopla z izby. Prebodávala ma pohľadom.
Keď sme boli prezlečené prišli sme na veľké ihrisko vonku. Slnko príjemne pieklo a vietor sa mi pohrával s niektorými vlasmi ktoré som nemala pripnuté v gumičke."Pripravená?" ozval sa hrubý hlas za mnou. Otočila som sa na päte a za mnou stál jeden z tých chalanoch ktorého som pekne podpichla.
"To nieje tvoja vec." mávla som rukou.
"Začali sme zle. Ja som Filip teší ma." podla mi ruku ktorú som po malej chviľke prijala. Mal na sebe oblečený červený dres s číslom 96. Jeho hnedé vlasy boli pekne upravené a páčilo sa mi že sa mu aj rysovali svaly. Bol odo mňa o 3 hlavy vyšší ale tak ja som dosť malá.
"Doma ťa neučili že si nemáš začínať do slabších?" neodpustila som si.
"Veď bolo to iba zo žartu." pretočil očami.
"O tom pochybujem." znovu som sa zahľadela do jeho hnedých očí.
"Už to neriešme ale ty máš teda poriadnu guráž keď si sa zastala niekoho koho ledva poznáš. Si ty vôbec dievča?" zažartoval.
Niesom len tak nejaké dievča. Som budúca reprezentantka futbalu a nakopem zadok každému komu sa to nebude páčiť. To si zapíšte na trenky aby ste na to nezabudli.
*Follow Me*
*littlestar*
KAMU SEDANG MEMBACA
Princezná V Kopačkách
Romansa"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...