Po (celkom) peknom rozhovore som sa rozhodla, ísť na ubytovňu. Zajtra mám niekoľko písomiek a jeden zápas s druhou školou.... Čiže tréning budem mať asi s "Vordekom". Už teraz sa neteším na tie žiadostivé pohľady báb a zlostné mrmlanie chalanov.
V škole bola nuda.. Ráno som ledva vyliezla z postele a po školských chodbách som sa vliekla, ako nejaký zombie.. A to nehovorím o tých písomkách, kde som nevedela ani zaťať.
"Videla si toho nového učiteľa?" šepkali si všetky dievčatá na chodbe. Bola som celkom pyšná na to, že sa so Samom poznám tak dlho.
Ale bolo mi ľúto to, že keby si s ním nejaká krava začala, tak jej to flirtovanie vráti...
Samo bol super ale mal jednu obrovskú chybu, ktorá mu môže všetko pokaziť..
Neodolal žiadnemu peknému dievčaťu... Nepovedala by som nič, ale zaľúbil sa vždy do tých najbohatších pipiek na svete. Čiže sa nebudem čudovať ak by sa zaľúbil napríklad do Kláry, alebo nejakej baby zo Zdravotky...
Blížila sa hodina futbalu a mne sa objavila na rukách husia koža.
Preboha prečo sa bojíš? Pýtala som sa sama seba ale odpoveď nedorazila. Rýchlo som na seba nahodila svoj dres a obula si tenisky.. Skoro všetci mali nejakú drahú značku ale ja som ostala verná mojím starým, ošarpaným kopačkám, z ktorých mi už skoro vytŕčajú palce.
Keď zazvonilo, vybahla som na ihrisko a hneď začala bežať tri koliečka.. Nechcela som počúvať to, ako sa Samo predstavuje a hovorí niečo o sebe, keď všetko viem naspamäť. Keď som sa v pokluse blížila ku miestu kde stál Samo tak som neverila vlastným očiam. Všetci bežali okrem jedného dievčaťa. Kláry ktorá stála vedľa Sama a pozerala sa na neho ako na nejaký svetý obrázok.. On jej ten pohľad opätoval ale niečo mi na tom nesedelo..... Ehm.... Prečo si sakra nezatvorila oči Amy!..
Hovorila som si v hlave.....
Asi keď prídem na izbu, tak si vypichnem oči...
Môj milý učiteľ jej stláčal riť......
_____________________________________Tákže ahojte baby! Na obrázku je Samo ako si ho predstavujem :D ak ste náhodou nejaká videli film "piata vlna" tak pochopíte prečo som si vybrala práve tohto sexoša :D postava je samozrejme podľa reálnej predlohy ako všetci ostatný... Koho z postáv by ste chceli stretnúť v realite? :D a dôvod prečo práve tú osobu... Ľúbim vás :*
YOU ARE READING
Princezná V Kopačkách
Romance"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...