Čo sa to deje? *53*

636 60 10
                                    

"Povedal mi, že chodí s Vanesom iba pretože chce aby si žiarlila. On vie že Vanesa patrí medzi tie baby, ktoré beznádejne hľadajú niekoho kto ich bude milovať." poškrábal sa za uchom. Neviem či mám teraz Filipovi veriť.. Keď som sa s Tomášom rozchádzala, niečo sa vo mne zlomilo a doteraz neviem čo to bolo. Aj by som ho dokázala mať rada ako kamaráta, ale keď za ním prídem, tak na mňa iba syčí.

"Filip.. Vieš o tom že o neho už nestojím. Nikto sa nedokáže zmeniť zo dňa na deň. Nikto sa nemôže do niekoho zamilovať zo dňa na deň." povedala som, ale musela som sa veľmi premáhať aby mi nespadla z oka slza.. Nebol by to plač smutný ale bol by to plač z toho, že neviem čo mám teraz urobiť.

"To si povedala pekne ale ja ti hovorím pravdu. Vieš o tom, že som nebol nikdy moc rád, keď si chodila za Tomášom. Prekážal mi, pretože som vedel že ťa nemá rád. Do riti vieš koľko chalanom sa tu Amy páčiš?! Kým si neprišla všetci boli zamilovaní do Klári alebo Jessici ale teraz si prebrala ich miesto ty! Jessicu milovali pretože bola tajomná a nikto o nej skoro nič nevedel. Preto som ju miloval aj ja ale odkedy poznám teba! Ty si mi ukázala ako sa správne pozerať na ľudí, nebala si sa povedať svoj názor a v prvý deň , keď si si zastala Marca, si sa mi zaryla do pamäti. Vieš čo je teraz s Marcom? Stal sa z neho feťák a neviem čo ďalšie ... Klára sa zmenila k lepšiemu a chalani z týmu sa už nehašteria.. Amy, si to za čo sa oplatí bojovať a Tomáš to vie! Teraz je len na tebe, koho si vyberieš.." Filip si ma privinul ku sebe až ma skoro rozpučil. Nevnímala som ho, môj pohľad bol zabodnutý do modrých očí, ktoré sa na mňa silno upierali..

Princezná V Kopačkách Onde histórias criam vida. Descubra agora