Why?! *13*

2K 164 2
                                    

"Čo si to povedal?!" hodila som do neho prázdnu fľašku z ktorej vytieklo ešte trocha vody.

"Bože Amy čo ti zase vadí? Stále ma šikanuješ." Dala si Klára ruky cez tvár a Tomáš ju začal utešovať. To je ale klamárka.

"Tomáš čo tu robíš!" zkríkla po ňom Jess a pribehla ku mne.

"Nechaj to tak. Som na odchode." prevrátila som očami a išla som si sadnúť na lavičku. Bolo to tej Kláry aj celkom ľúto že má chalana ktorý ide každú chvíľu po inej. A asi sa na neho vykašlem lebo predsa, chalani sa nemenia a ostávajú takí akých sme ich spoznali úplne na začiatku.

"Čo sa tam stalo." sadla si ku mne Nika ale ja som neodpovedala nemala som vôbec náladu riešiť moje súkromie.

"To je nepodstatné, kde je Standa?" zosmutnela som.

"Ehm no vieš. Ona odišla z tejto školy lebo bola dosť šikanovaná. Rodičia ju dali na inú prestižnú kuchársku strednú." povedala celkom sarkasticky.

"No fuj. Namiesto futbalu robiť kuchárku, dosť rozdiel nie?" Nika prikývla.

Bolo už asi šesť hodín a tak som išla za Jess. Chcela som sa jej ospravedlniť za to že som sa správala tak nevrlo.
Zaklopala som na jej dvere a pomaly vošla.

"Ahoj." sadla aom si zo sklopenou hlavou.

"Ahoj. Povieš mi prosím ťa čo sa tam stalo? Môj brat bol celkom čudný." chodila hore dole po izbe.

"Naozaj to nechcem riešiť. Chcela som ti len povedať či by si nezašla so mnou za Jakubom a mojím spolkom. Chcela by som ti ich predstaviť." usmiala som sa.

"Áno to by bolo super vypadnúť z tejto školy. Uži to ide všetko naozaj na mozog." smiala sa.

Dohodli sme sa že pôjdeme zajtra po škole do cukrárne aj s Jakubom. Aspoň má dnešok nejakú výhodu.

______________________________________
Čawte baby páči sa vám tento príbeh? :D

*Follow Me*
*LittleStar*

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now