"Ahoj Jessi... Ako to ide s Jakubom?" usmiala som sa viac klamársky ako úprimne.
"Celkom fajn. Prečo sa pýtaš?" zazrela na mňa tými jej lasérovo modrými očami. Asi niečo tuší...
"Iba ták. Lebo som dnes Jakuba videla s jeho bývalou. Prišlo mi to zvláštne ale bola to určite iba nejaká kamarátska schôdzka." musela som sa poriadne držať na uzde aby som sa nezačala smiať ako kôň.
Jej výraz ma ale trošku zapichal pri srdci lebo som sa cítila previnilo."Ehm no, určite to bolo kamarátske. Ja-Jakub nieje taký ako o-ostatní. "
"Máš pravdu. Však jej po rozchode dal ešte dvakrát šancu ale už to skončili. Och to je už toľko hodín," pozrela som sa na telefón, " musím utekať na tréning tak sa zatiaľ maj." usmiala som a a bez jej odpovede odišla.
Keď som sedela na lavičke a dávala si chrániče na kolená sadol si vedľa mňa Tomáš.
"Čo tu robíš? Máš pre mňa nejakú inteligentnú poznámku?" jeho oceľové oči sa na mňa bez slova pozerali a tvárili nedostupne, ako vždy. Po tele mi prešla husia koža.
"Prepáč mi moje správanie. Filip mi všetko vysvetlil a chápem že to je pre teba také ťažké." s bolesťou v očiach ma objal a ja som necháoala o čom to tu hovorí. Čo mu pre boha Filip povedal?!
"Ach áno. Ospravedlnenie sa prijíma. Musím ísť za Filipom." potľapla som ho po pleci.
Blížila som sa ku usmievajúcemu sa Filipovi."Ahojkaj!" pozdravil ma a zovrel ma do silného objatia.
"Čo to robíš? " odtiahla som sa.
"Ach ja som ti to nepovedal? Rozpraval som sa s Tomášom a keď som mu povedal tu novinku tak ťa ľutuje a ja nechápem prečo. Ako to ide s Jess? Už sa jej znovu páčim?" mala som sto chutí mu vyškriabať ten jeho úsmev z tváre.
"Do riti tak čo si mu povedal?" kopla som nohou do zeme.
Pobozkal ma na líce a........
Pokračovanie nabudúce 😍😍 ľubim vás
YOU ARE READING
Princezná V Kopačkách
Romance"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...