FoR YoU JeSs *11*

2.2K 161 4
                                    

Túto časť chcem venovať mojej choručkej láske nech sa vylieči 😘😘
Mala som pocit že s tým nápadom o chodení by som sa mala porozprávať s Jess ale je tiež pravda že sa s ňou poznám dosť krátko....
Išla som do jej izby ale zastavil ma známy hlas.

"Ak hľadáš Jéje (prezyvka Jess) tak tu nieje. Je chorá." stál oproti mne opretý Tomáš.

"Aha ďakujem za info." dala som sa na odchod ale zastavil ma.

"Ak chceš tak jej môžem odkázať čo len chceš." žmurkol na mňa a ja som sa zatriasla. Je to playboy Amy playboy!! Hovorila som si v duchu ale nepomáhalo to.

"Ehm prepáč. Je to osobné." znovu som sa pokúsila o odchod ale chytil ma za plece.

"Hm ,Nedostupná. Ale pochybujem že sa budeš hrať na to že o mňa nemáš záujem. Za chvíľu ma budeš prosiť aby sme spolu boli." zašepkal mi do ucha a mne sa z toho dychu zachvelo telo.

"Pre boha Tomáš nechaj ju!" zakrislčal na neho Filip. Bola som mu vďačná ako ešte nikomu.

"Ty sa do toho nestaraj Havraník!" sykol Tomáš a ja som sa zasmiala. Havraník , to ho pomenovali po farbe jeho vlasoch?
Filip ku nám pristúpil a oslobodil ma.

"S tebou si to ešte vyriešim Amy a ty!"ukázal na Filipa "ako sa môžeš páčiť mojej sestre. Kazíš všetku zábavu." odišiel.

"Ty- ty vieš že sa páčiš Jess?" pozrela som sa na neho keď som sa uistila že sme na chodbe sami.

"Hej. Keď niečo povieš Kamile tak ver, že to dlho tajné nezostane." mykol plecom a ja som prikývla.

"A tebe sa páči?"

"Myslíš Jess alebo Kamilu." zneistel.

"Samozrejme že Jess." povedala som aj keď to je samozrejmosť

"Obidve sú blondíny ale tak Jess nieje nejaká zlá iba niekedy sa správa celkom zvláštne. Keby som ju viac spoznal tak by to bolo lepšie." prikývla som a už som išla plánovať Jess rande. A musím sa nejako zbaviť Tomáša aj keď je pekný.

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now