Úvaha #6
Viete o tom že podľa gréckej mytológie Zeus (pán všetkých bohov) stvoril človeka so štyrmi nohami, štyrmi rukami a dvomi tvárami? Obávajúc sa jeho sily, rozdelil ho na dve samostatné bytosti .. Odsúdil ich na väčné hľadanie svojej druhej poločky.
K tomu nieje co dodať .... Ale pokiaľ človek nájde svoju druhú polovičku tak to bude znamenať, že je dokonalý a má najsilnejšiu silu na svete ...Neviem či som iba ja čudná alebo by som naozaj mala naučiť Jessicu slušnému správaniu... Proste predstavte si, že futbalový zápas je o 10:30 a ona vás o pol siedmej vykope z postele, navlečie do oblečenia a dotiahne na futbalový štadión.
Pre boha je vôbec normálna?!
Z vrecka som si vytiahla telefón a pozrela sa do vypnutého dispeju. Vyzerala som celkom dobre, mala som balzám na pery a na očiach sa mi ligotala slabohnedá ceruzka."Ale ja sa nemaľujem." pokrútila som hlavou aj keď sa mi Jessicin výtvor celkom pozdával.
"Vždy je čas experimentovať." zasmiala sa a na pár sekúnd ma objala okolo pliec. Prečo vždy vyzerá tak dokonalo? Mala na sebe letné šaty rúžovej farby ktoré zladila s flitrovanými topánkami na opätku.
Karamelové vlasy mala voľne rozpustené. Rúž na perách mal tiež rúžový nádych (viď obrázok)"Prečo sme tu tak skoro?" zacala som si nervózne poklepkávať nohou. Vsetko tu vyzeralo ako po nejakom vyľudnení. Ešte ani futbalisti tu netrénujú a ja tu musím sedieť.
"Chcela som tu byť prvá. Vieš, Samo príde o niečo skôr aby som ho mohla psychicky povzbudiť.." vysvetľovala mi, ale ja som počula iba zbytočné výhovorky. Už bolo pol deviatej a konečne som spozorovala nejakých ľudí . boli to traja chalani idúci smerom ku nám. Jeden z nich bol Samo a tí druhý boli Tenajovci?!?!
Tenajovci sú vlaste dvojičky Juraj a Marek.
"Jessica musíš ma skryť!" zvískla som a začala utekať smerom od nich. No moja nešikovnosť bola načasovaná. Keď som išla preskočiť jednu lavičku, pošmykla som sa a vysypala na zem. Nevládala som sa pohnúť, nie pretože by ma niečo moc bolelo ale skôr od tej hanbi. V tom sa ku mne načiahla nejaká ruka.
"Chceš pomôcť?" ten hlas som spoznala takmer ihneď
Dnešok začal fakt na jednotku! Sakra..
YOU ARE READING
Princezná V Kopačkách
Romance"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...