haf haf! *34*

1.5K 120 12
                                    

Prvý krát som cez víkend neostavala v škole a išla som prespať ku Jessici.
Pred jej domom som sa v šoku zastavila..
Prečo mi hovora že nieje bohatá? Ten dom je 2x väčší ako môj. Keď sa môj palec blížil ku zvončeku, započula som hudbu a tak som preskočila plot ako nejaký zlodej. Hudba vychádzala z veľkej terasy. Pozrela som sa tam spoza rohu keby to náhodou boli Jessiciny rodičia.
No neboli to ani oni..
Na zemy klikoval Tomáš bez trička a v kresle sa vyvaľoval akýsi cudzí chalan. Mal blond melír a modré oči. Jeho postava bola dobrá, no bolo vidieť, že Tomáš na sebe makal oveľa viac.
"Akože ten Filip.. To je kto?" opýtal sa blonďák.

"Brat Amy. Nestojí skoro za nič, ale Jess sa páčil okolo dvoch rokov." odvetil spotený Tomáš.

"No.. Nemyslím že je krajší než ja však?" narovnal sa a ukázal biceps. Teda ak sa tomu dalo hovoriť biceps.

"Kámo, toto nieje moja parketa. Opýtaj sa Jess, to sú babské záležitosti." odvetil mu Tomáš.

Zle sa mi stálo nalepenej na stene, tak som sa trošku pohla, aby som sa necítila tak stiesnene. V tom na mňa zozadu ale niečo skočilo a ja som od ľaku vyskočila a zjačala.

Chalani sa na mňa pozerali a potom sa začali smiať. Otočila som sa a predo mnou stáli 4 zúrivé čivavy.

"Neboj sa nekusnú ťa. To ťa neučili doma, že sa nemôže špehovať?" pribehol ku mne Tom.

Zatvárila som sa urazene," kto tu špehuje? Čakám na Jess."

"Ty si určite Amy. Ja som Samo, teší ma." pribehol aj ten druhý a podal mi ruku. Ahá, toto je ten Samo čo ho všetci spomínajú.

"Aha tu si! Peečo sa tu zahadzuješ s týmito blbcami?" začala sa smiať Jessica a ja som mykla pleciami. Chalani sa urazili a odišli.

"Poď do mojej izby!" chytila ma za ruku a zatiahla do rúžovučkej izby ktora bola veľká ako moja izba dokopy s obývačkou. Všetko som jej povedala a ona mi prezradila niečo, čomu som nechcela veriť...

Ahojte baby! Chcem vám doporučiť jeden príbeh ktorý sa mi páči.. Je ti také fiction-Romance... Volá sa to "pohľad animatronikov (FNAF)" je to fakt super a budem rada ak si to pozriete 😘

Princezná V Kopačkách Where stories live. Discover now