Úvaha#3
Definujte slovo zlo.... Hm, je to ťažké slovo, aj keď sa skladá iba z troch písmen. Diabol nebol vždy zlo, ako to všetci hovoria. Kedysi dávno bol najkrajší a najlepší anjel, po pravici Boha. Až žiarlivosť na ľudí, ho dostala do pekla. Čiže z toho vyplíva, ľudia niesu zlí, iba okolnosti robia zlé ich rozhodnutia... Aké vaše rozhodnutie bolo zlé?Príbeh
"Čiže mi radíš aby som sa na ňu vykašlal?" opýtal sa zmätene Fifo.
"Ty kokooos konečne ti to doplo!" zvískla som.
"Amy! Ahoj!" valil sa ku mne Marco. Ako dlho som toho chalana nevidela, asi niekoľko mesiacov, a veru nechýbal mi.
Keď už bol skoro pri mne tak sa mu Fifo postavil do cesty."Čo tu chceš Marcusko? Povedal som ti nech sa mi nepletieš do cesty." zapukal prstami Fifo.
"Uhni! Nejdem predsa za tebou ale za Amy!" snažil sa Filipa odsunúť ale nevyšlo mu to. Vyzerali ako keby sa ratlík bil s dobermanom. No komické!
"Fifo nechaj ho!"
"Ďakujem Amy. Ako sa máš? Čo nové? Ja mám nove dievča.." povedal hrdo a ja som sa zasmiala."Kto by už teba len chcel ty domased! Nič iné nerobíš iba sa biflíš a hráš počítačové hry." rehotal sa Filip až sa zvalil na zem.
"Iba mi závidíš pretože teba žiadna nechce!"
"Že žiadna. Som žiadaný všetkými babami, však som Filip Harlamek. "
Rada by som sa na nich pozerala aj naďalej ale musela som ich zastaviť. Keby sa chceli pobiť, tak Marco nemá žiadnu šancu..
"No. A s kým to vlastne chodíš?" dotkla som sa Marcovho pleca aby ma zaregistroval.
"To by si neuverila.. S Klárou! S tým najúžasnejším dievčaťom!" zasníval a mne sa postavili na hlave všetky vlasy.
Klára chodí s chalanom ktorý nieje futbalista, nemá úžasne telo a bol šikanovaný? Pokiaľ to s ním myslí vážne tak som šťastná, pretože som sa v nej nezmýlila."A ty chodíš s Tomášok však? Vie to už celá škola." zarehotal sa. Ako to môže vedieť celá škola keď je ešte len víkend?!?
VOUS LISEZ
Princezná V Kopačkách
Roman d'amour"Čo sa deje? Chceš mi vynadať alebo niečo iné." prevrátila som očami. Zahrýzol si do pery, "Ehm nie. Len chcem vedieť prečo si prišla na túto prekliatu školu a ja som ťa musel spoznať. Zožiera ma to, že ťa vidím každý deň a nemôžem byť pri tebe. Ne...